Goed voor je cholesterol ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:00 schreef Eyjaf het volgende:
Gewoon koffieprut eten, ben je 3 dagen wakker.
quote:De smaak van de koffie wordt langzaam slechter, wanneer deze na het zetten nog langere tijd op een te hoge temperatuur wordt bewaard. De verslechtering van de smaak heeft vier oorzaken:
* door chemische omzetting van de koffie vindt er verzuring plaats
* er ontsnappen vluchtige aromastoffen
* er wordt nog steeds koffie geëxtraheerd uit de koffiedeeltjes die in het extract zweven
* er verdampt water, waardoor de concentratie geëxtraheerde koffie toeneemt en de koffie dus sterker wordt
dat zeker, maar dat is wel lekkere koffiequote:Op zaterdag 13 november 2010 13:17 schreef Andyy het volgende:
Als je een cafetiere hebt en je laat het lang staan wordt het wel veel sterker ja
Serieus ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:25 schreef Romanov het volgende:
Heb in frankrijk gewoond, daar was het op het platteland gewoonte om op maandag koffie te zetten, die je de zondag erna nog dronk.
Werd uiteindelijk ook een pittig bakkie. De koffie was wel minder sterk dan hier in nederland, maar na een week merk je dat ook niet meer
dat was het ook best ja. gelukkig dronk ik in die tijd nog niet zoveel koffie als ik nu doe. Maar je houdt op een gegeven moment een soort ingedikte troep over. Geeft wel een buzzquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:33 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Serieus ?
Dat lijkt me echt onwijs goor zeg
Nee dat klopt niet want er zit geen alcohol in koffie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:24 schreef welkominspace het volgende:
scheutje whisky ,dan wordt ie sterker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |