bronquote:Pony begeleidt blinde moslima "omdat honden onrein zijn"
Als blinde moslima ging de Britse Mona Ramouni zonder een blindengeleidehond door het leven. Aangzien dit volgens haar religieuze ouders onreine dieren zijn, wilden ze namelijk geen hond in huis.
Terug zelfvertrouwen
De Amerikaanse Ramouni werd kort na de geboorte blind, maar ze moest haar plan trekken omdat ze door haar geloofsovertuiging geen hond in huis kon nemen. In april 2008 las ze een artikel over pony's die hetzelfde als blindengeleidehonden deden. "Ik was hier zelf nooit op gekomen. Dus spaarde ik drie jaar om een pony die getraind wordt om met te begeleiden te kunnen betalen." Sinds de moslima 'Cali' heeft, is haar leven ontzettend veranderd. De pony helpt haar uit de auto en zich een weg door een massa te banen. Het dier is 76,2 centimeter groot en opgeleid om binnenshuis stil te staan. "Het is een geweldig dier. Dankzij haar heb ik opnieuw het zelfvertrouwen dat ik als kind had."
Toch ging het niet allemaal van een leien dakje, zo had Ramouni veel moeite om een groot hok in de tuin laten installeren en een hoefsmid te zoeken. (ep)
13/11/10 16u56
Hoewel mijn eerste idee was dat het de chauffeur van de busje moest zijn, vermoed ik steeds meer dat hij de dude is met het drollenzakje wat er achteraan moet lopen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Nemephis het volgende:
Als die pony haar uit de auto helpt, trouwens, waarom staat die neger er dan bij?
De chauffeur die de traplift omlaag brengt misschienquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Nemephis het volgende:
Als die pony haar uit de auto helpt, trouwens, waarom staat die neger er dan bij?
waardeloze pony dus... kan niet eens een traplift naar beneden brengen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
De chauffeur die de traplift omlaag brengt misschien
En de bus rijden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:41 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
waardeloze pony dus... kan niet eens een traplift naar beneden brengen.
Dat was een blindegeleideponyneger, om die pony uit de auto te helpen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Nemephis het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:39 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Hoewel mijn eerste idee was dat het de chauffeur van de busje moest zijn, vermoed ik steeds meer dat hij de dude is met het drollenzakje wat er achteraan moet lopen.
Er komt nogal wat bij kijken zeg... want naast die blindegeleideponyneger die ook dienst doet als "blinde met blindegeleidepony"-chauffeur moet er blijkbaar ook iemand mee met de bus om de pony vast te houden. De moslima ziet het natuurlijk niet als dat beest leip gaat doen tijdens het rijden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:44 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dat was een blindegeleideponyneger, om die pony uit de auto te helpen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:41 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
waardeloze pony dus... kan niet eens een traplift naar beneden brengen.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Neem dan een blindengeleidedolfijn, die beesten zijn veel slimmer. Of een gorilla bijvoorbeeld.
HOAX, Fok! heeft geen braille-versie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Hyperdude het volgende:
Ik mag van mijn geloof alleen maar een blindegeleide-olifant.
Nu nog ff mijn ogen uitsteken en een geloofje bedenken, en ik zal tzt.een mooi topic op Fok plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |