Zal gezellig zijn met de feestdagen, die hele familie zo lachend rond het kerstdinerquote:
Dat dacht ik dus ook al, zeker als ze met zijn vijfen zijnquote:Op zaterdag 13 november 2010 03:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal gezellig zijn met de feestdagen, die hele familie zo lachend rond het kerstdiner
Fucking hell, ben je klaar mee!quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al, zeker als ze met zijn vijfen zijn
Moiquote:Op zaterdag 13 november 2010 03:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Fucking hell, ben je klaar mee!
Met deze mental image wil ik een poging doen te gaan slapen.
Truste![]()
iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 03:27 schreef tedkees2 het volgende:
Dit nummer gaat 't nooit winnen van dat nummer wat Ramon (van Timur) wil gaan maken.
Ik moest zo lachen om die foute antwoorden, je hoeft niet mee te doen als je dr voor geen goud heen wilquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:28 schreef Pino112 het volgende:
23 april 2011, en dan nu al kaarten weggeven.
Kane
ik ga proberen het te combineren....quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:48 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen!
mmmm.....Timur luisteren of Sinterklaasintocht kijken? of beide?
iig eerst ff boodschappen doen
Timurrrrquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om die foute antwoorden, je hoeft niet mee te doen als je dr voor geen goud heen wil![]()
Nou, rot nu maar op Brakkemieke, ik ben klaar voor Timur en Raadjepaadje
waarom nu niet meer als ik vragen mag? is hij beter geworden, is jouw smaak verandert of zijn jullie dichter bij elkaar gekomen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:00 schreef Cee het volgende:
[..]
TimurrrrIk zit ook met een Sint/Timur dilemma. Ja, en ik wil ook naar de stad maar het regent al sinds gisterenmiddag.
Ik hoop toch zo erg dat Timurtje in 't Glazen Huis wordt gezet.Twee jaar geleden kotste ik 'm nog uit.
weet je wat nog mooier zou ziin? Dat Timur en Ramon verslag doen van de intocht!quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja k zet de sint denk ik aan zonder geluid
Mss kijken ze stiekem ook wel meequote:Op zaterdag 13 november 2010 12:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je wat nog mooier zou ziin? Dat Timur en Ramon verslag doen van de intocht!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom nu niet meer als ik vragen mag? is hij beter geworden, is jouw smaak verandert of zijn jullie dichter bij elkaar gekomen?
dat vind ik een aanvaardbare verklaringquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Ik denk dat hij een paar stront-opmerkingen had gemaakt de eerste paar keren dat ik naar hem luisterde. Ik weet er nog eentje, ging over Ernst-Paul Hasselbach, die was die ochtend verongelukt en Timur maakte ergens een opmerking van "Die presentator die van de afgrond was geflikkerd", vond ik echt beneden peil. Dat soort domme opmerkingen.
Maar met Open Radio, spontaniteit, interactie met Ramon, goede muzieksmaak, heeft hij een hele hoop goed gemaakt. Hij is steeds meer 3fm'er geworden. Hihi ik zei Drie Ef Emmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |