abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 18:33:23 #51
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_89967707
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:40 schreef DutchSL het volgende:
Alleen zo enorm irritant dat er continu hosts quiten als ze verliezen.

Speel ik net zo'n beetje mijn beste game ooit, ruim bovenaan, meer dan 1200 xp punten en een paar achievements gehaald.. en dan gaat de host gewoon weg met een minuut te gaan. |:(
Daarom kan je het beste zorgen dat je zelf host bent, vaak lukt dit als je kiest voor "Classic Conflict" en de bijbehorende promo-toegangscode intikt om deze mode te ontsluiten. :)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_90231722
Ik ben geen die-hard gamer maar heb altijd wel op regelmatige basis een spelletje gespeeld op m'n Nintendo console (heb alle consoles van Nintendo m.u.v. de SNES gehad).

Vroeger heb ik heel veel Goldeneye voor de N64 gespeeld, dus deze game moet ik ook hebben!

Hij staat dus in bestelling!
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_90430341
Nou, ik heb hem binnengekregen hoor! Ziet er toch wel mooi uit en ik heb gelijk het "gevoel" van vroeger weer terug!

Maar ik vind hem wel moeilijk! Zelfs op de makkelijkste stand :')

Ook wel mooi gemaakt dat je na level 1 die leader ziet, net als in een James Bond film. Hebben ze mooi gemaakt!
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_90566380
Heb het nu sinds een aantal dagen ook online (pas sinds kort wifi in huis) en dat maakt het spel wel zo vet. Zeker nu ik eindelijk positieve k/d ratio's begin te halen:) Tot nu toe alleen conflict, team conflict en golden gun gespeeld. Wat is nog meer aan te raden?
pi_90589237
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Casp505 het volgende:
Heb het nu sinds een aantal dagen ook online (pas sinds kort wifi in huis) en dat maakt het spel wel zo vet. Zeker nu ik eindelijk positieve k/d ratio's begin te halen:) Tot nu toe alleen conflict, team conflict en golden gun gespeeld. Wat is nog meer aan te raden?
Black box en heroes is ook wel vet
Vind het wel jammer dat die modes niet in spilt screen multiplayer zitten, want daar had ik het spel eigenlijk voor gekocht
pi_90632153
Heroes als je de XP op wil krikken. Zit nu bij level 33 en kan nog steeds niet die verdomde proximity mines selecteren. Je kan die dingen wel selecteren als je in Heroes speelt en je bent de Hero, btw.

Bij welk level zitten jullie?
pi_90634685
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:50 schreef devl1nsect het volgende:
Heroes als je de XP op wil krikken. Zit nu bij level 33 en kan nog steeds niet die verdomde proximity mines selecteren. Je kan die dingen wel selecteren als je in Heroes speelt en je bent de Hero, btw.

Bij welk level zitten jullie?
20, en ik zit meestal in een party met mensen tussen level 1 en 8, dus XP opbouwen schiet dan niet zo op.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_90638615
Vandaag level 11 geworden! Heb ook Heroes gespeeld, best vet en XP gaat idd hard.

Wel jammer dat je niet met meerdere mensen op de wii online kan :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')