abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2010 @ 11:38:57 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88732295
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:55 schreef sanger het volgende:
Wel verbazend dat men niet inziet dat de Vodafone werknemer dit ook wel eens in het belang van de moeder van TS gezegd kan hebben.....

Die man geeft alleen aan dat bij het betalen de moeder geen stress zal krijgen van de incassozaak die er anders komt. Dat heet meedenken met de klant....
Inderdaad. Kennelijk zat de TS door te drammen aan de telefoon en zij die gast gewoon iets van "joh, je kunt het echt beter betalen, want als dit escaleert zorgt dit voor nog veel meer stress van je moeder". Lijkt me doodnormaal dat ze aangeven dat je dit echt moet gaan betalden. Daarnaast; hoe hoog kunnen de telefoonrekeningen zijn van iemand die 'out' in 't ziekenhuis ligt?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88738416
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat Vodafone (of in ieder geval die medewerker) zijn poot stijf houdt vind ik nog niet eens zo erg. Maar dat hij op het gevoel van TS probeert in te spelen vind ik veel erger.
Maar het klopt toch gewoon wat die medewerker zegt? Mits het op een normale toon is gezegd zie ik dit meer als advies. Die medewerker kan aan de betalingsregeling niets veranderen, maar wel een tip geven om het soepel mogelijk op te lossen.
pi_88743536
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Maar het klopt toch gewoon wat die medewerker zegt? Mits het op een normale toon is gezegd zie ik dit meer als advies. Die medewerker kan aan de betalingsregeling niets veranderen, maar wel een tip geven om het soepel mogelijk op te lossen.
Zoals ik ook al eerder aangaf zet de TS het hier op een bepaalde manier neer. De meneer aan de andere kant van de lijn heeft vast een compleet andere visie op het gesprek, en de waarheid zal daar ongetwijfeld tussenin liggen.
Maar Vodafone bashen is makkelijker :Y
Even a broken clock is right twice a day.
pi_88770194
Bel Youp.
pi_88770259
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik dus ook. Stress voorkomen bevorderd het herstel van je moeder, dat is gewoon een feit. Nergens wordt er iets gerept wat ook maar enigzins lijkt op afpering, alleen het uitvoeren van beleid.
pi_88770280
quote:

[..]

Er wordt bij andere bedrijven wel uitstel verleent als je gewoon kan bewijzen dat de degene in kwestie zijn of haar rekening niet kan betalen vergeleken met andere bedrijven zijn het dus in mijn ogen aso's.

Dat Vodafone (of in ieder geval die medewerker) zijn poot stijf houdt vind ik nog niet eens zo erg. Maar dat hij op het gevoel van TS probeert in te spelen vind ik veel erger.
Asociaal prima, maar het zijn geen afpersers, en de medewerker in kwestie speelde niet in op gevoel.
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:31:16 #57
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_88770485
quote:
Er wordt bij andere bedrijven wel uitstel verleent als je gewoon kan bewijzen dat de degene in kwestie zijn of haar rekening niet kan betalen vergeleken met andere bedrijven zijn het dus in mijn ogen aso's.
Dat maakt het nog geen plicht voor Vodafone het ook te doen. Daarnaast is het gewoon dom, want een openstaande vordering kost simpelweg geld.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')