Klaas helemaal los: Oh my god I can't believe it I've never been this far away from home!quote:
HANSIE!!!!!quote:
spuit 11quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:21 schreef -Hans- het volgende:
Whaha Timur vergeet de start in te starten omdat hij naar Sinterklaas zat te kijken
en spuit 12 is er ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:21 schreef Sirolf het volgende:
Dus Timur vergeet de volgende plaat klaar te zetten omdat 'ie naar Sinterklaas aan het kijken is...
Te mooi gewoon, gotta love mquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:21 schreef -Hans- het volgende:
Whaha Timur vergeet de start in te starten omdat hij naar Sinterklaas zat te kijken
En jij was Spuit 10?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
spuit 11![]()
[..]
en spuit 12 is er ook![]()
![]()
yupquote:
Mwah, die kloteregen en kou deden het voor mij ook al hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:24 schreef Sirolf het volgende:
Het voelt nu wel opeens heel erg winter hoor, nu de sint opeens in Nederland aangekomen is...
Wat een baas niet?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Te mooi gewoon, gotta love m![]()
Ik zat dus ook te kijken, en ik dacht huh, wat is het stil ineens, wel mooi net nu de sint binnenvaart![]()
![]()
goedeMIDDAG!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |