bron: www.nintendo.nlquote:The game's Bond; James Bond.
De ultieme geheim agent is terug voor zijn meest explosieve missie tot nu toe! GoldenEye 007 voor Wii geeft het klassieke Nintendo 64-avontuur opnieuw gestalte voor een nieuwe generatie. Met Daniel Craig als Bond en een keur aan innovatieve toevoegingen heeft het werken voor MI6 nog nooit zo levensecht aangevoeld. Begeef je in vijandelijk gebied met behulp van slinkse spionagetactieken of stel je teweer in regelrechte vuurgevechten waarin je gebruik kunt maken van een enorm aanbod aan wapens. En natuurlijk is er de heftige meerspelerstand die je weer helemaal terugneemt naar de ervaring van het originele, genre-definiërende spel.
Bond maakt een knallende comeback in GoldenEye 007, alleen voor Wii.
De officiële site voor GoldenEye 007 is alleen beschikbaar in het Engels.
Dit! Die cartridge zat gewoon vastgeroest in mijn N64quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:09 schreef kthxbye het volgende:
wat een bazenspel was dat toch op de N64
Je kan de gevoeligheid instellen hèquote:Op zondag 14 november 2010 23:44 schreef Enchanter het volgende:
Lekker spel , alleen reageert m'n Wiimote een beetje te heftig , als ik ff snel naar links of rechts ga met dat ding , draait m'n mannetje 90 graden
Je kan met de GC controller spelen, de classic, de classic pro en de wiimote + nunchuck (al dan niet in de zapper)quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:11 schreef Casp505 het volgende:
Vraagjes wat betreft de besturing:
- Kun je ook spelen met een gamecube controller?
- Als je met de wiimote speelt, is een nunchuk dan ook 'verplicht'?
Lees: ik heb geen zin om extra controllers te kopen
Ik juist nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:54 schreef Casp505 het volgende:
Ja ik speel t ook alleen met de gamecube controller, met zo'n wiimote vind ik echt verschrikkelijk kut.
toch was t tweede bunker level,of de control veel leuker. of nouja, dat was het in de oude goldeneyequote:Op zaterdag 20 november 2010 21:31 schreef DutchSL het volgende:
Besturing inmiddels redelijk onder de knie gekregen en in het sneeuwlevel beland, veruit het tofste level tot dusver.
Speel je met de Wiimote of gebruik je de classic controller?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
heb hem ook. Ik kan niet overweg met die kut besturing
Na veel instelling gewijzigd te hebben , ging het wel aardig.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
heb hem ook. Ik kan niet overweg met die kut besturing
wiimote. Heb het ook met de gamecube controller geprobeert.. maar dat is helemaal naadje.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Speel je met de Wiimote of gebruik je de classic controller?
De N64 versie was in alle opzichten ook beter, maar als je alles een beetje goed afstelt is het redelijk bespeelbaar, ik zat eerst ook veel te klooien maar heb nu de ideale afstemming gevonden en kan in de meeste online matches vrij goed voor de dag komen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
wiimote. Heb het ook met de gamecube controller geprobeert.. maar dat is helemaal naadje.
Ik vond/vind de n64 besturing nog steeds beter
Laptop guns, zaten die niet on Perfect Dark?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:50 schreef Casp505 het volgende:
Begin het spel nu ook leuk te vinden. Speel wel met de gamecube controller.
Weet alleen iemand of ook de proximity mines en de laptop guns unlockable zijn voor de multiplayer? Ben ze nog niet tegengekomen en die waren juist zo konings
Dat dacht ik ook ja, laptop guns waren toch PD werk?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:25 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Laptop guns, zaten die niet on Perfect Dark?
Hmmm, voor mn gevoel ben ik vrij zeker dat er ook zo'n laptop gun in golden eye zat. Misschien niet met die naam, maar toch...quote:Op zondag 28 november 2010 20:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, laptop guns waren toch PD werk?
Neemt niet weg dat dat uitermate irritante(of vette, depending on wie het wapen had) wapens waren in multiplayer..
Net zoals de mines in goldeneye trouwens.. Heerlijk iemand achter je aan hebben rennen, en dan *BOEM* de mijnen af laten gaan.
Nee zitten er niet in, maar ik weet niet of die kleine levels in een hedendaagse online match hadden gewerkt hoor. Ik mis ze niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zitten die er niet in?![]()
Krijg steeds slechter beeld van het spel.. En toch knaagt het nogsteeds, ik moet hem kopen
Ik moest lachen en een klein beetje huilen van binnenquote:De mooiste graphics voor een Wii shooter
Volgens mij zitten die er ook in hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik mis wel de proximity mines , die waren geniaal
Gemiste kans IMHO
Klopt, rond level 52/53 (weet het niet zeker) krijg je toegang tot de proxy-mines via de Custom loadout.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die er ook in hoor.
Als je dichtbij komt dan ontploffen de mijnen? Die dingen?quote:Ik mis wel de proximity mines , die waren geniaal
Gemiste kans IMHO
Sewers is wel een level waar ik goed presteer, tevens speel ik ook graag Outpost met al die wachttorensquote:Op zondag 5 december 2010 12:21 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Als je dichtbij komt dan ontploffen de mijnen? Die dingen?
Die zitten erin. Krijg je online als je level 53 (!) open speelt en als je de game mode HEROES speelt en je bent de hero.
Vet spel. Heb heel wat online uren er achter gezeten. Outpost en Jungle zijn mijn favo levels online. En speel met de mote en nunchuck. Heerlijk en speelt leuker dan met een controlpad.
Vind deze game ook beter dan de nwe COD Black Ops.
Wat zijn de favo levels online van jullie?
Sewers is ook vet. Archives en sewers speel ik graag met de shotgun. Outpost en Jungle met de snipert geweer + geluidsdemper.quote:Op zondag 5 december 2010 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sewers is wel een level waar ik goed presteer, tevens speel ik ook graag Outpost met al die wachttorens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |