abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 16:57:19 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89303869
Oh Becky! Wat een ogen! O+

Bedankt voor jullie complimentjes! O+ Oscar is idd echt een grote beer! :Y Sasha ook wel, maar Oscar groeit harder. ;) Die haalt zijn grote broer bijna in. :P
pi_89309194
Sneeuw *O* .

Onderweg terug van het kdv begon het te sneeuwen. Madam was zeer geïnteresseerd O+ .

Na een half uur lag er genoeg om te sleeën *O* .

En na een uur kreeg ik haar niet naar binnen voor het eten }:| O+ ;) .
pi_89309223
Mooie meiden Suzanna!

Be, wat heb je 2 prachtige mannetjes!

Floris wat een schatje ben je! Staat je goed dat rood!

Tess, jij met je prachtige ogen! Lekker ondeugend! Ik hoop dat mijn meisje ook zulke kijkers krijgt!

Noortje, jij hebt ook al van die prachtige kijkers!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_89310945
Suzanna, wat heerlijk, je vier meiden op de foto O+ O+ O+ O+ . Dat lijkt me zo geweldig, zo'n groot gezin. :Y

Sonnetje, je keline mannetje. Hij is inderdaad zo lekker knuffelbaar om te zien. *;

En BE, je grote mannen :D . Jij moet maar eesn wat vaker foto's posten }:| . Je hebt zulke leuke mannen O+ .

En Becky, je hebt wel zo'n mooi meisje. O+
  maandag 29 november 2010 @ 19:35:43 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89311125
Oh wat leuk Groof! Echte sneeuw om te sleeen! *O*
pi_89311452
wat leuk die sneeuwpret!!!!

Ilse kan heerlijk ondeugend kijken O+

*poef* nu is het weg
pi_89312039
Oh wat heerlijk, zo'n frummeltje O+ .
pi_89316075
Sneeuw!

Geen briljante foto's, maar we hebben ze iig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89317758
Ik wil eigenlijk een foto van mijn kinderen op de slee in een witte wereld om(laten)bouwen tot Kerstkaart. Ik hoop dat het nog even blijft liggen. :Y

Over een maand heb ik er vast spijt van dat ik dit gezegd heb, maar à la.
pi_89317825
Hoe vond hij het Mefke? Je lopende mannetje O+ .
pi_89318075
Eerlijk?! Hij vond het drie keer niks _O- Het was eng en wit en koud en hij heeft echt als een standbeeld gestaan tot ie omviel. Ach ja, het was laat zullen we maar zeggen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 29 november 2010 @ 21:38:41 #287
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_89318623
*O* voor frummels en sneeuw O+

En thnx lieve meiden, het was echt wel een leuke verjaardag O+ En Twinks, als je gaat MOET je gewoon een bakkie komen doen hoor! :*
3!
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 21:45:00 #288
5428 crew  miss_sly
pi_89318995
BE, wat een mooie foto's. De setting, maar ook de koppies van je mannetjes O+

Haha Driekus in de sneeuw! Hij staat er netjes stoer op :Y

Groofs, wat een hoop sneeuw meteen :o en wat leuk dat ze al kon sleeen, heelirjk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89319085
die sneeuwfoto's O+
tis wel zielig om Floris erin te zetten he ;)
pi_89319779
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef mefke79 het volgende:
Eerlijk?! Hij vond het drie keer niks _O- Het was eng en wit en koud en hij heeft echt als een standbeeld gestaan tot ie omviel. Ach ja, het was laat zullen we maar zeggen.
:o Zoooo herkenbaar. Mijn dochter heeft er vorig jaar een maand over gedaan om er de lol van in te zien. Toen ze het eenmaal doorhad was het wel geweldig, dus ehm, stug door blijven gaan, zeg ik :7 .
pi_89319885
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
die sneeuwfoto's O+
tis wel zielig om Floris erin te zetten he ;)
Dat vond ik inderdaad ook al, zielig om Anne erin te zetten :') Als jij het met Floris nou eerst even uitprobeert, kan ik kijken of het wat is! ;)
pi_89332597
Ik raakte helemaal in de war van die laatste foto, BE. Sasha in de wagen en Oscar lopend, toch? Wat zijn ze allebei groot ineens! :o En ik zie ook steeds meer gelijkenissen tussen beide broers.

Ohhh, die blik van Noortje! Ik vind het een prachtige foto, becky.

Heerlijk die sneeuwpretfoto's, Groofsken. Drie meisjes op een slee, een jongen die de slee voortrekt... *; En je hebt de sneeuwpretanticipatie van S. heel mooi vastgelegd!

Kaatjejannie, dat is inderdaad een heel ondeugende blik! Wat een lekker toetje heeft ze.

Mefke, je zoon lijkt zo wel een peuter! Vooral op die eerste foto. Had hij het naar zijn zin in de sneeuw?

Omdat hij vanochtend zo lief uit het raam keek:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:51:32 #293
45621 Suzanna
Mama van...
pi_89334372
O+ die trui er ook bij... staat zo leuk in combinatie met de winterse kou!

Kaatjejannie, wat een schatje... O+ (wat een lieve handjes ook)
pi_89337429
En Claudia, hoe bevallen de slofsokken? :P
pi_89338425
De combinatie ziet er niet uit, he? :D Zijn vader stond op het punt om met hem te vertrekken, dus dan doen we de sloffen ook nog eens over zijn broek heen om te voorkomen dat de beentjes er bloot bij bungelen. Maar ik vind het heel fijne dingen! Deze zijn van de Hema en ik vind ze prima; ik heb ook alvast een maat groter gekocht van de Prenatal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89338663
Ik vind ze ook heerlijk en allebei mijn kinderen ook. Ik trek ze ook zo oncharmant over zijn broek heen trouwens, maar ik vind dat juist ook wel weer schattig O+.

Ivan lijkt trouwens een stuk groter ineens, het wordt volgens mij echt een stoer manneke.
pi_89338961
Oooh...wow! Wat een prachtige kinderen allemaal! teveel om op te reageren!

Ik kan voor het eerst meedoen! Mini spam!

In bad

Foto voor geboortekaartje

Bollie

Lekker ding O+
Back in business.
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:50:09 #298
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89338978
Volgens mij is het al eens eerder gevraagd maar: Die stoel! :o Waar heb je die vandaan? Ik vind 'm zoooooo mooi! We hebben dezelfde convectorbakken en bijna dezelfde schuifpui dus in ons huis staat 'ie vast ook heel mooi. :+

Ivan staat er echt parmantig zeg! Ik vind hem vaak een beetje een melancholische blik hebben, in combinatie met een nieuwsgierige blik. Die laatste overheerst nu wel geloof ik. O+

Mijn mupke aan het uitrusten van het spelen:
A grand adventure has begun.
pi_89339530
Oooh, Groof, wat een plaatjes weer, zeg! ~:) O+

Da's idd een ondeugende blik, KJ. Wat heeft ze een mooie ogen, echt amandelvormig, he? O+

Wow Driekus, wat word je groot! Ik ga Lente vanmiddag ook eens in de sneeuw dumpen, kijken wat ze ervan vindt. Ze zat iig al erg geinteresseerd naar buiten te kijken.

Ik vind Ivan steeds knapper worden, Claudia. Hij wordt enerzijds steeds stoerder, maar anderzijds ook steeds knuffelbaarder. O+

Gos, Shirley, wil je wel eens ophouden met die verse baby'tjesspam? ~O> Wat een plaatje, zeg! O+ Ze heeft ook nog een beetje een scheef neusje, he? Had Lente ook na de geboorte. Heeft ze best nog wel een tijdje gehad trouwens.

Haha, Keshet, wat een boefje lijkt ze zo, zeg. Guitig koppie! O+
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:08:28 #300
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89342285
Ko, wat ene heerlijk ventje!
Alle kindjes hier zijn leuk en lief maar de babytjes. O+

Nika, die niet zo'n fan is van sint en Piet.

Demi vond het ook wel spannend.

En Demi en ik mochten hulppieten zijn.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')