Ik denk dat ik namens mijn poezels kan zeggen: liever nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee TE lief... neem je ze mee naar de meet?
Ja, die is echt prachtig he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, die bovenste, wat een mooierd
De schildpadpoes heet Kitty en de zwarte kater heet Sam.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Wat een vreselijke lieverds
Hoe heten ze?
Ik wilde ze mee naar huis nemen, maar mijn jas en tas werden voor de voordeur gecontroleerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee TE lief... neem je ze mee naar de meet?
wat een poepiesquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
Mijn ouders hebben nieuwe huisgenoten sinds vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow, okquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zonder problemen
Ik heb er overigens maar 2 zelf gemaakt
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
De schildpadpoes heet Kitty en de zwarte kater heet Sam.
[..]
Ik wilde ze mee naar huis nemen, maar mijn jas en tas werden voor de voordeur gecontroleerd.
bummerquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde ze mee naar huis nemen, maar mijn jas en tas werden voor de voordeur gecontroleerd.
Sam is precies de Sam die wij vroeger thuis haddenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik moet mijn allergiepillen dan niet vergeten... merkte het binnen 5 minuten vandaagquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
leuk
En die controle vindt ook plaats als je hier weggaat![]()
Nee, Sam is ongeveer 3 a 4 weken ouder en komt uit een ander nest. Maar in het asiel konden ze het ook al goed vinden samen, zo begreep ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bummer
katnap je ze de volgende keer maar
Ohjee wat liefff zegzijn het broertjes/zusjes??
Neem een flink glas waterquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmhhhh... zal ik nog een eierkoek nemen, of niet?
Dat is wel verstandig danquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn allergiepillen dan niet vergeten... merkte het binnen 5 minuten vandaag![]()
.
[..]
Nee, Sam is ongeveer 3 a 4 weken ouder en komt uit een ander nest. Maar in het asiel konden ze het ook al goed vinden samen, zo begreep ik.
Ik heb al spa roodquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem een flink glas waterof limonade ofzo
Jammer van de allergiequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet mijn allergiepillen dan niet vergeten... merkte het binnen 5 minuten vandaag![]()
.
[..]
Nee, Sam is ongeveer 3 a 4 weken ouder en komt uit een ander nest. Maar in het asiel konden ze het ook al goed vinden samen, zo begreep ik.
gevuld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al spa roodMaar ik had zo'n zin in een gevulde eierkoek
![]()
![]()
Ja, met van die cremequote:
Ik de Amerikaanse sfeerverlichtingquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een heerlijk stukje opera aanstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
hier stata het beste van mike & teh mechanics opquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een heerlijk stukje opera aanstaan
Die zijn zo GODDELIJK lekkerquote:
STOM!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Verdomme mijn versterker faalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |