quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
gevonden, weet je hoe![]()
ik typ een deel op google, kom op fok bij een vraag van mij terecht waarvan ik het amntwoord had gemist
![]()
![]()
![]()
![]()
ja het was beantwoord in een nieuw topic dus zodeonde dat ik het mistte maar nu ben ik blij, dat liedjequote:
ooh mnomnomnomnomquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Kippeling uit de oven met smulsaus...zal ik?
Whahahahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik typ een deel op google, kom op fok bij een vraag van mij terecht waarvan ik het amntwoord had gemist
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat is precies waar ik op zocht rosajackquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whahahaha
En wat een heeeeerlijk nummer, ik kende het wel, kende alleen titel en artiest niet.
Rosajack
ik heb er ook naar gezocht en kon het zo niet vinden. Het was laatst weer op de radio...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is precies waar ik op zocht rosajack![]()
hee je sloot dat topic nav mijn tr of niet
ja ik zocht het omdat ik het nooit meer hoor en ik het echt eenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook naar gezocht en kon het zo niet vinden. Het was laatst weer op de radio...
Wel gesloten nav dat TR ja
Stikchagrijnig!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het een beetje een saai nummer eigenlijk
ja hoiquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hoe is het hier?
Ik luister nuquote:
Ik snap wel dat je chagrijnig bentquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stikchagrijnig!
Zo erg zelfs dat het me niet uitmaakt of ik chagrijnig wel goed typ![]()
Hoe was de sushi?![]()
Die heb ik al een tijd niet meer gehoord..quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snap wel dat je chagrijnig bent![]()
![]()
Dikke kus en knuff!
HeeeeerlijkEn gezellig
De zus van Bianc heeft een tof huis joh! Jammer dat het in Almere staat
![]()
nee happy dingen hier dusquote:
Bonjour, rustig voor dit topic volgens mij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hoe is het hier?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk leuk leuk![]()
En tsja, Almere...
Hoe gaat het met je muuuur?
Ik zei nietsquote:
Helleuquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bonjour, rustig voor dit topic volgens mij.
En ik ben flink moe, vroeg naar bed dus.
vooral schattigquote:
quote:[..]
Met de muuuuuur is het tot op heden fantastisch goedDe monsters zijn er tot op heden niet echt meer bij in de buurt geweest, hopen dat ze de latex vinden stinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |