Aanstaande zondag is koopzondag...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:32 schreef navvy het volgende:
[..]
Op zondag kan je een kanonskogel afschieten door de Diezerstraat. Is er naast de kerk en club Venus nog wat open op zondag?
Dan kan je nog steeds een kanonskogel door de Diezerstraat schieten, we zien de beelden 's avonds wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Aanstaande zondag is koopzondag...
Challenge accepted!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds een kanonskogel door de Diezerstraat schieten, we zien de beelden 's avonds wel.
Je kent mijn arsenaal. Er is een Afrikaans land mee over te nemen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:59 schreef navvy het volgende:
Leuk, alleen zijn in dit dorp alleen melkbussen en gejatte kabiet ut Kampen voorhanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Cucaracha.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
uiteindelijk is het een Mexicaan (cucamarcha ofzo) in de sassenstraat (ofzo) geworden. ik vond het lekker
Nmm beste/tofste/leukste rest. in Zwollequote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
uiteindelijk is het een Mexicaan (cucamarcha ofzo) in de sassenstraat (ofzo) geworden. ik vond het lekker
Ja, boven kun je prima eten bij de Belg!quote:Op zondag 28 november 2010 16:36 schreef VANTOL87 het volgende:
Belgische keizer is ook meer dan prima
Ik was te druk met het conflict tussen Rood-Korea en Zuid-Korea op te lossen. India gaat nukes gooien.quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Croli het volgende:
de challenge tussen beelz en navvy.... even hierboven benoemd
Hou je bek.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef beelz het volgende:
Gevoelstemperatuur -15
Glad op de weg
WINTER![]()
![]()
Ik stond net in de rij voor de pinautomaat. Voor mij stonden 2 oude vrouwen die allebei moesten pinnen en achter mij sloot een gozer van een jaar of 20 aan.quote:
Held.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik stond net in de rij voor de pinautomaat. Voor mij stonden 2 oude vrouwen die allebei moesten pinnen en achter mij sloot een gozer van een jaar of 20 aan.
Die eerste oude vrouw begon met pinnen en deed er nogal lang over om haar geld in portemonnee te doen en pasje op te bergen en pinbon uit automaat te halen. Die gozer achter me was not ammused en begint ineens tegen die oude vrouw te zeiken dat ze op moest schieten, "Heb je wel door hoe koud het is?".
Mijn hoofd veranderde in![]()
Toen was die andere vrouw aan de beurt die heeft geluisterd naar die gozer want ze was vrij snel klaar. Had zeker geen zin in een blafbek.
En toen was ik aan de beurt
Even doen alsof ik heel veel pasjes moest checken, heel langzaam keuzes maken in het menu en daarna weer terug naar het eerste pasje, unclusief de opmerking "Oh, dan was het toch het eerste pasje."
Als mensen van -5 al een enorm probleem maken verdienen ze het om langer in de kou te staan.
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik stond net in de rij voor de pinautomaat. Voor mij stonden 2 oude vrouwen die allebei moesten pinnen en achter mij sloot een gozer van een jaar of 20 aan.
Die eerste oude vrouw begon met pinnen en deed er nogal lang over om haar geld in portemonnee te doen en pasje op te bergen en pinbon uit automaat te halen. Die gozer achter me was not ammused en begint ineens tegen die oude vrouw te zeiken dat ze op moest schieten, "Heb je wel door hoe koud het is?".
Toen was die andere vrouw aan de beurt die heeft geluisterd naar die gozer want ze was vrij snel klaar. Had zeker geen zin in een blafbek.
Even doen alsof ik heel veel pasjes moest checken, heel langzaam keuzes maken in het menu en daarna weer terug naar het eerste pasje, unclusief de opmerking "Oh, dan was het toch het eerste pasje."
Als mensen van -5 al een enorm probleem maken verdienen ze het om langer in de kou te staan.
Dat is dan wel weer humor jaquote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef beelz het volgende:
[..]
19 graden is ook niet erg, 22 en hoger is waar ik de grens trek, dat zijn geen temperaturen voor blanken.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer humor ja
Maar ja, ik maak problemen van -5, ik ben zo'n miet die al problemen maakt van 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |