Het feit dat ik nu al 3 jaar Blackberries gebruik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:30 schreef ukga het volgende:
wat bevalt je niet aan de toch dat je hem verkoopt?
En dat bedenk je je zo snel na aankoop? Dat verbaasd me eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:51 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
Het feit dat ik nu al 3 jaar Blackberries gebruik.
De torch is echt een verbetering op alle voorgaande modellen die ik heb gehad maar ik wil nu een Android toestel.
Ik snap je vraag ook erg goed hoor. Ik heb sinds dat ie in Amerika uit is mezelf er erg op verheugd totdat ie hier uit zou komen. Nu heb ik m dan bijna drie weken en ik merk dat OS6 een enorme verbetering is qua gebruiksvriendelijkheid en snelheid etc.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat bedenk je je zo snel na aankoop? Dat verbaasd me eigenlijk wel.
Hoewel ik het een leuk toestel vind is de prijs vrij hoog. Een bod zal ik dan ook niet doen omdat dit niet hoog genoeg zou zijn. Ik weet overigens dat de aanschafprijs erg hoog is
Voor een toestel die los bij de mediamarkt voor ¤600 euro wordt verkocht en 3 weken oud is vind ik het een redelijke prijs.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:44 schreef rubje het volgende:
1 maand oud en nog 450 euro willen,dat gaat 'm naar alle waarschijnlijkheid niet worden vrees ik.![]()
Toch doe ik een beginbod: 200 euro.Heb geen haast en wacht rustig af.
Genoteerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:58 schreef Tommzzz het volgende:
onder voorbehoud 300 geboden, even overleggen met de "baas"
quote:Op maandag 15 november 2010 20:40 schreef Phoenix_Wright het volgende:
topic mag op slothij is verkocht voor de vraagprijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |