ik haal er niks uitquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat kan je er ook uit halen ja
Tofquote:
ik hoop het ook !!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofIk hoop dat je er bij kunt zijn
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
Symph drinkt iedereen onder tafel.
Dat zou tof zijnquote:
Ligt er aan hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
Gewoon, zoals iedereen dat zou moeten doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn![]()
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt
quote:
het is in ieder geval nooit mijn doelquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon, zoals iedereen dat zou moeten doen
whahahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:59 schreef pgrferrari het volgende:
quote:
Oke op die manierquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon, zoals iedereen dat zou moeten doen
Denk dat die zeer lui isquote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef PeZu het volgende:
is er iemand die dit snapt:
vanmiddag gaat de intercom, ik strompel naar de intercom toe, en horo post, doe de deur open en wacht
10 minuten nog niks, ik strompel naar beneden, ligt er een brievje in de brievenbus dat het pakket is afgeleverd bij de buren op een andere verdieping
![]()
![]()
Ach, je hebt het of je hebt het niet, daar hoef je je best dan ook niet voor te doenquote:Op zondag 14 november 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in ieder geval nooit mijn doel
Ajuus naatquote:
ik hoef niemand uit te dagenquote:
hoe kan dat nou dan?quote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohhet MBH gedeelte was wel leuk hoor, mar het weer was echt kut metperen, dus eigenlijk is er niet heel veel van terecht gekomen
quote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohhet MBH gedeelte was wel leuk hoor, mar het weer was echt kut metperen, dus eigenlijk is er niet heel veel van terecht gekomen
Ik ben dol op ajuusquote:
whehehe ik ook niet hoorquote:
deze oude bok zuipt ook nog door als iedereen ligt/staat te tollenquote:Op zondag 14 november 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe ik ook niet hoor
ik heb gewoon mazzel dat ik er goed tegen kwam.
Maar wel grappig, in Wierden vielen alle die-hard zuipers een voor een om, en ik als ouwe lul bleef zitten
quote:Op zondag 14 november 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe ik ook niet hoor
ik heb gewoon mazzel dat ik er goed tegen kwam.
Maar wel grappig, in Wierden vielen alle die-hard zuipers een voor een om, en ik als ouwe lul bleef zitten
deja vuquote:
Volgens mij heb ik nog witte wijn staan, zal eens kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik neem wel een fles witte wijn meeNa 1 glas heb ik wel genoeg
(als ie verkeerd valt.... )
Als het goed valt kan ik wel een flesje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |