ik was naar mike aan het speuren op usenetquote:
goedenavondquote:
ja lap seg nu ben ik ook super nieuwsgierigquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja uhm morgen want de batterij is op
(mijn kruin zit nogmaals in de verfniet goed gepakt)
Dat is altijd zo kut met rood, dat het best lastig isquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja uhm morgen want de batterij is op
(mijn kruin zit nogmaals in de verfniet goed gepakt)
ja uhm mahonie koperbruin volgens de verpakkingquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is altijd zo kut met rood, dat het best lastig isMaar wat voor kleur is het nou geworden dan?
2meisjes, of meisje en jongen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
makeup haarspullen en een chocoladeletter
6 meidenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2meisjes, of meisje en jongen?
Tofquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was naar mike aan het speuren op usenet![]()
psies op dit nummer![]()
![]()
![]()
[..]
Nice!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja uhm mahonie koperbruin volgens de verpakking
Schoenen zettenquote:
ja the best of maar even gekuikt, ik zocht hem voro het refrein: say it loud, say it claer daar moets ik aan denken tijdens rosajack netquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Schoenen zettenKom je ook een keer wat in mijn schoen stoppen als ik em zet?
Wauw! Tof!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke: [ afbeelding ]
2 jongens
maar 1 is bij zijn vader en de ander heeft nog niet zoveel besef van Sinterklaas dus schoenen zetten doen we morgenavond wel
quote:
OMG OMG OMGquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
Mijn ouders hebben nieuwe medebewoners sinds vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die onderste lijkt psies om een kat die ik ooit had, vlekjequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee TE lief... neem je ze mee naar de meet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[ [url=http:/ /www.martinvdam.nl/wordpress/wp-content/gallery/kittysam/kitty01.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
ooooh, die bovenste, wat een mooierdquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
Mijn ouders hebben nieuwe huisgenoten sinds vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |