wat een zeikend kutwijf is dat he? Ken ik van t s&g topic.quote:Op maandag 15 november 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
PUur door Thunderbitch heb ik geen zin in het mannennaakttopic in KPD
Ik ben altijd vrolijk!quote:Op maandag 15 november 2010 08:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jullie zijn echt vrolijk 's ochtends hé?
Ze is respectloos. Dat snijdt bij mij nog het meeste.quote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
wat een zeikend kutwijf is dat he? Ken ik van t s&g topic.
FokR is een donders irritante toevoeging aan dat topicquote:Op maandag 15 november 2010 11:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze is respectloos. Dat snijdt bij mij nog het meeste.
Ik ken zijn pik zowat nog beter dan die van Bradquote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
FokR is een donders irritante toevoeging aan dat topic
Daar heb ik ook al eens op gereageerd.. altijd dezelfde pose, andere boxer. Al lijkt het alsof hij wat creatiever wordt nu..quote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
FokR is een donders irritante toevoeging aan dat topic
Nja dat is het nog niet eens zo specifiek, maa rhet constante gehengel naar complimentjes en zo... narcist...quote:Op maandag 15 november 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken zijn pik zowat nog beter dan die van Brad
Ja, dat ook wel. "als je erop klikt, wordt ie groter"quote:Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat is het nog niet eens zo specifiek, maa rhet constante gehengel naar complimentjes en zo... narcist...
Ja sneu... gaat dat in real ook zo?quote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel. "als je erop klikt, wordt ie groter"
Als ik op het plaatje van FokR klik, wordt de mijne niet groter, neequote:Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja sneu... gaat dat in real ook zo?
Lekkerder dan hetero's meestalquote:
Kom eens naar het ESF-forumquote:
quote:
Mijn stem gaat naar CHARLOTTE NILSONquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het Grote "Beste Runner-up"-Tournament: Ronde 2!!!!!
Nee want die won welquote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef creno het volgende:
[..]
Mijn stem gaat naar CHARLOTTE NILSON
ow, die doet niet mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |