Bereken jezelf eens.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee man, da's falent, ik ben puur professioneel, ik heb mijn mannelijke intuïtie...![]()
32%quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
32%kan minder, maar valt nog mee...
76%quote:
bedankt, kostte idd wel evenquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:57 schreef kitao het volgende:
Mooi topic TFM, complimenten.
![]()
Zet je het calculatorretje ook voor mij aan ?
wel wat minderen hoor
32%quote:
mannelijke intuïtie zeg ik tochquote:
76%, da's niet zo puik manquote:
het was niet zo'n hele positieve FiPo, dus ik dacht, ik wacht op de SePoquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef porsche1 het volgende:
Wanneer is het mijn beurt?
Ik had de FiPo hier, godverpielekes.
75%, dat ziet er ook niet zo best uit, ga meer sporten manquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef porsche1 het volgende:
Wanneer is het mijn beurt?
Ik had de FiPo hier, godverpielekes.
57%!quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:25 schreef Mixende_match het volgende:
Oeh ik ook! Ik ook! Ik ook!
Ik heb nog wel goud of oude juwelen die ik niet meer gebruikt? Ipv 450.-?
31%, gaat beter dan de meeste no-lifers hieroquote:
88% dude!quote:
Ik ben er trots opquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
88% dude!
jij moet echt cold-turkey afkicken
Zeg kerel, neem nog een congacjequote:Op zaterdag 13 november 2010 14:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga er van uit dat bij de berekening ik als referentie wordt gebruikt, aangezien ik 100% FOK! ben.
Balen man,quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga er van uit dat bij de berekening ik als referentie wordt gebruikt, aangezien ik 100% FOK! ben.
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Standje 69% voor jou man, valt me tegen van jequote:
xD xDquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
hihilolgarpigikbenjemoederrrrrr
64% Voor jou Toon, iets meer daglicht zou je netvlies goed doenquote:
wel OT blijven, anders zal ik een admin een PM sturen om de bagger te verwijderenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
hihilolgarpigikbenjemoederrrrrr
Ik heb net 80 kilometer naar Rotterdam gereden en weer terugquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
64% Voor jou Toon, iets meer daglicht zou je netvlies goed doen
59%, sjeetje, wat een verslavingen hier!quote:
Nou ik was wel bang voor een hoger percentagequote:Op zaterdag 13 november 2010 15:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
59%, sjeetje, wat een verslavingen hier!
valt me wel een beetje van jullie tegen hoor
dat bepaald mijn mannelijke intuïtie, ik heb daar geen grip over.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou ik was wel bang voor een hoger percentageWelke aspecten worden meeberekend?
Oja natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat bepaald mijn mannelijke intuïtie, ik heb daar geen grip over.
62%!quote:
Pittig doorgefietst dan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb net 80 kilometer naar Rotterdam gereden en weer terug
intrigerende naamquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:22 schreef Spetterpoepert het volgende:
Nou, probeer maar en verras me
Pampampampampampampapmquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pampampampampampampapm
POF!
66%! je doet je naam eer aan
85%?!!?!!?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:36 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Wat is dit? PostalFOK! ?
Kom maar op met die match, waar moet ik naar toe sms-en? 666?
88%! da's een recordquote:
FOK! Dit had ik echt niet verwacht...quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
85%?!!?!!?!
komop gast, je blinkt uit
het spijt me man, je kan nog altijd naar een psychiater gaan, maak er maar het beste van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
FOK! Dit had ik echt niet verwacht...
wow,dat is wel een snelle conclusiequote:
Ben al uitbehandeld.. Hij stuurde me hier naartoe.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het spijt me man, je kan nog altijd naar een psychiater gaan, maak er maar het beste van.
gedeelde eerste plaatsquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:25 schreef Mixende_match het volgende:
Oeh ik ook! Ik ook! Ik ook!
Ik heb nog wel goud of oude juwelen die ik niet meer gebruikt? Ipv 450.-?
Ik ook. Wij zijn de diehards, dat is duidelijk.quote:
31% maar, valt meequote:
...quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:47 schreef Falco het volgende:
Wat is het praktisch nut van dit topic
89%, je bent echt levensgevaarlijk bezig man, je bent nu de recordhouder van dit topic.quote:
ik voel me je mee man, het spijt me echt. Mijn intuïtie kan ik niet besturen, het bestuurd mijquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef porsche1 het volgende:
71% - 80% = Eigenlijk ben je niet meer te redden, je verpest je school sowieso, je besteed ook geen moeite meer aan sociaal contact, een vriendin zal ook al niet meer mogelijk zijn. Je aller-aller-allerlaatste mogelijkheid is nog raad vragen bij Sinterklaas, ik wens je alvast succes.
School gaat al jaren kut, en sorry. Ik heb al een vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |