19e is hij dus weer terug.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:51 schreef Biogarde het volgende:
Sinnie mag eind volgende week mailen voor een unban.
Heb je het nou tegen mij?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:03 schreef Santello het volgende:
Sinnie kan toch niet posten.
KLOOTZAK LOSER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je link is een beetje kapotquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:20 schreef Fifamaster01 het volgende:
wat vinde jullie van me team nu
http://www.ea.com/uk/football/login?redirectUrl=http%253A%252F%252Fwww.ea.com%252Fuk%252Ffootball%252Fprofile%252F360%252FI%252B7%252BI%252B
nee, je moet je team sharenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Fifamaster01 het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
Zo beter?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef brainbird het volgende:
[..]
nee, je moet je team sharen
squads -> share(onderin) -> create share url -> url kopieren -> posten
jammer voor jou dan, uitleg is overbodig...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef Fifamaster01 het volgende:
Sorry voor die code maar ik had gehoord dat het dus mogelijk was om zo op mensen hun account te komen en had dus even voor de gein gekeken of dat het mij ook zou lukken.
heb verder niks gedaan ermee. Alleen bij KentdeBruin beetje spelers verwisseld om het te laten zien dat je toch goed moet oppassen want je kan ook zo die 16.000 coins kwijt zijn.
sorry als jullie boos zijn maar dat is nooit me bedoeling geweest!
Eikel!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef Fifamaster01 het volgende:
Sorry voor die code maar ik had gehoord dat het dus mogelijk was om zo op mensen hun account te komen en had dus even voor de gein gekeken of dat het mij ook zou lukken.
heb verder niks gedaan ermee. Alleen bij KentdeBruin beetje spelers verwisseld om het te laten zien dat je toch goed moet oppassen want je kan ook zo die 16.000 coins kwijt zijn.
jonge het spijt me als je boos bent maar deed het echt om te kijken wat er dan precies gebeurt en wat je krijgt. als ik het deed om coins te verdienen dan had ik die 15.000 wel naar mezelf overgemaakt niet????!!!!quote:
ohja ik moet je eigenlijk bedanken dat je me hele team hebt verklootquote:Op zondag 14 november 2010 00:12 schreef Fifamaster01 het volgende:
[..]
jonge het spijt me als je boos bent maar deed het echt om te kijken wat er dan precies gebeurt en wat je krijgt. als ik het deed om coins te verdienen dan had ik die 15.000 wel naar mezelf overgemaakt niet????!!!!
zie het zo, weet je in ieder geval de volgende keer dat je moet opletten want bij een ander ben je dan miss wel alles kwijt
Ben jij die loser Vriendloos op het Fifa forum?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef Fifamaster01 het volgende:
Wat een diep triest figuur ben je. Echt laagste van het laagste flikker op uit dit topic svp. Dit soort praktijken doe je maar ergens anders.quote:Op zondag 14 november 2010 00:12 schreef Fifamaster01 het volgende:
[..]
jonge het spijt me als je boos bent maar deed het echt om te kijken wat er dan precies gebeurt en wat je krijgt. als ik het deed om coins te verdienen dan had ik die 15.000 wel naar mezelf overgemaakt niet????!!!!
zie het zo, weet je in ieder geval de volgende keer dat je moet opletten want bij een ander ben je dan miss wel alles kwijt
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef Fifamaster01 het volgende:
Eens!quote:Op zondag 14 november 2010 01:03 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Wat een diep triest figuur ben je. Echt laagste van het laagste flikker op uit dit topic svp. Dit soort praktijken doe je maar ergens anders.
Ja echt te sneu voor woordenquote:Op zondag 14 november 2010 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Apart een account maken om hier een neplink te posten
Verdomde rotkneus dat je bent.quote:
ghehe, ik zou die orginele post wel eens willen zienquote:Op zondag 14 november 2010 02:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Verdomde rotkneus dat je bent.
1 klik verder en je was de lul. Niemand flikt me dit en komt er mee weg.
Sinnie nog een week extra gebanned.quote:Op zondag 14 november 2010 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
Helaas, mag een week langer wachten wegens klonen.
Helaas, pindakaas, dat is de enige manier.quote:Op zondag 14 november 2010 13:41 schreef Shadeauw het volgende:
Weet iemand een makkelijkere manier om die chants allemaal te verwerken? Ik begrijp dat je ze nu op een CD moet branden, stuk voor stuk renamen, en dan stuk voor stuk moet toevoegen aan bepaalde teams.
heeft hij bij jou wel je spelers genakt?quote:Op zondag 14 november 2010 17:48 schreef Flashbag het volgende:
Godverdomme door die vuile hond ben ik al mijn goeie spelers kwijt..... Ik weet het wel geen FUT meer voor mij... Heel jammer dit.
Zo kk sneu zijn ze wel..quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
heeft hij bij jou wel je spelers genakt?
Misschien kan een modje 't checken?quote:Op zondag 14 november 2010 20:49 schreef Nevermind.. het volgende:
Net topic eem doorgelezen._!
Volgens mij is die gozer gewoon een kloon van iemand hier op het fifa forum topic. Sneuuu
Ja ben mijn inform green kwijt en al mijn 80+ spelers.quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
heeft hij bij jou wel je spelers genakt?
Idd. en als het zo is even een flinke ban.. Dit is echt te triest voor woorden.quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien kan een modje 't checken?
Pff, triest.quote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja ben mijn inform green kwijt en al mijn 80+ spelers.
Heb al gepm't en hij heeft een ban aan zn broek nu.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Idd. en als het zo is even een flinke ban.. Dit is echt te triest voor woorden.
Ja inderdaad maarja niks aan te doen was ook beetje onoplettendheid van mij.quote:
Was het een kloon?quote:Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Heb al gepm't en hij heeft een ban aan zn broek nu.
[..]
Ja inderdaad maarja niks aan te doen was ook beetje onoplettendheid van mij.
Weet niet wat het was maar volgens mij heeft hij een ip ban aan zijn broek. En inderdaar balen heb echt totaal geen zin meer inquote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was het een kloon?
Ja natuurlijk, maar blijft balen...
Ik hoop dat hij een permanente ban heeftquote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Weet niet wat het was maar volgens mij heeft hij een ip ban aan zijn broek. En inderdaar balen heb echt totaal geen zin meer inNaja misschien beetje bij beetje weer wou toch een engelse club maken en hij heeft mijn beste engelse inform green van me gejat
Maarja kan er wel mee door.
Naja ik wil een ander niet met mijn probleem opzadelen en dan gelijk gaan bedelen vind ik ook zo laagquote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een permanente ban heeftmischien als je sinnie eens vraagt kan hij je wat geven?
Coutinho van inter is denk ik dan ook een goeie speler voor je team! Hij is 75 en Cam ik denk dat hij meestal ongeveer voor 1000 weggaat!quote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben helemaal overnieuw begonnen, ik maak nu een Braziliaanse elftal..
Fred![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wellington (Silver)![]()
(Ik had hem in mijn bronze pak)
Daniel Carvalho![]()
(Mijn nieuwe Sneijder)
Ik heb net Adriano gehaald van Barça, maar waarom heeft Barça die gast gehaald? Hij kan niks
15000? Gaat toch maar tot 7500 met een gold premium?quote:Op zondag 14 november 2010 23:49 schreef GieJay het volgende:
Heeft iemand al zo'n 15000 pack gekocht? Zitten daar leuke spelers in? Heb al 4 van die gold premiums gekocht, en constant weer bagger spelers. Ik weet dat je beter kunt traden maar ik vind het verrassing element wel zo leuk (Als klein jongetje een zak chips open trekken en hopen dat je die ene flippo nou eindelijk vind, good times)
Straks blijkt het opeens Sinnie te zijn /)quote:Op maandag 15 november 2010 00:00 schreef Santello het volgende:
Kan een mod niet even posten wie het was, lijkt me wel zo leuk als wij het ook weten.
Gewoon omdat ik ajacied benquote:Op maandag 15 november 2010 00:07 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Straks blijkt het opeens Sinnie te zijn /)
Soms heb je van die "aktie" pakjes, dubbel zoveel kaartjes voor 15000 coins.quote:Op zondag 14 november 2010 23:56 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
15000? Gaat toch maar tot 7500 met een gold premium?
Hoeft niet per se pakjes kopen te zijn.. als je elke dag flink speelt, niet te veel van de servers disconnected wordt, kan je ook al een aardige selectie hebben.quote:Op maandag 15 november 2010 00:09 schreef Doublepain het volgende:
Jezus, net tegen een team met alle beste spelers van de wereld.![]()
Hoe triest ben je om pakjes te kopen![]()
Als ik al die spelers nu had, dan was het gewoon niks aan..
Serieus??????? Damn jammer man. Als je echt veilig wil zijn moet je alles ff aan mij geven dan zorg ik er goed voor.quote:Op maandag 15 november 2010 14:30 schreef Meenjeniet het volgende:
Ik ben het niet (Sinnie). Dit zal me wel een week extra kosten maar goed. Ik ben gebanned voor googlebait in KLB en niet voor iets hier. Gister heeft iemand de wachtwoorden van mijn account verandert en ik kon niet meer inloggen op UT. Nu heb ik ook een mexicaans profiel ipv nederlands :S
Maar goed ik had dan nog wel het geluk dat ik het merkte toen ik nog op de Xbox zat en heb dus alles overgezet
quote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit topic hoort in de OP te staan![]()
De FIFA-Bro Code, en mensen die haar niet respecteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus het kan niet gekker worden, een 'Bro code'![]()
Gewoon met je kameraden fifa-en en de enigste regel die er is, is dat 3 - 0 een jantje is.
Voor de rest geen regels doelpunt is doelpunt al kopt de scheids de bal in de kruising, goal is goal. Fifa bro code![]()
Weetje wat het is. Als ik me vrienden uitnodig of andersom zitten we er al snel met 10 man. En dan is het wel even lekker om gewoon te voetballen en 3 - 0 is gewoon klaar en doorgeven naar de volgende man. Gewoon om een beetje vaart te houden in het spel. Als ik bijvoorbeeld met 2 man ben dan spelen we gewoon de wedstrijd uit. Maar serieus een 'Fifa bro code'quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef CasselerRIP het volgende:
Mja, ik vind dat gedoe met een Jantje ook niks. Dat is gewoon een keer bedacht door iemand die 3-0 voorstond, maar waarom dat zo bekend is geworden...?
VP?quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef yes-yes het volgende:
Zijn er hier nog mensen die op de PS3 de VP trophys willen halen ?
En dan doen zij het wel tegen jou.quote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef n0ir het volgende:
Kent, dat betekent Virtual Pro.
Zelfs online tegen vreemden scoor ik niet als iemand met de keeper mij de bal in de voeten speelt. Dat is gewoon te suf.
QFTquote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef Friesz het volgende:
Sta wel vaker (soms onterecht) met 3-0 achter en kom dan wel eens terug tot 3-3, of ik win m nog. Net of je bij 3-0 kansloos bent. De Jantje-regel is pas kansloos, sowieso is de hele bro-code
Al kan ik me hier wel weer wat bij voorstellenquote:Op maandag 15 november 2010 17:05 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Als ik me vrienden uitnodig of andersom zitten we er al snel met 10 man. En dan is het wel even lekker om gewoon te voetballen en 3 - 0 is gewoon klaar en doorgeven naar de volgende man. Gewoon om een beetje vaart te houden in het spel.
Had ik ook een keer. Stond het 2-1 voor hem, werd ik gedisconnect. Dus ik ben nog zo netjes om een berichtje te sturen waarin ik sorry zeg maar dat ik niet gedisconnect heb maar dat het aan de EA servers lag. Was hij op hetzelfde moment een voice-message aan het opnemen waarin hij mij verrot schold. Dus toen kreeg hij nog een berichtje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef CasselerRIP het volgende:
What the hell, de verbinding werd net verbroken door EA toen ik 3-1 achterstond. Gaat die tegenstander allemaal boze berichtjes sturen
Niemand ??quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef yes-yes het volgende:
Zijn er hier nog mensen die op de PS3 de VP trophys willen halen ?
doe je team eens sharen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:26 schreef brainbird het volgende:
mijn algemeen is op 94, staat op leaderboard
die overall van 94, ging over mijn virtual pro, maar dit is mijn FUT teamquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:39 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
doe je team eens sharen?
dit is mijn team tot nu toe: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#eFYC1hst971J . Nog niet heel intensief gespeeld. Weet iemand eigenlijk hoe je een 2e squad aanmaakt? ik wil een engels team. Wat een beren zitten daarin en natuurlijk snelheid
Geen zin om vanavond online te spelen ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:10 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik speel gewoon af en toe carrière met mijn VP. Ondertussen al 83 AL
Naa.. speel altijd head tot head voor het klassement.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:53 schreef yes-yes het volgende:
[..]
Geen zin om vanavond online te spelen ?
Ai, hoeveel pakjes zijn dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef Doublepain het volgende:
omg![]()
Ik heb dus echte problemen met contracten en geld.. Ik speel nu al veel wedstrijden en toch kom ik niet hoger als 2500.. Dus ik denk fuck it.. Laat ik 20 euro erop doen en daarmee pakjes halen.. Dus al mijn geld opgemaakt en mijn hoogste speler is Müller..![]()
Ik heb nu wel fucking veel contracten
Zo gaat dat in 't leven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:07 schreef Doublepain het volgende:
Heb net al die spelers verkocht, 15k![]()
Met Fifa 10 kreeg ik zelfs meer
Dat doe ik nu ook, maar ik twijfel steeds.. Kopen of niet? Ik weet de waardes van sommige spelers niet.. Dan wil ik het toch doen, wordt ie net gekocht..quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo gaat dat in 't leven.En dat traden van Sinnie heb ik 't geduld niet meer voor. Ben al druk genoeg met studie.
ja hier heb ik ook last van jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, maar ik twijfel steeds.. Kopen of niet? Ik weet de waardes van sommige spelers niet.. Dan wil ik het toch doen, wordt ie net gekocht..
Dan zijn het managercontracten.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef JortK het volgende:
Ik krijg trouwens bij veel contracten 'This item cannot be applied to this player'
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:29 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Dan zijn het managercontracten.
Staat gewoon op de kaart.quote:
staat erop. Player of manager. Het is ook een ander plaatje hoor!quote:
In form Douglasquote:Op donderdag 18 november 2010 16:50 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een goedkope ''goede'' Braziliaanse speler? (Graag goud)
Ik heb nu Robinho en Roberto Carlos gehaald..
Het gaat ook alleen maar over UT..quote:Op donderdag 18 november 2010 17:26 schreef broodjeeimetui het volgende:
er zit ook geen vaart meer in dit topic zeg...
Heb hem ook vaak genoeg voor rond de 5k weg zien gaan.quote:
Ik heb hem zitten vergelijken met die verdediger van Benfica.. Die is zelfs 2 punten beter als Juan...quote:
huh 20? Douglas van Twente? Ik haalde die in form gisteren voor 3.5 opquote:
dat is wel heel goedkoop. Ik denk dat je hem ergens onder de 10k met een beetje zoekwerk wel kan halenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh 20? Douglas van Twente? Ik haalde die in form gisteren voor 3.5 op
Dat is toch die Argentijn?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef OnCraintDégun het volgende:
Lucho Gonzalez binnen voor 1900, is dat een beetje een koopje?
ow ik had em een paar keer voor 3000-10000 gezienquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is toch die Argentijn?
Die heb ik laatst verkocht voor 1000 ofzo...
Maakt niet heel veel uit aan chemistry en zo'n linksbuiten is ideaal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima spelers jaHelaas past Vargas als LM niet in mijn systeem...
Thanksquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:19 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Maakt niet heel veel uit aan chemistry en zo'n linksbuiten is ideaal.
ook playstation? echt om moe van te worden gewoon!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer connection lost! Godverdomdekankereaservers. Echt wat een kankerhomo's. Vier van de vijf laatste wedstrijden. KKKKKKKKKKK!
Xbox. Echt, de frustratie van wedstrijden op zich is al bijna genoeg om te kappen met Fifa maar dan ook nog eens gedisconnect worden tijdens toernooien. En dan bij terugkomst wrijven ze 't er nog even in, met hun kutmodifier. Ligt allemaal aan die heikneuters van EA maar dankzij die modifier maakt 't niet meer uit of ik online of offline speel. Wat een teringzooi zeg.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ook playstation? echt om moe van te worden gewoon!
Dat is niet het enige... je krijgt namelijk ook nog eens geen coins, je contractwedstrijden nemen wel af en de modifier gaat dus omlaag. En dit terwijl jij er niks aan kan doen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Xbox. Echt, de frustratie van wedstrijden op zich is al bijna genoeg om te kappen met Fifa maar dan ook nog eens gedisconnect worden tijdens toernooien. En dan bij terugkomst wrijven ze 't er nog even in, met hun kutmodifier. Ligt allemaal aan die heikneuters van EA maar dankzij die modifier maakt 't niet meer uit of ik online of offline speel. Wat een teringzooi zeg.
ik speel ook op de xbox en heb iets van 70 wedstrijden online gespeeld en 1x disconnect gehad. Mijn modifier staat nu op 1.30 ofzoquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Xbox. Echt, de frustratie van wedstrijden op zich is al bijna genoeg om te kappen met Fifa maar dan ook nog eens gedisconnect worden tijdens toernooien. En dan bij terugkomst wrijven ze 't er nog even in, met hun kutmodifier. Ligt allemaal aan die heikneuters van EA maar dankzij die modifier maakt 't niet meer uit of ik online of offline speel. Wat een teringzooi zeg.
modifier kan toch niet hoger dan 1.25?quote:Op zondag 21 november 2010 13:47 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
ik speel ook op de xbox en heb iets van 70 wedstrijden online gespeeld en 1x disconnect gehad. Mijn modifier staat nu op 1.30 ofzo
ik kom ook steeds vaker zulke teams tegenquote:Op zondag 21 november 2010 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik had voor de patch ongeveer 1 disconnect per 20 wedstrijden. Na de patch een stuk of 10 potjes gespeeld en al 6 keer gedisconnect. En gisteren nog drie toernooitjes geprobeerd en in de eerste ronde telkens uitgeschakeld tegen mensen met volledige superteams en 100 chemistry.Op deze manier is het ook niet leuk meer.
Ik wil juist tegen zulke sjaakie's spelen.. Dan win ik altijd, ik verlies bijna altijd van mensen die heel Engeland hebben.. Dat is echt een kut team om tegen te spelen..quote:Op zondag 21 november 2010 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik had voor de patch ongeveer 1 disconnect per 20 wedstrijden. Na de patch een stuk of 10 potjes gespeeld en al 6 keer gedisconnect. En gisteren nog drie toernooitjes geprobeerd en in de eerste ronde telkens uitgeschakeld tegen mensen met volledige superteams en 100 chemistry.Op deze manier is het ook niet leuk meer.
Pagina herladenquote:Op zondag 21 november 2010 17:45 schreef broodjeeimetui het volgende:
huh, ik zit net even op het web te handelen en ik doe mannini naar het trade pile. Afijn, wil ik heb verkopen staat er dat dat niet kan. Als ik hem terug naar mijn club wil doen dan zegt hij dat de speler niet van mij is!! Gelukkig is mannini nou niet een topspeler maar ik zou graag willen weten hoe het dan zit!
heb ik gedaan maar hij blijft het zeggen! heb hetzelfde probleem nu met Pazziniquote:
Dat is minder.quote:Op zondag 21 november 2010 17:54 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
heb ik gedaan maar hij blijft het zeggen! heb hetzelfde probleem nu met Pazzini
ja ik zal straks even op mn xbox kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is minder.
Bij mij werkte herladen... Mss even op je console kijken?
op mn xbox stonden ze ook nergens. Niet op het trade pile, watch list, my club of squad. Ben ik mooi 2 spelers kwijt bij elkaar 2000 coins... toch jammer en ik heb al niet zoveel coinsquote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is minder.
Bij mij werkte herladen... Mss even op je console kijken?
Viktor Elmquote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef Ferdii het volgende:
zijn er naast lamzak, lens, granqvist en douglas nog andere eredivisie spelers met een IF kaart?
Heftig.quote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef Doublepain het volgende:
45-4-31
25 disconnected..
kk EA verneukt gewoon mijn score..![]()
Nice. Nu alleen nog een betere RWB.quote:Op maandag 22 november 2010 19:29 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#f0tuv2tx99jX
Begint al ergens op te lijken
RB eigenlijkquote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef Silv het volgende:
[..]
Nice. Nu alleen nog een betere RWB.
Alternatieven uit italie zijn Maicon en Zanetti geloof ik. Zanetti is een stuk langzamer en Maicon onbetaalbaar...quote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef Silv het volgende:
Ah, RB inderdaad. Ik kan zelf ook nooit goede vleugelverdedigers vinden trouwens.
Raar..quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef Silv het volgende:
Deed ik, maar hij laat nog steeds mn oude team zien.
Tijd niet gespeeld omdat ik een stel lui heb die ik niet kan verkopen en ook niet op kan stellen maar wel op mn trade pile liggen. Toen raakte ik gefrustreerd.quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet een nieuwe link maken dan
Hoezo net weer begonnen?
Ook niet als je ze gewoon verkoopt voor 150?quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Silv het volgende:
[..]
Tijd niet gespeeld omdat ik een stel lui heb die ik niet kan verkopen en ook niet op kan stellen maar wel op mn trade pile liggen. Toen raakte ik gefrustreerd.
Ik vind 4-2-2-2 fijnquote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef Ferdii het volgende:
valt me trouwens op dat online de helft met 4-1-2-1-2 speelt
speel zelf altijd met 4-2-3-1
heb ik ook een tijd mee gespeeld, vond alleen dat er te weinig aansluiting achterin mee wasquote:
Volgens mij klopt je link niet...quote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heb ik ook een tijd mee gespeeld, vond alleen dat er te weinig aansluiting achterin mee was
mijn teamnog steeds bezig met eredivisie team, alleen nog niet tevreden over mijn cdm. De zeeuw en affelay zijn het gewoon net niet. Wacht nog op wat leuke IF middenvelders
En ook suarez wil ik eigenlijk wel vervangen voor een spits die kan koppen en de bal kan vasthouden
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#eF06eu1U93DF
Ik kan helemaal niets meer met die spelers, wat dik raar is. Ik stuurde ze naar mijn trade pile, waar ze nu nog steeds zijn, maar er staat dat ze niet meer van mij zijn. (kan ze ook niet discarden etc)quote:Op maandag 22 november 2010 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ook niet als je ze gewoon verkoopt voor 150?Anders gewoon discarden.
Paar contractjes kopen van 28 wedstrijden voor 250 ofzo en wedstrijden gaan spelenNiet die van 13 wedstrijden kopen want dan geef je al je winst weg aan contracten.
Raar...quote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets meer met die spelers, wat dik raar is. Ik stuurde ze naar mijn trade pile, waar ze nu nog steeds zijn, maar er staat dat ze niet meer van mij zijn. (kan ze ook niet discarden etc)
Succesquote:Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef Silv het volgende:
Dat is mijn oude team dus. Ik had geen idee hoe ik m'n chemistry moest verbeteren, maar nu wel. Zit nu gewoon een volledig Nederlands team te maken. Heb nu Seedorf, Steek, Ruudje, Huntelaar, Mathijsen en Heitinga ofzo.
Verkoop hem weer?quote:Op maandag 22 november 2010 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Jezus wat ben ik dom..
Ik kocht dus Robinho voor 14k,
Zie ik Elia met veel betere stats voor 5k![]()
![]()
![]()
![]()
Robinho is toch een baas
Ik kom bijna geen anderen met 4-1-2-1-2 tegen. Vind 't zelf wel een fijn systeem. Makkelijk om door het midden te combineren. En als je een keer bij de zijkant komt, zijn er altijd twee spitsen in het strafschopgebied. Bij 4-3-3 systemen raak ik altijd gefrustreerd want ik speel via de zijkanten maar de spits is overal behalve op de goede plek in het strafschopgebied. Bij 4-1-2-1-2 heb je daar niet zoveel last van. Scoor dus eigenlijk heel veelzijdig op die manier. Én via flanken én via snel tikken door 't midden.quote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef Ferdii het volgende:
valt me trouwens op dat online de helft met 4-1-2-1-2 speelt
speel zelf altijd met 4-2-3-1
Zo spelen die Britten vaak, dat is idd erg tyfus irritant. Wil je een steekpass geven, gaan ze mijn speler wegbeuken. Ik kan zelf niet terug beuken of met corners.. Dan wil ik wegkoppen en oppeens uit het niets duwt hij mijn speler weg en kopt de bal erin..quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:14 schreef Idioteque het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Pro Clubs. Ik heb samen met een vriend een team waarbij een iemand dus de any is. Naast onze eigen twee VP's is de rest van het team echt bedroevend slecht. Gaat het niveau van de 'randoms' nog omhoog naarmate je een hoger level krijgt, of blijft het zo?
Soms lijkt het wel alsof de verdedigers van teams waar ik tegen speel een stuk sterker zijn dan die van mijn team. Dat zijn dan ook niet hun VP's.
Ja, klopt. Maar het is toch zo dat wanneer ik met mijn team bestaande uit een vriend van mij en mezelf tegen een ander team met 2 vp's en dus 9 'randoms' speel dat die 9 anderen van beide teams dezelfde skills hebben?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo spelen die Britten vaak, dat is idd erg tyfus irritant. Wil je een steekpass geven, gaan ze mijn speler wegbeuken. Ik kan zelf niet terug beuken of met corners.. Dan wil ik wegkoppen en oppeens uit het niets duwt hij mijn speler weg en kopt de bal erin..
haha, wat een mazzelpik!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:01 schreef Flashbag het volgende:
Kameraad heeft even per ongeluk inform bale voor 5k op de kop getiktHij schrok toen ik zei voor hoeveel hij op de trade pile staat
dan had hij nog geluk met timing zeg! Hoeveel man zouden hun controller bijna kapot gegooit hebben toen ze zagen dat ze net te laat waren :p ? Was hij dan specifiek op Bale aan het zoeken en kwam hij precies op dezelfde tijd op de tp als dat hij zocht?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja hij heeft hem voor 110k verkocht nu
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:39 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
dan had hij nog geluk met timing zeg! Hoeveel man zouden hun controller bijna kapot gegooit hebben toen ze zagen dat ze net te laat waren :p ? Was hij dan specifiek op Bale aan het zoeken en kwam hij precies op dezelfde tijd op de tp als dat hij zocht?
Ja zijn erquote:Op woensdag 24 november 2010 16:38 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik net del neri voor 400 buy now binnengehaald en ik denk van: die kan ik mooi als team coach gebruiken. Ik heb ook een italiaans team. Maar zijn er ook formation kaartjes voor trainers? ik speel nu 4-4-2 maar del neri wil 4-4-1-1 spelen, de kutste opstelling ooit na 3-4-3
niks, mn chemistery is al 100 maar ik vind het gewoon leuker staan een 85 coach en hij was goedkoop;)quote:Op woensdag 24 november 2010 16:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja zijn er
Training search, en dan Type: Manager.
Wat heb je er trouwens aan om een betere manager te hebben? Ik heb gewoon Trappatoni met italiaans team..
Oké, dat snap ik ook wel op zichquote:Op woensdag 24 november 2010 16:46 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
niks, mn chemistery is al 100 maar ik vind het gewoon leuker staan een 85 coach en hij was goedkoop;)
ja ik heb hemquote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, dat snap ik ook wel op zich![]()
Gevonden?
Leuke ploegquote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef jpg97 het volgende:
Mijn team op dit moment
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#e3yLI7wq959a
Hij doet het niet bij mij, maar Cavani IFquote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuke ploeg
Ik heb er 2 atm, eentje is eigenlijk gewoon Ajax, maar dan met IF Douglas en Afellay ipv Alderweireld en De Jong. De ander is deze:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#fDAEAlHx9ghY
Wil alleen echt nog een fatsoenlijke spits ipv Amauri..zou alleen niet weten wie..
Als je zelf een goede dribbelaar bent wel..anders niet echt denk ik.quote:
Ja dat is ook wel een goede betaalbare optie..alleen beetje fucked voor mijn chem. Ik speel 3-4-1-2 met Totti als CF en Quagliarella als een van de spitsen. Zou het liefst dus een Italiaan hebben, maar dat is lastig. Misschien IF Pazzini die deze week is uitgekomen eens proberenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij doet het niet bij mij, maar Cavani IF
38K kan je veel mee hoor..wat heb je nu aan spelers?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:24 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nu 38k
Maar ik weet niet wie ik wil gaan kopen..
Heb nu Pato gekocht voor 18kquote:Op donderdag 25 november 2010 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
38K kan je veel mee hoor..wat heb je nu aan spelers?
Fabiano wil ik nu niet gaan halen. Vorige week was hij 20k waard en nu 14.. Dus daar wacht ik even mee, had ik ook met Robinho.. Die dalen heel snel omdat, ze nu in het echt niet zo goed doen.. Maar ik denk dat ik Douglas ga halen:Pquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef Tim86 het volgende:
Je mist misschien wel wat fysiek voorin..Luis Fabiano overwogen? Heb hem nog niet voorbij zien komen, maar was mega cheap in de vorige FUT en speelde echt iedereen uit de basis bij mij..Snel, sterk, goed schot, goed voor het doel..echt heerlijk. Als CB kan je nog denken aan Juan van Roma/ Die heeft goede chem met Melo, Motta en Andre Dias.
is idd een baas. Goed sterk, duwt iedereen van de bal met tackles en met corners komt ie ook mee en kopt erg goedquote:Op donderdag 25 november 2010 18:35 schreef Tim86 het volgende:
Oh dat is wel prijzig ja..vorige versie was hij 2-3 K maar.
IF Douglas is ook wel een baas, maar die prijs is flink omhoog gegaan.
ja is bij mij ook inderdaad (xbox) als ik een tournament doe ben ik wel 1x in de drie rondes disconnect, wat mijn modifier weer killt. Als ik gewoon online ga heb ik nooit een disconnectquote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef Doublepain het volgende:
Wat een baas die Pato, 12 goals in 3 wedstrijden..![]()
Ik ben er net achtergekomen als je tournament doet, je meer kans hebt dat je disconnect.. Ik speel nu gewoon vriendschappelijk online en heeeel weinig disconnect gekregen..
Heb nergens last van met toernooien... Xbox, en zelden disconnects.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:34 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
ja is bij mij ook inderdaad (xbox) als ik een tournament doe ben ik wel 1x in de drie rondes disconnect, wat mijn modifier weer killt. Als ik gewoon online ga heb ik nooit een disconnect
EDIT: trouwens als je geld wil verdienen en nog niet zo heel veel geld hebt: Koop 's avonds een nesta voor 1500. deze kan je overdag verkopen voor 2500 of zelfs meer. Ik heb hier in 1 dag 10k winst mee gemaakt![]()
![]()
![]()
Wie wil nou Messi in zijn team?!?!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:39 schreef jpg97 het volgende:
Ik word echt moe van die gasten die allemaal met dezelfde teams spelen:
- Higuains, messi's, ronaldo's, cambiasso's, cassillassen etc. etc.
ben eens origineel zeg
En dan niet eens fatsoenlijk mee kunnen voetballen
Ik heb mijn spaarcentjes ingezet voor hem..had iets van 40K beschikbaar en kreeg hem voor 30. Het is wel fijn om in een onorthodoxe formatie te spelen..kaarten voor 3-4-1-2 kosten 250 coins ofzo, dus daar bespaar ik veel mee. Wel flinke discipline voor nodig met 3 verdedigers though..een keer te snel happen en je bent weg.quote:
30k maar voor Pazzini IF? Dan ga ik ook nog even kijkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb mijn spaarcentjes ingezet voor hem..had iets van 40K beschikbaar en kreeg hem voor 30. Het is wel fijn om in een onorthodoxe formatie te spelen..kaarten voor 3-4-1-2 kosten 250 coins ofzo, dus daar bespaar ik veel mee. Wel flinke discipline voor nodig met 3 verdedigers though..een keer te snel happen en je bent weg.
Met FUT10 speelde ik ook 3412. Ik vond het best een fijne opstelling. Gewoon zorgen dat je 3 snelle verdedigers hebt. Dan kan je achterin gewoon 1 op 1 spelen en houd je op het middenveld vaak een mannetje over.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb mijn spaarcentjes ingezet voor hem..had iets van 40K beschikbaar en kreeg hem voor 30. Het is wel fijn om in een onorthodoxe formatie te spelen..kaarten voor 3-4-1-2 kosten 250 coins ofzo, dus daar bespaar ik veel mee. Wel flinke discipline voor nodig met 3 verdedigers though..een keer te snel happen en je bent weg.
Ik welquote:Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef broodjeeimetui het volgende:
wat een sloom topic zeg, speelt er niemand meer fifa?
Jawohl.quote:Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef broodjeeimetui het volgende:
wat een sloom topic zeg, speelt er niemand meer fifa?
Gaat niet zo hard inderdaad... Ze moeten echt vaak spelen voordat je er iets aan hebt.quote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Jawohl.Iemand die wat van die Player Growth snapt trouwens? Heb nu allemaal van die 18-19jarigen die keihoge ratings krijgen in de PL maar er geen punt op vooruit gaan.
bij die laatste patch zou dat verholpen moeten zij dacht ik. Heb je die al gedownload?quote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Jawohl.Iemand die wat van die Player Growth snapt trouwens? Heb nu allemaal van die 18-19jarigen die keihoge ratings krijgen in de PL maar er geen punt op vooruit gaan.
Zal zo even kijken of ik hem al heb of niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
bij die laatste patch zou dat verholpen moeten zij dacht ik. Heb je die al gedownload?
Ziet er goed uitquote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef brainbird het volgende:
Wat vinden jullie van mijn team?
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dZGV9u3dbaaRH
Ik weet het, ik moet nog wat aanpassen op het middenveld, misschien maak ik Cassano wel CM
Ik vrees dat je hier helemaal mee kapotgespeeld wordt? Je hebt 2 fragiele spitsen als CAM op een CM plek staan..zelfs als je ze tot CM maakt zal dat niet werken, daar missen ze de eigenschappen voor die een middenvelder nodig heeft en fysiek gezien is het echt te slecht vrees ik. De rest van de ploeg is wel prima als je zelf wat skills hebt, maar dat middenveld is echt dodelijk vrees ik.quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef brainbird het volgende:
Ik weet het, ik moet nog wat aanpassen op het middenveld, misschien maak ik Cassano wel CM
Het is zonde om Cassano weg te doen, ik zou 4-1-2-1-2 o.i.d. gaan spelen met Cassano CAM en dan een wat stevigere verdedigende middenvelder er achter op CDM.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je hier helemaal mee kapotgespeeld wordt? Je hebt 2 fragiele spitsen als CAM op een CM plek staan..zelfs als je ze tot CM maakt zal dat niet werken, daar missen ze de eigenschappen voor die een middenvelder nodig heeft en fysiek gezien is het echt te slecht vrees ik. De rest van de ploeg is wel prima als je zelf wat skills hebt, maar dat middenveld is echt dodelijk vrees ik.
4-1-2-1-2 is wel mega duur als je at formatiekaarten wil hebben, maar als dat je niet boeit is dat wel een optie ja, al zou ik hem dan eerder tot spits omturnen en met Del Piero of Totti achter de spits spelen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:17 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Het is zonde om Cassano weg te doen, ik zou 4-1-2-1-2 o.i.d. gaan spelen met Cassano CAM en dan een wat stevigere verdedigende middenvelder er achter op CDM.
Middenveld slaat nergens op. Eigenlijk speel je een verkapt 4-2-4 zonder centrum met vier spitsen en alleen middenvelders op de flanken. Bij een tegenaanval ben je gezien. Voor de rest wel goede spelers, zou er nog wel een stuk of twee/drie willen hebben voor m'n Italiaanse team.quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef brainbird het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je hier helemaal mee kapotgespeeld wordt? Je hebt 2 fragiele spitsen als CAM op een CM plek staan..zelfs als je ze tot CM maakt zal dat niet werken, daar missen ze de eigenschappen voor die een middenvelder nodig heeft en fysiek gezien is het echt te slecht vrees ik. De rest van de ploeg is wel prima als je zelf wat skills hebt, maar dat middenveld is echt dodelijk vrees ik.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:17 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Het is zonde om Cassano weg te doen, ik zou 4-1-2-1-2 o.i.d. gaan spelen met Cassano CAM en dan een wat stevigere verdedigende middenvelder er achter op CDM.
ik speelde altijd wel 4-1-2-1-2, vond ik altijd nog het beste, maar dit is even gedaan omdat, ik "de beste spelers" ff in de opstelling wou gooien. Normaal staan Montolivo en Ambrosini daar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Middenveld slaat nergens op. Eigenlijk speel je een verkapt 4-2-4 zonder centrum met vier spitsen en alleen middenvelders op de flanken. Bij een tegenaanval ben je gezien. Voor de rest wel goede spelers, zou er nog wel een stuk of twee/drie willen hebben voor m'n Italiaanse team.
Ik snap trouwens niet dat mensen spelers gaan lopen omscholen tot een andere positie. Totti naar CAM, oké, maar voor de rest? Waarom een speler op een onnatuurlijke positie zetten?
Ja kanquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:09 schreef -Dries- het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je ook gewoon een seizoen kunt spelen? Dus bijv de Eredivisie of de Primera Division?
Dat speelt lekkerderquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:01 schreef Apekoek het volgende:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van een team boven de 80 bij UT? Het gaat er toch om dat je in FIFA zelf goed bent? Ik speel mensen met een team van rond de 90 helemaal weg als ze zelf niet echt heel goed zijn. Het komt toch allemaal aan op je eigen skills dunkt me.
Begrijpelijk, maar ik denk dat ik wel alles kan masteren met een team rond de 80, toch wat uitdagender. Nu heb ik de Zeeuw, Theo Janssen en Guzman in het middenveld best lekker. Owja en kaarten kopen voor echt geld vind ik lame, veel uitdagender om je puntjes te winnen anders blijft er niets over van het spel element.quote:
Nope, die pass krijg je gratis bij je aankoop, niet bij tweedehands games.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:10 schreef -Dries- het volgende:
Wat is dit voor een schijtzooi? Ik heb mijn FIFA 11 2de hands gekocht bij de GameMania en nu kan ik niet online tot ik een EA online pas ofzo heb gekocht voor 800 gamerpoints!! Iemand, vertel mij alsjeblieft dat dit een grap is..?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik overigens helemaal gek van word is dat de controller steeds bij 2 streepjes rond gaat lopen draaien met die lampjes. Alsof dat geen extra batterij kost! Jezus! En het is echt enorm irritant...altijd vanuit je ooghoeken...DRAAI-DRAAI-DRAAI.![]()
![]()
8 goals in de verlenging?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
Speelde net tegen een gast online, ik had inmiddels een winstreak van 5. Tot de 90 minuten geen goals, kiest hij voor extra tijd zonder penalty's.
Scoren we beide in de extra tijd 4 goals. Dus het stond na 120 minuten 4-4.![]()
En dan geen penalty's.
Dit is toch om gek van te worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:12 schreef Apekoek het volgende:
Kut EA Kut EA Kut EA! Godverdomme waar blijft die patch nou met hun verrotte KUT servers!
Een aantal wedstrijden achter elkaar gespeeld met Ultimate team, en elke wedstrijd werd gister avond bij mij onderbroken. Gevolg na 5 wedstrijden met onderbreking, geen coins gehaald, bijna iedereen heeft een nieuw contract nodig, en ik heb daar dus geen coins voor en ook geen geschikte spelers om te verkopen. De beste spelers leveren na verkoop misschien een contractje of 3 op. Kortom ik kan weer lekker opnieuw beginnen dankzij het absolute wanbeleid en luiheid bij dat kut EA.
Precies want op deze manier gaat het hele FUT aspect door de plee! Ze zouden bij een disconnect niet meer als een volledige wedstrijd moeten rekenen, en als ze dat zouden doen zouden ze standaard minimaal 300 coins moeten geven om door te kunnen gaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:05 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dit is toch om gek van te worden.
Ik heb het gelukkig zelf niet zo vaak meer de laatste tijd, maar heb het wel vaak gehad. Ze mogen hier echt wel even snel wat aan doen, anders houden ze geen FUT spelers meer over.
Ook andere controller geprobeerd?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:14 schreef patje_ het volgende:
Ik heb even een vraag over FIFA, hopelijk weet iemand hoe het komt.
De laatste tijd als ik een online wedstrijd ga doen, dan doet hij allemaal raar tijdens het spelen. Zo verspringt hij tijdens een online wedstrijd telkens van verdedigend naar aanvallend enzo en telkens krijg ik van die dingen die je normaal met je pijltjes aanzet (zoals CV mee naar voren) en aanvallend doet hij allemaal automatisch steekpasses. Zo is echt niet te spelen.
Weet iemand toevallig waar dit aan ligt?
Heb mijn draadloze controller instellingen al vergeleken met een vriend en hij heeft ze ook zo staan:
hoge ballen
geen
uit
CPU
CPU
cpu
semi
CPU
Semi
uit
Nee, heb maar 1 controller, maar denk je dat het dan aan een kapotte controller ligt? Daardoor zal hij toch niet automatisch verspringen van aanvallend naar verdedigend enzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ook andere controller geprobeerd?
en ik altijd maar denken dat je gold nodig hebt voor fut...quote:Op donderdag 2 december 2010 19:07 schreef StijnDa het volgende:
Wil wel, maar, geen xbox live gold...
Je kan offline toernooien spelenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:52 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
en ik altijd maar denken dat je gold nodig hebt voor fut...
verkoop je spelers voor een goede dure prijs, dan koop je dezelfde spelers weer, met de 4-1-2-1-2 opstellingquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef Shadeauw het volgende:
Even een vraagje:
Ik speel nu met de opstelling 4-5-1, en dat voldoet me op zich wel redelijk, maar ik heb het gevoel dat de aanvallers wat weinig aan bod komen.
Daarom wou ik 4-1-2-1-2 gaan spelen, omdat dat mij een goeie balans lijkt tussen aanval en verdediging. Maar die kaartjes van 4-1-2-1-2 opstelling zijn bijna niet te betalen. Kan iemand mij vertellen waarom dat is, en of het dan nog wel een goed idee is om over te schakelen naar die opstelling?
Ik heb nu iets van 25 gewonnen, 1 gelijk (en dat was een d/c) en 2 verloren. 1600 puntenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef jorienvdherik het volgende:
FIWC begonnen.
Heb nu 30 gewonnen 2 gelijk 10 verloren.
Helaas vanochtend 2 verloren 1 gewonnen 2 verloren.
Maar nu 12 achter elkaar gewonnen.
Ik zag je op een site staan ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van 25 gewonnen, 1 gelijk (en dat was een d/c) en 2 verloren. 1600 punten
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Altijd leuk online spelen
[ afbeelding ]
tja, je moet als ene nolifer spelen wil je hoog komenquote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef Apekoek het volgende:
Hoe werkt dat nou met FIWC? Iemand die zeg maar 100 potjes heeft gespeeld en daar 99 van heeft gewonnen is toch beter dan iemand die 350 potjes heeft gespeeld met 300 overwinningen? Echter staan toch de mensen hoger in het klassement die meer wedstrijden hebben gespeeld maar dus een slechtere ratio hebben.
Inderdaad, en FUCK EA weert bij 2 potjes disconnect, gelijk 2 verlies potjes bij mijn FIWC! Zo blijft er HELEMAAL GEEN fuck meer over van deze spel modus. Ik baal er van, het haalt gelijk het spannende element weg. Is er nou echt niet meer bekend over EA en de servers? En wat ze er nou aan gaan doen? Want dit duurt allemaal veeeeellll te lang.quote:Op zondag 5 december 2010 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja, je moet als ene nolifer spelen wil je hoog komen
gaat nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |