Daarom kan je het beste zorgen dat je zelf host bent, vaak lukt dit als je kiest voor "Classic Conflict" en de bijbehorende promo-toegangscode intikt om deze mode te ontsluiten.quote:Op zondag 12 december 2010 14:40 schreef DutchSL het volgende:
Alleen zo enorm irritant dat er continu hosts quiten als ze verliezen.
Speel ik net zo'n beetje mijn beste game ooit, ruim bovenaan, meer dan 1200 xp punten en een paar achievements gehaald.. en dan gaat de host gewoon weg met een minuut te gaan.
Black box en heroes is ook wel vetquote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Casp505 het volgende:
Heb het nu sinds een aantal dagen ook online (pas sinds kort wifi in huis) en dat maakt het spel wel zo vet. Zeker nu ik eindelijk positieve k/d ratio's begin te halen:) Tot nu toe alleen conflict, team conflict en golden gun gespeeld. Wat is nog meer aan te raden?
20, en ik zit meestal in een party met mensen tussen level 1 en 8, dus XP opbouwen schiet dan niet zo op.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:50 schreef devl1nsect het volgende:
Heroes als je de XP op wil krikken. Zit nu bij level 33 en kan nog steeds niet die verdomde proximity mines selecteren. Je kan die dingen wel selecteren als je in Heroes speelt en je bent de Hero, btw.
Bij welk level zitten jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |