Die nieuwe is leuk he.quote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Net Glee gekeken (s02e06). Vond het best mooi![]()
.
ik krijg echt nooit genoeg van Parijsquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja na 5x ken ik t onderhand wel hoor
En tuurlijk had ik wat beters te doen. Maar lag ff op de hotelkamer. En nu weer
goeiemorgenquote:
"Dankjewel G_E voor je lekkere link naar die hunksinbluejeans.blogspot.com"quote:
Waarom noem je jezelf meneertjeB als je Jordy heet? :")quote:Op zondag 14 november 2010 11:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alleen als je die gast naar mijn huis stuurt bedank ik je.
geen idee, die komt van die site van G_E (Waarvoor dank.. G_E)quote:
geil! die apollo's belt.quote:
Die zag ik een paar dagen terug "ergens anders"...quote:Op zondag 14 november 2010 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
deugniet.. hij ruikt zeker vis.
![]()
![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_dolfijn_heeft_het_dol_fijn/
Wat zijn zijn stats?quote:
Nee lul! Eten! Hummous en baba anousch en dinges met aubergine en falafel en vlees en gratis toetjes omdat er lief waren en eigenaren die spontaan op de foto erbij springen en zoquote:
quote:
Ik moest aan Miss Montreal denkenquote:
Ja dawillikookquote:Op maandag 15 november 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Het was niet meer dan oogcontact en opkijken en glimlachen hoor. Maar t viel op. En de vriendin van me ook.
Hij hield niet van anus?quote:Op zondag 14 november 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee lul! Eten! Hummous en baba anousch en dinges met aubergine en falafel en vlees en gratis toetjes omdat er lief waren en eigenaren die spontaan op de foto erbij springen en zosuper leuke avond!
Als je het over een zeikwijf hebt..quote:Op maandag 15 november 2010 00:30 schreef wonderer het volgende:
PUur door Thunderbitch heb ik geen zin in het mannennaakttopic in KPD
Ik overweeg bijna een abo te namen zodat ik haar kan negerenquote:Op maandag 15 november 2010 00:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je het over een zeikwijf hebt..
Weet meteen weer waarom vrouwen niets zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |