jah, en een lading koffiequote:Op maandag 15 november 2010 09:43 schreef joppie_saus het volgende:
Neem een lekker muziekje mee voor onderweg
Ik ben geen bebaarde, lamme, halve Hongaarse zak.quote:Op maandag 15 november 2010 02:49 schreef Integreerbeer het volgende:
Ach man, lamme zak. Anders rot je op met je lamme emoticons. Ga bij de televisie werken of de radio, halve Hongaar. Lik m'n spatel, baardfiguur.
Daar gaat het wel op lijken... Op sterven na doodquote:
begin pas na de lunchquote:
Dat heb ik als ik mijn afwas bekijk.quote:Op maandag 15 november 2010 17:58 schreef Oneself het volgende:
Oh, oh, oh. Sommige mensen hebben zo'n enorm bord voor hun kop he, het is bijna om te huilen.
Hadden anderen dat ook alleen maar als ze hun afwas bekijken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik mijn afwas bekijk.
Poepequote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef joppie_saus het volgende:
Godver, anders loop je een snoeihard blauwtje. Nja, blauwtje, 'ik weet niet wat ik moet doen'
Ja, blauwtje.quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef joppie_saus het volgende:
Godver, anders loop je een snoeihard blauwtje. Nja, blauwtje, 'ik weet niet wat ik moet doen'
ligt eraan,geen lijk geen zaakquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:46 schreef Oneself het volgende:
Zeg, is mensen levend in cement begraven nog steeds verboden?
Tussen twee muren metselen duurt langer voor ze erachter komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:46 schreef Oneself het volgende:
Zeg, is mensen levend in cement begraven nog steeds verboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |