ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:51 schreef miss_sly het volgende:
En Tess, wat een mooie foto's Vick! Wat is het toch een mooie meidik blijf een zwak voor haar hebben
Ik hoop het! Tis nu een klein draakje maar ze is zoooo leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef lily het volgende:
[..]
ik ook![]()
ze heeft zo'n symphatieke uitstraling (volgens mij wordt dat een schat van een volwassen meid later )
de pony staat Isabeau harstikke leuk, inderdaad!
Ja, lief hè? Ze stonden de hele tijd zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Grijpt je dochter nu naar de hand van je zoon?
yeps Evie was bij de geboorte al blond, wel ietsie donkerder dan nu, maar wel blond...quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een tijdje gedacht dat het bij Ivan ook zou gaan krullen (ik had krullen, mijn vriend heeft ze nog steeds), maar zijn haar blijft ineens toch wel heel steil.
Evie is altijd blond geweest, toch? Ik vind het zo wonderlijk dat ik nu ineens een hoogblond zoontje heb terwijl hij zo donker geboren werd.
Ja ernstig hè? Het baby is er al helemaal vanaf, hij doet ook al enorm volwassen steeds. Niet meer knuffelen, geen hoofd ondersteunen... Ja daag mam, ik ben écht geen baby meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |