SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ca.ra op 14-11-2010 19:51:05 ]Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef innepin het volgende:
Waar ik heel subtiel vroeg of mijn Santa er nog is en of ze zin heeft om een hint te geven
Ben blij dat ik jouw Santa niet ben of wel... Wat een vragen, Oprah is er niets bij!quote:Op zondag 14 november 2010 17:36 schreef amaranta het volgende:
Domme Santa
Heb jij kinderen?
Hebben ze een haarkleur?
Een andere hint?
Ben je misschien zo vergeetachtig omdat je zwanger bent?
quote:"Ik wou je alleen even laten weten.
Dat ik je niet ben vergeten.
Dit is een hint.
Ik heb een kind."
Ik weet vrij zeker, dat jij mijn santa niet bentquote:Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ben blij dat ik jouw Santa niet ben of wel... Wat een vragen, Oprah is er niets bij!
Mis alleen nog een Tyra versie van: En hoe voelde je je toen?
En ik vind mijn kind ook blond....Hokjes denken! Een beetje peroxide doet wonderen!
Nowwwww, I fiel a littul sad, now, hoor!quote:Op zondag 14 november 2010 19:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker, dat jij mijn santa niet bent
Dus, dan hoef je al die vragen niet te beantwoorden!
How makes you feel that?
/tyra
Let it out guurrrrrrrrrl, it's okay to crrrrrryyyyyyyyquote:Op zondag 14 november 2010 19:31 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Nowwwww, I fiel a littul sad, now, hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18-11-2008 Maarten Alexander
Oh wat spannendquote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef StoomSanta het volgende:
Lieve Stiemie,
Ik zie je al een tijd niet hier
beleef je soms buiten dit topic te veel plezier?
Ik wilde je even vertellen
dat StoomSanta een en ander heeft weten te bestellen
Je lijstje heb ik nauwkeurig gelezen
dus voor een stom cadeau hoef je niet te vrezen....
Hohoho
Kinderen heb ik inderdaad! Ik val in de categorie 1,3 kinderen.quote:Op zondag 14 november 2010 17:36 schreef amaranta het volgende:
Domme Santa
Heb jij kinderen?
Hebben ze een haarkleur?
Een andere hint?
Ben je misschien zo vergeetachtig omdat je zwanger bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |