Bierbuik?quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:55 schreef smegmanus het volgende:
Kratten zijn voor mietjes. Vaten bier voor de eckte eckte bierdrinkers.
Baas.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Een krat bier afrekenen
Ik zuip tijdens het boodschappen doen in de supermarkt die hele krat leeg en ga meteen statiegeld ophalen.![]()
Bah, beetje lauw bier drinken... barbaar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Een krat bier afrekenen
Ik zuip tijdens het boodschappen doen in de supermarkt die hele krat leeg en ga meteen statiegeld ophalen.![]()
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:06 schreef thewhiteguy het volgende:
Zet altijd 1 fles op de band en zeg als ze gaat scannen "dat is een krat"
En de cassière verbeterd je dan: "Meneer, dat is geen krat slechts een enkel flesje XDXDXD"quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:06 schreef thewhiteguy het volgende:
De krat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:51 schreef pugehenis het volgende:
juist de hele krat erop zetten om de caissière te ergeren
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:06 schreef thewhiteguy het volgende:
Dan zeg ik OK en heb ik een kratje voor de prijs van een flesjequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En de cassière verbeterd je dan: "Meneer, dat is geen krat slechts een enkel flesje XDXDXD"
dat dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik schuif hem onderdoor en zeg: "En een kratje *merknaam*."
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou mijn kratje altijd hoog in de lucht, en dan schreeuw ik de naam van de bier soort.
Daarna gooi ik die krat in het gezicht van dat kassa meisje, en dan begin ik keihard op mijn bier te stampen.
Dan komt die bedrijfsleider en zegt zo : WTF Mijn kassameisje onder het bier en bloed .
En ik dan zo ( hihihihi ) JA ik heb hem toch gekocht, kutvent
En dan ren ik altijd weg terwijl ik nog een scheetje laat binnen, om ze nog iets meer te treiteren![]()
einz einz zewi
Jezus.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou mijn kratje altijd hoog in de lucht, en dan schreeuw ik de naam van de bier soort.
Daarna gooi ik die krat in het gezicht van dat kassa meisje, en dan begin ik keihard op mijn bier te stampen.
Dan komt die bedrijfsleider en zegt zo : WTF Mijn kassameisje onder het bier en bloed .
En dan ren ik altijd weg terwijl ik nog een scheetje laat binnen, om ze nog iets meer te treiteren![]()
einz einz zewi
Of zeg niks.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik schuif hem onderdoor en zeg: "En een kratje *merknaam*."
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
je mag je krat niet eens op de band zetten
Gast, ik ga hier helemaal stuk gekquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef Monopoly het volgende:
einz einz zewi
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef Monopoly het volgende:
einz einz zewi
krat het, de; o en v(m) -ten kist van open latwerk of plastic: een ~je bierquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef mtx1680 het volgende:
Hoezo zeggen bijna alle autisten in dit topic 'de krat'?![]()
Paupers.![]()
respect!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef Monopoly het volgende:
einz einz zewi
jij bent dan ook 12 jaar, ga weg van Fok! en ga habbo hotel spelen!quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Welke mongool koop nou bier?
Het ziet eruit als pis, het smaakt als pis en het ruikt als pis.
Nee, dat is pils.quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Welke mongool koop nou bier?
Het ziet eruit als pis, het smaakt als pis en het ruikt als pis.
is dat zo ?quote:Op zondag 14 november 2010 21:43 schreef Lo-Fi het volgende:
Koop gewoon 1 liter wodka ipv dat onhandige bier. In een fles wodka zit net zoveel alcohol als in een hele krat bier.
Ongeveer wel jaquote:
Absoluut.quote:
Ja en dan heb je maar 1 liter drinken?quote:Op zondag 14 november 2010 21:43 schreef Lo-Fi het volgende:
Koop gewoon 1 liter wodka ipv dat onhandige bier. In een fles wodka zit net zoveel alcohol als in een hele krat bier.
Triest.quote:Op maandag 15 november 2010 13:49 schreef Bezempje het volgende:
ik zet je krat altijd op een meubelroller. zet 1 flesje op de band en zeg dan: "1 biertje mevrouw" Ze slaat er 1tje aan en ik loop met de rest weg. Al 3x gelukt
Ja! maar ik ga daarna altijd peuken halen en reken hem dan alsnog afquote:
Als het waar is:quote:Op maandag 15 november 2010 13:54 schreef Bezempje het volgende:
[..]
Ja! maar ik ga daarna altijd peuken halen en reken hem dan alsnog afmeld dan ook meteen even dat de cassiere niet had opgelet of ik een krat had.
Uiteraard waar! Je komt niet ver als je niet eerlijk en jezelf crimineel gedraagt in deze maatschappij!quote:
verbeterTquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En de cassière verbeterd je dan: "Meneer, dat is geen krat slechts een enkel flesje XDXDXD"
quote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef Chiba het volgende:
Neuh, ''jat'' altijd maar 1 bierie.
25 meenemen, 1tje op de band, zeggen dat dat er 1 uit de krat is.
EN DAN HEB JE 1 GRATIS BIER!!:D:D
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef mtx1680 het volgende:
Hoezo zeggen bijna alle autisten in dit topic 'de krat'?![]()
Paupers.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |