Wat een achterlijk wijf ben je ook he. Als je het verschil niet weet tussen een bedankt smsje en een zeik smsje dan ben je wel heel ver de weg kwijt.quote:Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Qut, ga lekker dood of zo![]()
Cat, ik zou m niet sturen, stuur je dr van die dingen, heeft ze commentaar en gaat ze je dr over smssen hoor
My mind's made up by the way that I feelquote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
You know I love you, I allways willlllll
quote:Op zondag 14 november 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh en Q weer bezig aan de paringsdans zie ik?
Mijn Mr gaat de badkamer soppenquote:
Net een stukkie roomvlaai gehad, wasmachine en drogert draaien overuren en zometeen F1quote:Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
Hier plenst het dat het zonde isga zo maar een appeltaart met spijs bakken
Jullie?
Hier gaat het wasmachine aan met de 3 na laatste zomerkleding was dan is alles gewassen en opgeborgenquote:Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net een stukkie roomvlaai gehad, wasmachine en drogert draaien overuren en zometeen F1
Boewhahahahahaquote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef Qwea het volgende:
Wat een achterlijk wijf ben je ook he. Als je het verschil niet weet tussen een bedankt smsje en een zeik smsje dan ben je wel heel ver de weg kwijt.
Serieus, ik vraag me soms wel eens af of je compleet gestoord bent met die moodswings van je. Heb je nou niet door dat je niet grappig bent met je gezeik altijd op anderen?
Elies In Tha Houzzzquote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Ah! Hier zitten de gezellige menschen
Ik heb het varkentje en de dinoVan mams gekregen
Is ie nog geldig?quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kreeg gisteren zo ineens een Douglas cadeaubon van 20 euro per post.
Van het opleidingsinstituut waar ik m'n accreditatiepunten moet halen![]()
Was getekend op 10 juni, dus een beetje erg laat aangekomen
Jep, 5 jaarquote:
Oei, wat Elies zegt, en niet de envelop wegmikken alsie niet geldig blijft te zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kreeg gisteren zo ineens een Douglas cadeaubon van 20 euro per post.
Van het opleidingsinstituut waar ik m'n accreditatiepunten moet halen![]()
Was getekend op 10 juni, dus een beetje erg laat aangekomen
Ik wil die potatoeheads nog graagquote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Ah! Hier zitten de gezellige menschen
Ik heb het varkentje en de dinoVan mams gekregen
Hell wanneer kom je koffie doen?quote:
Ja Elies? Wanneer kom je?quote:
Als ik ze vind, stuur ik ze opquote:Op zondag 14 november 2010 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil die potatoeheads nog graag![]()
En meeeeeeer aliens![]()
En van f_r krijg ik Buzz
*gniffel dat wordt een partijtje lastig zoquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil die potatoeheads nog graag![]()
En meeeeeeer aliens![]()
En van f_r krijg ik Buzz
Ow, da's een goeie! Ik zal morgen even het schema doornemen met de betrokkenen, dan kunnen we een date makenquote:
Dat weet je nooit van tevoren he. Hoewel; op een gegeven moment zie je het wel aankomen (tenminste, ik altijd wel)quote:
Zouden ze al aan het PM-men zijn?quote:Op zondag 14 november 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Nou, gezellig hier.![]()
Dames, geen idee of jullie nu serieus aan het bitchen zijn tegen elkaar of dat ik er ergens de heel diep verborgen humor mis, maar please take it to PM, sms, MSN of whatever.
Zie jij het aankomen?quote:Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van tevoren he. Hoewel; op een gegeven moment zie je het wel aankomen (tenminste, ik altijd wel)
quote:
Ik denk het welquote:
Huh wat echt?quote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vast naar de bank en de TV aanzetten (is hier een heel karwei met versterkers, ontvangers enzo)
Of sms-en.quote:
Dat vraag ik me ook wel es afquote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat echt?
Kan dat dan niet simpeler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |