SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
[ Bericht 0% gewijzigd door Drassss op 12-11-2010 20:13:43 ]
en er wordt nog wel afgeteldquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
Hey ik wist niet eens dat ie bijna vol zat!
Hij staat niet in online Drasss
Ja post plaatsen en verder gaan in andere topics. Niet op lettende dat t hattrick topic wat erg traag ging (nu snap ik waarom).quote:
Dat kan/weet ik niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef MrMoon het volgende:
Hattrick #445: Waar het topic in online hoort
Ah ja, maar ik mag me verschuilen in de zin" Sommige mensen willen zich niet aanmelden op wiki "quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lul niet dat staat ook in mn pm.
Hehe tja via mn mobiel kan ik geen topics openen anders had ik em wel gesloten...quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja post plaatsen en verder gaan in andere topics. Niet op lettende dat t hattrick topic wat erg traag ging (nu snap ik waarom).
hehehehehe zeker de OP nog niet aangepast?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah ja, maar ik mag me verschuilen in de zin" Sommige mensen willen zich niet aanmelden op wiki "
Kan je wel PM's versturen via je mobiel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hehe tja via mn mobiel kan ik geen topics openen anders had ik em wel gesloten...
Jep, laatst nog gedaan.. toen je me een pm had gestuurd..quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je wel PM's versturen via je mobiel?
Ah had me dan ff gemeld dat ik een nieuw topic moest openen en plaats vervolgens de laatste post.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jep, laatst nog gedaan.. toen je me een pm had gestuurd..
niet aan gedachtquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah had me dan ff gemeld dat ik een nieuw topic moest openen en plaats vervolgens de laatste post.
Ja godsklere de tringquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja ik heb net de OP in wiki aangepast
Job Hellendoorn is dus nog niet uitgetraind op passen. Zal ik m woensdag nog bij de jeugd mee laten trainen of bij de senioren? Ik kan m dinsdag promoveren.quote:Dag baas!
Clemens Bikkel: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
Ferdinand Veth: Deze wedstrijd heb ik zijn Positiespel-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu waardeloos is.
Javier Blommers: Waardeer je hem? Laten we 'm dan houden. Hij heeft nog wel wat vaardigheden die hij kan verbeteren in de jeugdopleiding.
Thys van der Wulp: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.
Omdat we ook Passen trainen, heb ik Tobias Maat bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij goed kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Matthias van Slooten de potentie heeft om waardeloos te worden in Keepen.
Volgens mij is alles prima. Ik heb in het bestaande topic de link erin geflikkerd. Dat was toch de bedoeling?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahahaha wat is er? Heb je mijn aanpassing aangepast ofzo?
ja maar dat heb ik dus ook gedaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij is alles prima. Ik heb in het bestaande topic de link erin geflikkerd. Dat was toch de bedoeling?
Dan staat hij er iig zeker inquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik dus ook gedaan.
Dat ligt eraan wat je wilt trainen. Als je verdedigen traint, dan zou ik hem naar de senioren zetten. Dan kun je hem in je friendly opstellen namelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Job Hellendoorn is dus nog niet uitgetraind op passen. Zal ik m woensdag nog bij de jeugd mee laten trainen of bij de senioren? Ik kan m dinsdag promoveren.
[ afbeelding ]
Oh ja dat had ik er even bij moeten zetten. Ik train de komende week in de senioren ook passen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je wilt trainen. Als je verdedigen traint, dan zou ik hem naar de senioren zetten. Dan kun je hem in je friendly opstellen namelijk.
Voor zover ik weet, traint de jeugd sneller dus dan kun je hem er beter in laten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik er even bij moeten zetten. Ik train de komende week in de senioren ook passen.
Ik denk dat ik nog minder dan een kwart nodig heb omdat hij al weken op redelijk staat en best veel weken passen heeft gehad..... Ik snap dan ook niet waarom hij nog steeds niet uit getraint is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, traint de jeugd sneller dus dan kun je hem er beter in laten.
Maar als je met, laten we zeggen, een kwart jeugdtraining genoeg hebt om op zijn max te komen, dan kun je hem beter promoveren zodat hij een hele training krijgt.
Dat laatste is wel moeilijk te bepalen dus je moet maar een gok doen lijkt me.
Doe jij eens een gokje over Job!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor de mensen die wat geld over hebben, en jonge trainees zoeken. Ik heb er een 5-tal op de TL gegooid net.
Vleugelspelers, Verdedigers en een Aanvaller. Variërend van 17j31d tot 17j72d.
quote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 40 000 ¤
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 55 265 ¤.
Promoveren en verkopen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe jij eens een gokje over Job!
[..]
Op dinsdag en dan bij de senioren laten mee ballen of op woensdag en eerst bij de jeugd mee laten ballen?quote:
Ik doe niet aan klaverjastraining op dit moment. Alle spelers op de keeper na krijgen namelijk volledige training.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op dinsdag en dan bij de senioren laten mee ballen of op woensdag en eerst bij de jeugd mee laten ballen?
Of is dat puur omdat jij er dan geld mee kan verdienen met een klaverjas training?
Het was ook niet te verwachten dat je dat zo zou doen als ik impliceerde maar hey vragen staat vrij toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan klaverjastraining op dit moment. Alles spelers op de keeper na krijgen namelijk volledige training.
En nee, ik zeg het niet zodat ik hem kan kopen en verkopen, maar omdat ik het zelf op die manier gedaan heb.
Kan nog prima nu. Tot 22.30 wil dat wel lukken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het was ook niet te verwachten dat je dat zo zou doen als ik impliceerde maar hey vragen staat vrij toch?![]()
Goed nou nog bedenken of ik m zelf zou trainen en een ander verkopen of hem gewoon maar op de tl zal zetten.....
Edit :
Het is natuurlijk al weer veel te laat als ik een stijger op de tl had willen zetten dus dat gaat m niet worden....
Je had ook teveel geboden meteen, je had rustig moeten afwachten.quote:Ik had trouwens wel gehoopt dat jou trainie gestegen was inm maar helaas. Nou moet ik m nog langer houden wil ik er winst mee maken.
Goed dan gaat Job dus niet op de TL.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan nog prima nu. Tot 22.30 wil dat wel lukken.
Ook al vaker gedaan.
ik heb toen iets meer geboden dan een gemiddelde TV. Dat neemt niet weg dat ie inm al wel gestegen had kunnen\moeten zijn. Zoals ik net al zei nu moet ik m nog langer houden om winst te maken omdat ie inm zo goed als 18 is.....quote:Je had ook teveel geboden meteen, je had rustig moeten afwachten.
Donequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef MrMoon het volgende:
Hattrick #445: Waar het topic in online hoort
Flap zei t in t vorige topic maar wat hij daar zei moet je ook bij 9 van de 10 van mijn berichten in acht nemen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, zei mijn grootvader altijd
De PI was ook bedoeld om aan te geven dat ik niet zo serieus wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Flap zei t in t vorige topic maar wat hij daar zei moet je ook bij 9 van de 10 van mijn berichten in acht nemen.Ofwel reageer niet zo serieus.
Ah die zie ik vaak als cool ipv niet serieus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef STING het volgende:
[..]
De PI was ook bedoeld om aan te geven dat ik niet zo serieus was
Zijn senioren spelen op woensdag, zijn jeugd op donderdag. Dus dat gaat niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Possie:
Als je jeugdwedstrijd voor je oefenwedstrijd plaats vindt, kun je 'm zelfs 2x laten trainen. Training van de jeugd vindt namelijk meteen plaats, je krijgt alleen het rapport/verslag pas 24 uur later.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Hoi
Was ik jullie even helemaal kwijt
Dat is niet wat 'ie eerder hier in 't topic postte volgens mij.. Anyways, in dat geval gaat 't inderdaad niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zijn senioren spelen op woensdag, zijn jeugd op donderdag. Dus dat gaat niet.
ID?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:33 schreef Drassss het volgende:
Iemand zin om nog een 19 jarige 30 dagen Prent te trainen ( redelijk verdedigen)Ik koop hem terug eind volgend seizoen hehe. Zo, niet dan koop ik hem alvast zelf denk ik
Anders moet je de wedstrijden op Maandag zetten. Dan hebben we wat meer tijd om te pullen en de speler in de wedstrijd op te stellen. Qua extra training maakt het weinig uit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is niet wat 'ie eerder hier in 't topic postte volgens mij.. Anyways, in dat geval gaat 't inderdaad niet.
Snap trouwens niet waarom pekel nog niet heeft geaccepteerd. Heb 'm op VBL gepm'd en hij heeft nadien wel ingelogd op HT.. Nouja, we hebben gelukkig nog wel even. Theoretisch gezien zou hij morgenochtend om 10:59u nog kunnen accepteren om 11:15u te kunnen spelen als ik me niet vergis..
Is wat ik zelf ook al in gedachten had, gelukkig kan dat morgenochtend vroeg (of vanavond laat) ook nog welquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Anders moet je de wedstrijden op Maandag zetten. Dan hebben we wat meer tijd om te pullen en de speler in de wedstrijd op te stellen. Qua extra training maakt het weinig uit.
Hopen dat niemand er over heen biedt. Beetje een rand gevalletje qua maximale prijs op dit moment.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef MrMoon het volgende:
Janus van Groningen staat op de TL...
Lijkt me dat niemand over gaat bieden. 2 miljoen zit toch al 2 a 4 ton boven de tv prijs.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hopen dat niemand er over heen biedt. Beetje een rand gevalletje qua maximale prijs op dit moment.
ik verwacht net als Drassss dat ik niet overboden zal worden.. maakt op zich ook niet uit, ik ben wel aanwezig tijdens de deadline..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hopen dat niemand er over heen biedt. Beetje een rand gevalletje qua maximale prijs op dit moment.
Hij heeft wel meer TSI dan iedereen op de TV, en hij is nog erg jong qua dagen. Dat telt allemaal mee. Dat moet je al bijna niet meer naar het gemiddelde kijken, maar naar het hoogste, en dat is 1,8M (dacht ik).quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me dat niemand over gaat bieden. 2 miljoen zit toch al 2 a 4 ton boven de tv prijs.
Leuke spits hoor Moon
thnx, het is idd een leuk spitsje om mee te beginnen..quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me dat niemand over gaat bieden. 2 miljoen zit toch al 2 a 4 ton boven de tv prijs.
Leuke spits hoor Moon
ik hoop het ook niet.. zo veel speling qua geld heb ik nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer TSI dan iedereen op de TV, en hij is nog erg jong qua dagen. Dat telt allemaal mee. Dat moet je al bijna niet meer naar het gemiddelde kijken, maar naar het hoogste, en dat is 1,8M (dacht ik).
Ik hoop natuurlijk ook niet voor Moon dat hij duurder wordt.
Dortmund? Ben je naar de wedstrijd Ballspiel Verein Borussia Dortmund - HSV geweest?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:13 schreef DutchieBre het volgende:
Zo ! Het was een aangename avond in Dortmund
Ik ga het laatste verlies van dit seizoen incasseren.quote:Op zondag 14 november 2010 13:35 schreef Drassss het volgende:
Middag, al 3 weken lang niks uit de jeugd.. Beetje jammer.
Vanavond gaan we weer voor een overwinning. Dat doe ik al heel het seizoen, maar ik heb nog maar 3 punten
quote:Seizoensoverzicht, seizoen 32 (Week 1 - 14)
Totalen
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 1 869 340 ¤ Spelersloon 568 838 ¤
Sponsorgeld 2 151 990 ¤ Stadionkosten 604 694 ¤
Verkochte spelers 61 472 370 ¤ Bouwkosten stadion 0 ¤
Commissie 549 522 ¤ Personeel 624 600 ¤
Overig 90 ¤ Jeugdopleiding / scoutingsnetwerk 280 000 ¤
Financieel voordeel 0 ¤ Nieuwe aankopen* 42 262 578 ¤
Overig 196 200 ¤
Rente 0 ¤
Totale inkomsten 66 043 312 ¤ Totale uitgaven 44 536 910 ¤
Seizoensresultaat 21 506 402 ¤
Tjaquote:Seizoensoverzicht, seizoen 32 (Week 1 - 14)
Totalen
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 1 712 664 ¤ Spelersloon 1 441 640 ¤
Sponsorgeld 1 638 060 ¤ Stadionkosten 449 400 ¤
Verkochte spelers 7 042 712 ¤ Bouwkosten stadion 0 ¤
Commissie 379 196 ¤ Personeel 496 800 ¤
Overig 600 ¤ Jeugdopleiding / scoutingsnetwerk 230 000 ¤
Financieel voordeel 0 ¤ Nieuwe aankopen* 12 874 260 ¤
Overig 63 000 ¤
Rente 0 ¤
Totale inkomsten 10 773 232 ¤ Totale uitgaven 15 555 100 ¤
Seizoensresultaat -4 781 868 ¤
quote:Seizoensoverzicht, seizoen 32 (Week 1 - 14)
Totalen
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 1 416 694 ¤ Spelersloon 483 954 ¤
Sponsorgeld 993 520 ¤ Stadionkosten 239 610 ¤
Verkochte spelers 33 817 296 ¤ Bouwkosten stadion 339 775 ¤
Commissie 345 140 ¤ Personeel 734 400 ¤
Overig 1 440 ¤ Jeugdopleiding / scoutingsnetwerk 255 000 ¤
Financieel voordeel 0 ¤ Nieuwe aankopen* 33 512 007 ¤
Overig 111 600 ¤
Rente 0 ¤
Totale inkomsten 36 574 090 ¤ Totale uitgaven 35 676 346 ¤
Seizoensresultaat 897 744 ¤
15 jaar dus altijd voor gaanquote:Commentaar van de scout
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Benjamin Nummerdor.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Scoren!
Geven we hem een contract, baas?
mocht hij voor die tijd nog niet geaccepteerd hebben een vervanger zoekenquote:Op zondag 14 november 2010 09:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Xummon / Koekje:
-pekel- heeft nog niet weer ingelogd (HT noch WZV), om er voor te zorgen dat een ieder de mogelijkheid heeft om in ieder geval een opstelling te maken, heb ik aanvang nu vastgesteld op dinsdag 16-11-2010 10:15
Dat zou moeten lukken lijkt me..
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 14 november 2010 15:06 schreef Xummon het volgende:
[..]
mocht hij voor die tijd nog niet geaccepteerd hebben een vervanger zoeken
Dat lijkt me het beste plan op dit moment.quote:Op zondag 14 november 2010 15:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gezien hij over het algemeen wel dagelijks inlog(t)(de), ga ik er van uit dat het wel goed komt.
Ingeval pekel morgenavond nog steeds niet heeft geaccepteerd, gewoon een willekeurig iemand toelaten en zorgen dat we over 5 weken een nieuwe deelnemer hebben?
Laatste competitiewedstrijd.quote:Op zondag 14 november 2010 19:27 schreef Vuurpijl. het volgende:
Wat word er bedoelt met Waar we de laatste ronde ingaan?
Succes!quote:Op zondag 14 november 2010 19:46 schreef elby1988 het volgende:
Pff.. degradatieduel, en we hebben beide flink ingekocht..Wordt spannende avond..
Heb mijn training al omgegooid naar (eindelijk) passen.. Had genoeg op de bank om passen te kunnen gaan trainenquote:Op zondag 14 november 2010 19:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Succes!
Ondergetekende mag het kampioenschap en p/d binnen zien te slepen op bezoek bij de nr3. Zal wel een MOTS tegen krijgen, dus gekozen voor een counter op Normal. In principe is mijn verdediging overal ruim en mijn aanval op 2 kanten sterker, daarnaast de Specialiteiten in mijn voordeel. Al zegt dat niet zoveel is mijn ervaring dit seizoen..
We gaan het potje eens bekijken.quote:Op zondag 14 november 2010 19:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Succes!
Ondergetekende mag het kampioenschap en p/d binnen zien te slepen op bezoek bij de nr3. Zal wel een MOTS tegen krijgen, dus gekozen voor een counter op Normal. In principe is mijn verdediging overal ruim en mijn aanval op 2 kanten sterker, daarnaast de Specialiteiten in mijn voordeel. Al zegt dat niet zoveel is mijn ervaring dit seizoen..
Onderschattingquote:Bergen leek al aan de volgende wedstrijd te denken, in plaats van alles op alles te zetten voor de pot van vandaag.
Wat een faalquote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Robert Bianco in de 12e minuut de 0-1 voor Bergen kon scoren.
quote:Een paar geweldige acties op de rechterflank zorgden ervoor dat PRT-speler Mark Prent in de 32e minuut de 1-1 kon scoren. Het was weer gelijk.
Misschien toch ook directe promotie? Dat weet je uiteraard pas morgen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
0-1, wel al 2 kansen gemist
Oja, en de concurrent speelt idd met B-team, inmiddels 0-2 achter, dus kampioenschap en p/d is wel zeker. Nu geen gekke dingen doen en aan 't zelfvertrouwen proberen te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |