SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.So we shall flow a river forth to Thee![]()
Het spawnen zeurt iedereen over als het negatief uit pakt, als jij er 1 in zijn rug schiet net uit je spawn dan zal je er niet over klagenGewoon een rondje lopen richting de actie en je hebt vaak nergens last van, op Nuketown na
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Vooral als die helicopter daar wordt ingezet. Ik ging gewoon 10x achter elkaar nog voordat ik uberhaupt wat kon doen na de spawn.quote:Op zondag 14 november 2010 00:25 schreef Catkiller het volgende:
Het spawnen zeurt iedereen over als het negatief uit pakt, als jij er 1 in zijn rug schiet net uit je spawn dan zal je er niet over klagenGewoon een rondje lopen richting de actie en je hebt vaak nergens last van, op Nuketown na
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Nuketownzou uit elke playlist behalve FFA en wager verwijderd moeten worden
iedereen wil die ook 10 keer achter elkaar spelen
![]()
echt irritant die autotjes die je de hele tijd achterna zitten![]()
Maarja ik moet niet klagen, want ik gebruik ze zelf ook.
Zit te twijfelen of ik hardline zou pakken of ghost houden, want met hardline kan ik na iedere 2 killstreak nog een instant kill hebben![]()
![]()
Pak die perk waardoor je langer kan rennen en als je hem pro hebt kun je eindeloos rennen. Een 3 killstreak heb je ook constant, en als je elke 2 kills zo'n karretje moet gaan rijden gaat dat ook snel vervelen, en dat haalt de snelheid eruitquote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef Cikx het volgende:
echt irritant die autotjes die je de hele tijd achterna zitten![]()
Maarja ik moet niet klagen, want ik gebruik ze zelf ook.
Zit te twijfelen of ik hardline zou pakken of ghost houden, want met hardline kan ik na iedere 2 killstreak nog een instant kill hebben
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
WTFnet in een potje waren valkyries bugged.. Als je ze schoot ontplofte ze meteen en kreeg je suicide.. toch bleef je de valkyries houden
![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 01:17 schreef Proletariaat het volgende:
WTFnet in een potje waren valkyries bugged.. Als je ze schoot ontplofte ze meteen en kreeg je suicide.. toch bleef je de valkyries houden
Houden zoquote:Op zondag 14 november 2010 01:47 schreef zoz het volgende:
Ik heb niemand gehoord over het ontbreken van quickscoping.
De China Lake is ook wel geinig
Ertegen nog welquote:Op zondag 14 november 2010 01:53 schreef zoz het volgende:
x360 GT: Jwakie
Ik wel eens tegen fokkers spelen![]()
![]()
China Lake Grenade Launcher als volledige benaming, wikiwijsheid even gebruiken die geeft een Thumper als aka van een M79 grenade launcher, dus ja, dan zijn ze hetzelfdequote:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik heb een nieuw favo. wapen.
De G11.. dat ding heet gewoon GEEN recoil en shiet net zoals de Famas.
Soms is een burst al genoeg. 2 uur mee gespeeld en al 175 kills mee gemaakt.![]()
Hoe de fuck werkt die theater?
Heb een account gemaakt op die site van ze.
Clip is gerenderd en geupload, alleen komt ie niet op die site te staan.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Klopt, dat komt er pas op te staan als je beloofd niet meer zoveel te schelden ingamequote:Op zondag 14 november 2010 03:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoe de fuck werkt die theater?
Heb een account gemaakt op die site van ze.
Clip is gerenderd en geupload, alleen komt ie niet op die site te staan.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Wat krijg je dan allemaal voor shit? Toch alleen andere kleuren clantags?quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Is dat dat ding waarvoor je eerst een aantal assault wapens moet hebben ggekocht?quote:Op zondag 14 november 2010 03:32 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb een nieuw favo. wapen.
De G11.. dat ding heet gewoon GEEN recoil en shiet net zoals de Famas.
Soms is een burst al genoeg. 2 uur mee gespeeld en al 175 kills mee gemaakt.![]()
Vaker meegemaakt nu, bij mezelf en bij de tegenstander... op Nuketown is het helemaal absurd, daar spawnen ze letterlijk in je rug...quote:Op zondag 14 november 2010 10:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Moet je eens letten op de radar op 0:07:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ja klopt, en hij reload als een shotgunquote:Dus er je hoeft niet lang te wachten tot het 2de schot gelost kan worden.
Noobtuben, maar sneller dus?quote:Op zondag 14 november 2010 11:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja klopt, en hij reload als een shotgunDus er je hoeft niet lang te wachten tot het 2de schot gelost kan worden.
Het is niet echt noobtuben, je hebt hem als second weapon en moet eerst L1 indrukken om accuraat te schieten. Handig als iemand in een huisje zit te campen, maar te langzaam om te noobtuben (gelukkigquote:). Daarbij krijg je hem pas bij een van de laatste levels en de meeste gaan voor de prestiges.
Ik besef dat sommige mensen me nu (letterlijk in de game) willen vermoorden maar Nuketown is toch mijn favoriete map: lekker klein en chaotisch!![]()
![]()
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over het gehele spel maar de spawnpoints zijn inderdaad een irritatie. Ik merk ook dat ik online gewoon een stuk slechter ben dan in MW2. Ik heb nu vaker scores van 3-10, iets dat me eerder niet gebeurde. Misschien is het omdat ik nog moet wennen maar fijn is het niet
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Nuketown is je favoriete map als je:
A) Je van campen houdt.
B) Je het niet erg vind om dood te gaan.
C) Beide.![]()
D) Van granaten gooien houdtquote:Op zondag 14 november 2010 11:39 schreef KoningStoma het volgende:
Nuketown is je favoriete map als je:
A) Je van campen houdt.
B) Je het niet erg vind om dood te gaan.
C) Beide.
Ik snap die hele theather mode niet, hoe neem je het op?quote:Op zondag 14 november 2010 11:20 schreef wuuht het volgende:
die filmpjes staan nog steeds niet in my theater
Iemand uitleg aub![]()
![]()
Professor Stoma, kunt U na een week al een goed beargumenteerde mening geven over het aantal hitmarkers in Black Ops?quote:Op zondag 14 november 2010 11:42 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, D vergeten
D) Geen, Nuketown is gayHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Heb ik ook. De enige manier waarop ik nog hoge scores kan halen is door te campen en de radar continu in de gaten te houden.quote:Op zondag 14 november 2010 11:38 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over het gehele spel maar de spawnpoints zijn inderdaad een irritatie. Ik merk ook dat ik online gewoon een stuk slechter ben dan in MW2. Ik heb nu vaker scores van 3-10, iets dat me eerder niet gebeurde. Misschien is het omdat ik nog moet wennen maar fijn is het niet![]()
Dit is wel zo. Ik merk ook dat je veel voorzichtiger moet rondlopenquote:Op zondag 14 november 2010 11:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ik ook. De enige manier waarop ik nog hoge scores kan halen is door te campen en de radar continu in de gaten te houden.
Ik gebruik geen sniper, dus is het geen ergernis. Ik weet wel dat het er meer zijn dan in mw2.quote:Op zondag 14 november 2010 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Professor Stoma, kunt U na een week al een goed beargumenteerde mening geven over het aantal hitmarkers in Black Ops?![]()
Ik moet wel wennen om jou zonder Barrett + ACOG te zienquote:Op zondag 14 november 2010 11:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik gebruik geen sniper, dus is het geen ergernis. Ik weet wel dat het er meer zijn dan in mw2.
Motion Sensor gebruiken helpt erg veel.quote:Op zondag 14 november 2010 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Ik merk ook dat je veel voorzichtiger moet rondlopen![]()
Het is jammer dat ze de snipers zo verneukt hebben. Ze zijn nu niet eens normaal te gebruiken. Je moet te lang aimen voordat de kogel gaat waar je richt.quote:Op zondag 14 november 2010 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet wel wennen om jou zonder Barrett + ACOG te zien![]()
![]()
Klopt, maar die staat maar op 1 plaats. Ik loop liever rond, de hele map gebruikenquote:Op zondag 14 november 2010 11:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Motion Sensor gebruiken helpt erg veel.
Je gaat 12 uur lang spelen?quote:Op zondag 14 november 2010 11:49 schreef BobbanzPS het volgende:
Me doel is om vandaag te prestigen, ben lvl 37 dus dat kan wel denk ik![]()
Ja, ik denk heel veel gewoon spelen wat je leuk vind en minder bullshit hier posten...quote:Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Dit dus.quote:Op zondag 14 november 2010 12:45 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, ik denk heel veel gewoon spelen wat je leuk vind en minder bullshit hier posten...xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
en zo kijk je als je opgeblazen wordt door een autotje![]()
![]()
Stoned dusquote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
en zo kijk je als je opgeblazen wordt door een autotje
Is echt heel klote, dan moet je hem opnieuw aanzettenquote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef mr-green het volgende:
Zojuist de eerste freeze gehad... zal niet veel goeds zijn voor mijn ps3...![]()
![]()
Had ik vannochtend 2x, ook voor het eerst.quote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef mr-green het volgende:
Zojuist de eerste freeze gehad... zal niet veel goeds zijn voor mijn ps3...![]()
Even op google gekeken en het schijnt dat de freeze te maken heeft met een hitte probleem in de ps3. Oplossing is om je ps3 op een koele plaats neerzet.
Deze oorzaak is echter niet bevestigd en ik betwijfel het ook omdat ik nog maar een half uur aan het gamen was en toen al de freeze kreeg. Dat verwacht ik dan eerder als je bijvoorbeeld al 3 uur speelt.
Ook was ik de host van de party tijdens de freeze. Kan misschien ook meespelen.![]()
Hahaaha, masterlijke actie!quote:Op zondag 14 november 2010 14:50 schreef KoningStoma het volgende:
Haha.. iemand heeft een clipje geupload waarin hij mij ownt door voor me door een raampje te duiken![]()
Bij ons had de host er ook het vaakst last van.quote:Op zondag 14 november 2010 14:41 schreef mr-green het volgende:
Even op google gekeken en het schijnt dat de freeze te maken heeft met een hitte probleem in de ps3. Oplossing is om je ps3 op een koele plaats neerzet.
Deze oorzaak is echter niet bevestigd en ik betwijfel het ook omdat ik nog maar een half uur aan het gamen was en toen al de freeze kreeg. Dat verwacht ik dan eerder als je bijvoorbeeld al 3 uur speelt.
Ook was ik de host van de party tijdens de freeze. Kan misschien ook meespelen.![]()
Ik zal het proberen!quote:Op zondag 14 november 2010 15:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maak dan eens nuttige posts.![]()
Ey Tauch, hoe lang duurde het bij jou voordat jouw filmpjes in my theater stonden?quote:Op zondag 14 november 2010 15:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maak dan eens nuttige posts.na regen, ben ik er.
Gisteravond om negen uur gerendered, vanochtend zag ik 'm pas. Kan dus ook vannacht zijn geweest.quote:Op zondag 14 november 2010 15:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ey Tauch, hoe lang duurde het bij jou voordat jouw filmpjes in my theater stonden?![]()
Hmm, ik had m vannacht gerenderd.. staat er nog niet.quote:Op zondag 14 november 2010 15:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gisteravond om negen uur gerendered, vanochtend zag ik 'm pas. Kan dus ook vannacht zijn geweest.
Maar die site doet ook vaag, als ik op intel ofzo klik dan ben ik opeens uitgelogd..
na regen, ben ik er.
vind ik niet. ik ren gewoon rond van punt naar punt. zo lang je je rader maar goed in de gaten houd haal je makkelijk hoge killstreaks enzo zonder te campenquote:Op zondag 14 november 2010 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Ik merk ook dat je veel voorzichtiger moet rondlopen![]()
Iedereen klaagt over het geluid. Kan dit worden opgelost met een patch?
Heb zo weinig aan me dolby set en de perk ninja ook niet.![]()
Vind hem ook vet. Had vorige week 30-2 met FFA, choppergunner en dogsquote:Op zondag 14 november 2010 15:39 schreef BobbanzPS het volgende:
Wat is jullie favoriete map?
Mijne: Nuketown![]()
![]()
360 kan geen 3D.quote:Op zondag 14 november 2010 15:47 schreef WSquater het volgende:
Hoe bevalt het 3D gamen (voor de mensen met een 3D tv) eigenlijk? En werkt het ook op de 360?![]()
Wat heeft een perk met geluid te maken?quote:Op zondag 14 november 2010 15:45 schreef stoeltafel het volgende:
Iedereen klaagt over het geluid. Kan dit worden opgelost met een patch?
Heb zo weinig aan me dolby set en de perk ninja ook niet.![]()
Met ninja hoorde je bij mw2 de voetstappenquote:Op zondag 14 november 2010 15:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wat heeft een perk met geluid te maken?![]()
Ah oké!quote:Op zondag 14 november 2010 16:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Met ninja hoorde je bij mw2 de voetstappen![]()
![]()
Nice, welk wapen?quote:![]()
Was dat van vannacht?quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: