Lijkt me wel. Gevoel is aan te leren natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef Queenbeee het volgende:
Is het mogelijk dat een homo bi wordt door sex te hebben met een vrouw? (indien hij uiteraard alleen sex heeft gehad met mannen)
Wat je zegt, homo ben je, dat kan je niet worden. Net zoals sommige kerken in de VS ook niet kinderen weer naar heterosexualiteit kunnen "bekeren".quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef Snakey het volgende:
Neh, dan zat je nog in de kast en heb je een reden gevonden om er uit te komen.
Vraag het je vader! Die ken ik van de parkeerplaats!quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef Madridista het volgende:
Is het mogelijk dat men niet meer van vrouwen kunnen gaat houden als ze een trauma overhouden aan sex met een vrouw die zeer slecht in bed was?
Andersom ook..quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef Madridista het volgende:
Is het mogelijk dat men niet meer van vrouwen kunnen gaat houden als ze een trauma overhouden aan sex met een vrouw die zeer slecht in bed was?
Ben zelf ook erg teleurgesteld in de bruinridderrij, bah viel erg tegen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:24 schreef Vanky het volgende:
Ik was homo maar daar slechte ervaringen met seks ben ik op vrouwen gevallen!
tong80 opmerkingquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag het je vader! Die ken ik van de parkeerplaats!
Over dit onderwerp? Nee..quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:27 schreef L.no het volgende:
Het zit diep hè. Je had al eerder een topic hierover geopend of niet?
Zelfbevredigingquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:19 schreef Kattenkop het volgende:
Ja, en als die pik dan ook weer een traumatische ervaring oplevert, wat gaat hij dan doen?
Wel over het feit dat je geneukt hebt met iemand dat zeer slecht in bed was.quote:
Dat wel. Maar dit topic gaat niet over mij hahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel over het feit dat je geneukt hebt met iemand dat zeer slecht in bed was.Dus een klein beetje wel imo.
Nee dus. Maar je kunt het proberen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:36 schreef Madridista het volgende:
Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk was.
Nee, niet mogelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:36 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dit topic gaat niet over mij haha
Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat zij mn ex ook altijd ( was een vrouw ) dat sommige mannen getraumatiseerd raken door een relatie met een vrouw en zo nooit meer hetero kunnen zijn ..... ja dat idee had ze omdat ze veel in homokringen verkeerde en ja ik vond het wel aannemelijk klinken ( ik geloof dat dus ook )quote:
Interessant, las laatst ook dat de hele theorie dat mannelijk denken door masculinisatie in de baarmoeder ook een erg slecht onderbouwd idee is, een neuropsycholoog die een metaonderzoek had gedaan was tot de conclusie gekomen dat bij onderzoeken erg diffuse en tegenstrijdige conclusies zijn getrokken terwijl de wetenschappelijk wereld van een consensus uitgaat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik las laatst nog een interessant artikel over de oorzaak van homoseksualiteit.
http://www.kennislink.nl/(...)iteit-wel-aangeboren
zegt vrij weinig over de werkelijke "oorzaak" ,maar of het echt aangeboren is betwijfel ik ook ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik las laatst nog een interessant artikel over de oorzaak van homoseksualiteit.
http://www.kennislink.nl/(...)iteit-wel-aangeboren
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja dat zij mn ex ook altijd ( was een vrouw ) dat sommige mannen getraumatiseerd raken door een relatie met een vrouw en zo nooit meer hetero kunnen zijn ..... ja dat idee had ze omdat ze veel in homokringen verkeerde en ja ik vond het wel aannemelijk klinken ( ik geloof dat dus ook )
Dat zijn naar mijn idee mannen waarbij de pik er voor de sier hangt. Oja, en om te pissen natuurlijk. Groot gelijk dat die mannen het bij de mannen houden, stel je voor dat die halve mannen zich ook nog zouden voortplanten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja dat zij mn ex ook altijd ( was een vrouw ) dat sommige mannen getraumatiseerd raken door een relatie met een vrouw en zo nooit meer hetero kunnen zijn ..... ja dat idee had ze omdat ze veel in homokringen verkeerde en ja ik vond het wel aannemelijk klinken ( ik geloof dat dus ook )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |