Inderdaad, ze buitelen over elkaar heen met superlatieven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:51 schreef female81 het volgende:
a) veels te positief qua jurycommentaar
Ik kijk eigenlijk niet echt naar dergelijke shows, maar als het zo rond de (semi-)finale zit dan ga ik het toch even volgen. Gister ook even gekeken, vanwege de ophef. En het viel mij ook op dat ik eigenlijk geen verschil zie met andere talentenshows.quote:b) weinig onderscheidend van de liveshows van Idols, Popstars of X-Factor.
Mwah dat weet ik niet hoor, maar op de een of andere manier vind ik het vaak heel makkelijk te zien wie ze naar die singoff willen, dat dat gister Shemsi en dat duo was kon je toch al van voor die uitslag-show ruiken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:51 schreef Arcee het volgende:
Sowieso is toch al lang duidelijk dat Ben Saunders gaat winnen, of niet?
Eens!quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:51 schreef female81 het volgende:
Dit is nou typisch zo'n show die je moet opnemen, en pas de volgende dag moet gaan bekijken (heb ik vanochtend gedaan). Kan je de gigantische hoeveelheid reclame, het gemekker van Wendy van Dijk, alle Vodafone-reclame, alle tijdrekkerij, én de TV-Kantine () die ze er heel slim tussendoor hebben gemanouvreerd, doorspoelen.
ook belachelijk dat het op RTL gemist 99 cent kost om terug te kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens!
Vooral dat geouwehoer met dat twitter, echt vreselijk gewoon. Zo geforceerd ook allemaal.
Ik kijk voortaan wel naar de uitslag alleen. Voor de rest heb ik echt het geduld niet. Nogal trage bedoeling.
Ach wat is nou 99 cent?quote:Op maandag 15 november 2010 08:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
ook belachelijk dat het op RTL gemist 99 cent kost om terug te kijken
SPOILER: In spoiler vanwege de herhaling van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst is in aflfabetische volgorde, niet in de volgorde van optredens...
Uit principe weiger ik te betalen.quote:Op maandag 15 november 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
Vorige afleveringen stonden vrij snel op usenetEn verder snap ik dat gezeik om die euro niet. Er zit toch vrijwel geen tot heel weinig reclame in dan?
hoort bij de 5%quote:Op maandag 15 november 2010 23:44 schreef female81 het volgende:
Over het gemekker over RTLgemist- cq. -XL, en dat dat geld kost:
Neem het op (vermoedelijk heeft minstens 95 % van de Nederlanders een videorecorder, dvd-recorder óf allebei), en dan hoef je die 99 cent niet eens te betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |