Ja gaaf he!quote:Op zondag 14 november 2010 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
Marijkedas hartstikke mooi geworden joh
Wat een beetje verf al niet kan doenquote:Op zondag 14 november 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja gaaf he!En je ziet niets meer van de krabbels
Ik ben er zo blij mee
Lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een beetje verf al niet kan doenSupergaaf gelukt dus...
Wij gaan zo ook lekker rommelen, J die gaat nog een tijdschriftenrek ophangen voor mij![]()
Ik moet nog strijken en de wasophangen![]()
Doe dat dan ook niet!quote:Op zondag 14 november 2010 11:48 schreef Muck het volgende:
Ik vraag me weleens af waar het mis is gegaan... Bellen, praten, gillen en happyslappen in een stiltecoupe
het zijn maar 2 wasjes die ik moet ophangen.. en eigenlijk is het met strijken wel zo.. het lijkt veel maar achteraf valt het allemaal wel meequote:Op zondag 14 november 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerMaar balen van het wasgoed
Ik moet ook nog van alles doen
wassen draaien, poetsen, bah
Strijken, blegh!quote:Op zondag 14 november 2010 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zijn maar 2 wasjes die ik moet ophangen.. en eigenlijk is het met strijken wel zo.. het lijkt veel maar achteraf valt het allemaal wel mee
Ben je gestorven pezu?quote:Op zondag 14 november 2010 11:52 schreef PeZu het volgende:
Pezu zit ook in den trein maar die is echt gestorven!
gewoon niet doen en pas als het echt nodig is strijken de rest gewoon opvouwen, scheelt heel veel tijdquote:
ja ook, dit is de trein naar het nederrijkquote:Op zondag 14 november 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je gestorven pezu?197 is natuurlijk een prachtige leeftijd
Hoi snoet
Een hele hele goede reis, hopelijk mag je naar het walhallaquote:Op zondag 14 november 2010 11:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ook, dit is de trein naar het nederrijk
Uitgestorven dus
mooi!quote:Op zondag 14 november 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor dus:
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
En kleurtje van dichtbij
[ afbeelding ]
Door het zonlicht lijkt het nog ietsjes lichter dan dat het is
Forum Opties | |