quote:Op woensdag 17 november 2010 01:31 schreef welkominspace het volgende:
stom eloket denkt dat het al woensdag is
nu kan ik pas een afspraak maken voor donderdag ,kan ik net zo goed zitten wachten
Kip Piri Piri van de poelier aldaarquote:Op woensdag 17 november 2010 08:22 schreef welkominspace het volgende:
zo koffiedrinken en boodschappen doen in paddepoel.
En dan de rest van de dag zo ongeveer in de auto doorbrengen
Teveel werk, heb het wel overwogen.quote:
Tjeempie! Kan je heul niet peentjes kopen tenzij ze in de schoen gaan!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Teveel werk, heb het wel overwogen.
Suffe AH trouwens. Bij de groenteafdeling schap vol met winterpenen op een opzichtige plek en daarvoor een poster: Voor Amerigo!
FFS, als ik 'Tjeempie' zeg dan neem je me serieus? Nee toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:40 schreef Luco het volgende:
Je reactie mist iets René:danwel
als PI.
Je weet toch!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
FFS, als ik 'Tjeempie' zeg dan neem je me serieus? Nee toch?
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuh. Ik moet ook Risotto.quote:
Mamma is lekker bezig in de cuisinequote:Op woensdag 17 november 2010 17:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuh. Ik moet ook Risotto.![]()
Maar vanavond broccoli met kaassaus, gekookte piepers en een speklap.
Jij bent een pannenkoek.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:50 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, das Van Basten al. Maar ik heb net pannenkoeken op, heerlijk met kaas en jam
Delegeer je ouwe heer!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:17 schreef joppie_saus het volgende:
Godver, krijg gelijk weer honger
Je bent echt een pannenkoekquote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef joppie_saus het volgende:
Champignon's![]()
Echt, niet te eten dat
Ok, elke opmerking van jou aangaande eten negeer ik voortaanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef joppie_saus het volgende:
Champignon's![]()
Echt, niet te eten dat
Eekhoorntjesbrood is ook lekkerquote:Op woensdag 17 november 2010 18:44 schreef Bob. het volgende:
Champignons zijn het beste op de wereld.Nouja. Niet echt. Maar wel lekker.
Prima, maar champignons worden er niet lekkerder vanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Ok, elke opmerking van jou aangaande eten negeer ik voortaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |