SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Beste faal inddquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man o man, Leugers wat deed je daar toch
Kloptquote:
Ja... daar genoot je me net iets teveel vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt
Ben allang blij dat we niet van PSV of Ajax verloren
Van de eerste wonnen we zelfs
Vind je het gek? Twente had al sinds '73 niet meer in Eindhoven gewonnenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja... daar genoot je me net iets teveel van
Nou, nou, nou... feest? Dat doe je aan het einde van de competitie als je kampioen bent OF als je van Ajax wintquote:
Ik geniet eindelijk een keerquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... feest? Dat doe je aan het einde van de competitie als je kampioen bent OF als je van Ajax wint
Op de Brink zitten er meerdere?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik was vandaag in deventer en we waren op zoek naar een snackbar in het centrum. maar wtf geen snackbar te vinden?
We liepen daar gewoon in het centrum, bij het station daar rechtuit lopen. Toen maar op het station in Wierden een patatje gegeten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de Brink zitten er meerdere?
quote:
Doelstelling is volgens mij handhaving in de top, en dus Europees, lijkt me wel dat we dat gaan halenquote:
Mijn persoonlijke doelstelling is boven Ajax eindigenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doelstelling is volgens mij handhaving in de top, en dus Europees, lijkt me wel dat we dat gaan halen
Wie?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doelstelling is volgens mij handhaving in de top, en dus Europees, lijkt me wel dat we dat gaan halen
SV Spakenburg jaquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet eerst in 250 topics mee hebben gepost.
Was de nood zo hoog ?quote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woei! Nicole komt nog deze kant op
Kom op he.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je moet eerst in 250 topics mee hebben gepost.
Na 20 topics ofzoquote:
Ik doe mn bestquote:Op zondag 14 november 2010 00:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kom op he.![]()
[..]
Na 20 topics ofzoMoet je wel actief blijven posten he
Hoe laat is Nicole er? Schiet me namelijk ineens iets te binnen over een Justin die met iets bezig is en alles om hem heen vergeet ....quote:
Denk dat ze hier wel over 15 min is, en ik merk de intercom of m'n gsm echt wel op hoorquote:Op zondag 14 november 2010 00:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe laat is Nicole er? Schiet me namelijk ineens iets te binnen over een Justin die met iets bezig is en alles om hem heen vergeet ....![]()
Heeft ze wel een sleutel?
quote:
whoa een nieuwelingquote:Op zondag 14 november 2010 01:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Fijn![]()
Ik heb koppijn maar geen zin om te slapen
4 topics in tof stijl is 2 dagen?quote:Op zondag 14 november 2010 01:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben al vier topics oudnaja in TOF dan
![]()
Maar hoi
quote:Op zondag 14 november 2010 01:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
4 topics in tof stijl is 2 dagen?![]()
Maare aangenaam
waar danquote:Op zondag 14 november 2010 01:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jou vnaaf nog gespot...
weltruste skat
bij jou in de straat, rond half 9 reed ik undercover in mn ma's auto daardoorheenquote:
Iiieeuwww stalker.quote:Op zondag 14 november 2010 01:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
bij jou in de straat, rond half 9 reed ik undercover in mn ma's auto daardoorheen
Nee dat wist ik niet. Excusesquote:Op zondag 14 november 2010 02:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jwt, mn ma woont in de straat ernaast
no problemoquote:Op zondag 14 november 2010 02:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Excuses
Ik zie de hele dag al een man bij jou naar binnen kijken...quote:
Joh!quote:Op zondag 14 november 2010 03:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben je aan het gamen met een maat, vergeet je de tijd
Al een hele tijd geleden. Mn PC gaat raar doen door MSN. Vanaf het moment dat jij mij niet meer online zag was ie weg. Ik block niemand van ToF en zeker jou niet.quote:Op zondag 14 november 2010 04:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma, heb je je msn er weer es afgegooid of?
Er is een nieuwe versie, mischien dat die het beter doet op je pc.quote:Op zondag 14 november 2010 04:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Al een hele tijd geleden. Mn PC gaat raar doen door MSN. Vanaf het moment dat jij mij niet meer online zag was ie weg. Ik block niemand van ToF en zeker jou niet.![]()
![]()
Misschien binnenkort weer eens proberen want ik mis het wel een beetje erg, heel erg eig![]()
bek hoalnquote:
Nicole is goed bezigquote:Op zondag 14 november 2010 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nicole is F1 aant kiekn en ik AZ - Ajax
Nicole hoopt op Vettelquote:Op zondag 14 november 2010 15:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
F1 niet
Ben benieuwd wie van hun Wereldkampioen wordt
dik sloap'n oniequote:Op zondag 14 november 2010 15:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Mogguh redbaron
naja middagwas laat vannacht
STIFT!quote:Op zondag 14 november 2010 12:00 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Net thuis van het asiel, lekker gedouched en aankleden![]()
Het was weer leuk, had een kat in m'n haar hangenVerder, nog iemand op zoek naar een mega toffe grote zwart witte kater?
Jack in the Box is zo cool
zo laat nou ook weer nietkijkt naar jouw en mijn laatste post vannachtquote:Op zondag 14 november 2010 15:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Mogguh redbaron
naja middagwas laat vannacht
tjah, ik had 't nodigquote:
waarom zo vroeg?quote:Op zondag 14 november 2010 15:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zo laat nou ook weer nietkijkt naar jouw en mijn laatste post vannacht
Ik was om 8u al weer wakker
dat klopt dan ook wel weer.quote:
Mja, toen ging ik kennelijk toch nog niet zo naar bedquote:Op zondag 14 november 2010 15:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zo laat nou ook weer nietkijkt naar jouw en mijn laatste post vannacht
Ik was om 8u al weer wakker
hehe daarom is t toch ook weekend?quote:Op zondag 14 november 2010 15:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja, toen ging ik kennelijk toch nog niet zo naar bedik sliep iig pas na 4 uur.
Heeel verstandig!quote:Op zondag 14 november 2010 16:04 schreef Boudibou het volgende:
Godver tyfus teringzooi, misschien maar kappen voor Ajax te zijn.
Heb je em ook gezien gister jaquote:Op zondag 14 november 2010 15:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Agnes: Why u wearing pahjamies?
Vector: These are not pyjama's. It's a warm-up suit?
Edith: What are u warming up for?
Vector: Uuh stuff.
Margo: What kind of stuff?
Vector: Super cool secret stuff?
Agnes: Like sleeping?
Vector: These are NOT PYJAMA'S
Ja superlachenquote:
Siquote:Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja superlachen
En die Agnes is lief
Ja gefeliciteerdquote:Op zondag 14 november 2010 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een fucking goed weekend voor ons
'ons' nog welquote:Op zondag 14 november 2010 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een fucking goed weekend voor ons
quote:
joah, toch maar heengegaanquote:
mooie standquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, misschien 18 dec ToF-meet bij mij in Spakenburg
Ik kan een man of 8 verstouwen in de woonkamer, dus roept u maar
quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hmm, ik heb 18 december al watquote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
No can do. Singles meet in Utrecht.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik neem aan dat je een nulletje vergeten bentquote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef omearos het volgende:
[..]
mja, hij was al boven de 70.000 toen ik hem kocht
Ik moest mijn schoen zetten van sinterklaas, dus ik zorg ervoor dat ik op tijd benquote:Op zondag 14 november 2010 23:27 schreef Redbaron het volgende:
Jij bent er op tijd weer, ging t cafe dicht?
Goede reden, je hebt toch wel je uggs neergezet?quote:Op zondag 14 november 2010 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moest mijn schoen zetten van sinterklaas, dus ik zorg ervoor dat ik op tijd ben
Nee joh, zo'n enorme lieslaars. Maatje 56quote:Op zondag 14 november 2010 23:30 schreef Redbaron het volgende:
Goede reden, je hebt toch wel je uggs neergezet?
Goed bezig, past nog meer inquote:Op zondag 14 november 2010 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee joh, zo'n enorme lieslaars. Maatje 56
geen idee, hij gaat maar tot 99.999quote:Op zondag 14 november 2010 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een nulletje vergeten bent
Nee, ik droomde dat we kampioen werden in Eindhovenquote:Op maandag 15 november 2010 09:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
David![]()
Nog naar gedroomd vannacht?
Hehe, hopen voor ons dat t alleen bij dromen blijftquote:Op maandag 15 november 2010 09:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik droomde dat we kampioen werden in Eindhoven
Wat een bloody gaaf feest
Ja, want Heracles maakt een goede kans op 't kampioenschapquote:Op maandag 15 november 2010 09:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hehe, hopen voor ons dat t alleen bij dromen blijft
Ik hoop dat Twente kampioen wordt, Heracles maakt idd nog geen kans.quote:Op maandag 15 november 2010 09:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want Heracles maakt een goede kans op 't kampioenschap
Nu komende week nogquote:Op maandag 15 november 2010 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
PaFiPo!
Ajax viel, na vorige week thuis tegen ADO, gisteren nog harder door de mand daar in Alkmaar
Dan ga ik huilenquote:Op maandag 15 november 2010 09:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee man, 2-2 met een doelpunt voor ajax in de 89e minuuut.
dat is nog mooierquote:Op maandag 15 november 2010 09:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee man, 2-2 met een doelpunt voor ajax in de 93e minuuut.
quote:Op maandag 15 november 2010 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
doe mij ook maar een gelijkspel tussen PSV en Ajax + winst van Twente tegen AZ
we zullen zienquote:Op maandag 15 november 2010 09:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is ook weinig vanzelfsprekend gezien de laatste weken.
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
doe mij ook maar een gelijkspel tussen PSV en Ajax + winst van Twente tegen AZ
staan we gedeeld 1e met PSV (wel 2e o.b.v. doelsaldo) en 6 punten voor op Ajaxquote:
en mocht PSV winnen, volgen we nog steeds op 2 punten; maar dan wel 7 voor op Ajax... wie weet kan ik daar ook nog wel mee levenquote:
Hahahaquote:Op maandag 15 november 2010 09:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en mocht PSV winnen, volgen we nog steeds op 2 punten; maar dan wel 7 voor op Ajax... wie weet kan ik daar ook nog wel mee leven
Mjuh, en niet zo actief hierquote:Mrs. Vixen = nieuw hier?
ik kan met winst voor PSV alleen leven als we zelf 3 punten pakkenquote:Op maandag 15 november 2010 09:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha
Tsja, ik zie natuurlijk het liefst PSV winnen en verder iedereen uit de (sub)top verliezen
welkomquote:Op maandag 15 november 2010 09:50 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Mjuh, en niet zo actief hier![]()
![]()
Ik heb geen zin om tot 9 uur te werken vanavond, bah.
de sterkere vd twee vlak achter PSV??quote:Op maandag 15 november 2010 09:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alhoewel ik liever Twente dan Ajax vlak achter ons zie
Nee, omdat ik heel veel meer sympathie voor Twente heb dan voor Ajax.quote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
de sterkere vd twee vlak achter PSV??
dan weet je bijna zeker dat aan het einde Twente kampioen word
de vorige keer heb ik gemist gok ik danquote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Haha alweer?
Naja, 19 , samenwonend,hengelo etc.
En ik werk in een callcenterBij Ziggo
![]()
Maar in ieder geval wel in de Grolsch Veste![]()
haha.
In my defense: Ik ben 19 en kan dit werk goed combineren met studie
wie niet...quote:Op maandag 15 november 2010 09:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, omdat ik heel veel meer sympathie voor Twente heb dan voor Ajax.
Het is nu voornamelijk iTV en CI+ module etc:')quote:Op maandag 15 november 2010 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de vorige keer heb ik gemist gok ik danen met 19 al samenwonen, dat is best vroeg; als ik zo vrij mag zijn...
en wij hebben nooit problemen met Ziggo (*klopt af), dus heb je nog nooit aan de telefoon gehaden boeiend wat iedereen vind, als jij het goed kan combineren is het prima toch?
hoelaat moet je dan beginnen, als je tot 9/10 moet? en als het samenwonen werkt is het primaquote:Op maandag 15 november 2010 09:58 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Het is nu voornamelijk iTV en CI+ module etc:')
En tro0 best vroeg, maar naja, het werkt dus het gaat haha.
Ja klopt, maar ik vind het zelf wel crackwerk![]()
Werk nu al twee weken tot 9 of tot 10 's avonds,social life die ik nog enigzins had
Ja die dingen jaquote:Op maandag 15 november 2010 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelaat moet je dan beginnen, als je tot 9/10 moet? en als het samenwonen werkt is het prima
CI+ modules zijn toch die dingen die je rechtstreeks in je tv kunt drukken, voor je smartcard?
quote:Op maandag 15 november 2010 10:00 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Ja die dingen ja![]()
Meh meestal rond 12 uur a 1 uur.
En wie gaat er 's ochtends nou wat doen
Patrickquote:Op maandag 15 november 2010 10:00 schreef Intelligence het volgende:
Moggel
Downpipe is vervangen Remco, nu problemen met de turbodrukGaat ie nog fixxen ...
Downpipe is vanaf spruitstuk naar de rest vd uitlaat volgens mij, hierin zit ook vaak het flexibele stuk in verwerktquote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Patrickwat is een downpipe precies?
en dat gaat dus over de GTD? maar ja, mooi dat hij dat nog gaat fixxen voordat hij van jou wordt
interessant om daar helpdeskmevrouw voor te spelen?quote:Op maandag 15 november 2010 10:00 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Ja die dingen ja![]()
Meh meestal rond 12 uur a 1 uur.
En wie gaat er 's ochtends nou wat doen
maar dus nog wel problemen door die grotere pijp? en hij brengt hem deze week, draait de wielen eraf en neemt die mee terug?quote:Op maandag 15 november 2010 10:03 schreef Intelligence het volgende:
ja de GTD, Downpipe is het stuk uitlaat na de turbo
Nu grotere, dus minder tegendruk, dus beter spoelende turbo
Zie ook ff je PB
Heb ook shit-load aan onderdelen gekregen, heeft ie gister alvast gebracht ... doosje met old-skool stickers enzo haha, lichten, verbeders, intercoolers etc etc
Dus ik moet U hebben als ik snel een monteur nodig hebquote:Op maandag 15 november 2010 09:52 schreef Mrs.Vixen het volgende:
En ik werk in een callcenterBij Ziggo
![]()
Hedde ge wa meer specs? ben wel benieuwd..quote:Op maandag 15 november 2010 10:03 schreef Intelligence het volgende:
ja de GTD, Downpipe is het stuk uitlaat na de turbo
Nu grotere, dus minder tegendruk, dus beter spoelende turbo
Zie ook ff je PB
Heb ook shit-load aan onderdelen gekregen, heeft ie gister alvast gebracht ... doosje met old-skool stickers enzo haha, lichten, verbeders, intercoolers etc etc
kerel spreekt haar gelijk met U aanquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dus ik moet U hebben als ik snel een monteur nodig heb?
Arosa wielen? dat zijn andere dan op de foto's?quote:Op maandag 15 november 2010 10:09 schreef Intelligence het volgende:
Redbaron, PM
En Remco, hij fixxed alles en komt m donderdag brengen, de Arosa wielen zitten er al onder
Schroefset staat op zn laagst
dealquote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef Intelligence het volgende:
Hij is nu dus lager, op de pics stond hij op Ronal Aero's, maar gaan wel ff verder in PB voor er weer over make-up gepraat gaat worden
Ik heb ze in nl nog niet kunnen vinden, niet in die maten en ook niet voor die prijs.quote:Op maandag 15 november 2010 10:19 schreef Intelligence het volgende:
Lijken erg veel op de wielen die ik onder de Vento had, alleen andere kleuren...
quote:Op maandag 15 november 2010 10:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wanneer ik de service desk bel vandaar.
Net ging t over voetbal...niet zeuren dus omdat je niet van auto's houdquote:Op maandag 15 november 2010 10:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaan we weer
[ http://www.leeuwardercourant.nl/multimedia/dynamic/00831/verboden_voor_autos_831747h.jpg&t=1]afbeelding ]
heb nog wel een set gebruikte 215/35/16 bandenquote:Op maandag 15 november 2010 10:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb ze in nl nog niet kunnen vinden, niet in die maten en ook niet voor die prijs.
Wil dan proberen er een 195/45/17 bandje op te leggen
Altijd goed toch, ik haal vd week winterwielen met winterbanden opquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
straks in de pauze ff de wintervelgen naar de autoboer brengen... zitten nu zomerbandjes op, maar er gaan all-seasons op, overgenomen van kameraad (nog geen 200km mee gereden, de 'haartjes' zitten er nog op); achter iets bredere sloffen dan voor
da past nie jonguh!quote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef Intelligence het volgende:
[..]
heb nog wel een set gebruikte 215/35/16 bandenZit nu onder de golf haha
precies! en ik kan ze voor een erg mooi prijsje overnemenquote:Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Altijd goed toch, ik haal vd week winterwielen met winterbanden op![]()
quote:
Nu dusquote:Op maandag 15 november 2010 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joa, zometeen ook maar weer eens wat halen
Swarma?quote:Op maandag 15 november 2010 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joa, zometeen ook maar weer eens wat halen
Neuh, gewoon broodje kaas ofzoquote:
kaas over de shoarma is ook lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, gewoon broodje kaas ofzo
Kapsalonquote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kaas over de shoarma is ook lekker
doe maar luxe, ik maak zo ff broodjes ei-bacon saladequote:Op maandag 15 november 2010 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, broodje kaas en broodje kip-pesto
quote:Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo typisch trouwens, ga je ergens in een hoekje staan waar noit iemand komt om eens even een flinke ruft te laten, komt er 4 sec later een collega om de hoek omdat ze daar moest zijn
Je begint je thuis te voelen als ambtenaar?quote:Op maandag 15 november 2010 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu eerst eens wat relaxen
Veel te hard gewerkt vanmorgen
quote:Op maandag 15 november 2010 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu eerst eens wat relaxen
Veel te hard gewerkt vanmorgen
Nee serieus, heb echt veel werk gedaanquote:Op maandag 15 november 2010 14:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je begint je thuis te voelen als ambtenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |