Ik voel me vereerdquote:
Het is niet voor Sint Maartenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waar is het kindje?
En je bent een dag te laat voor Sint Maarten
Doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga er een stuk of 50 maken en dan als sinterklaas er weer is en allemaal kindjes zetten hun schoen bij de appie ofzo, in elke schoen zo'n ding douwen.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:57 schreef DeBassist het volgende:
leuk knutselpakketje voor op de kleuterschool![]()
leuk voor de ouderavonden
Whaha, ja iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef DeBassist het volgende:
*mama kijk eens wat ik heb gemaakt*
Je hoeft niet meer te wachtenquote:
Maar uitermate geschikt voor Sint Maarten! Dat konden erg mooie lampions worden!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
[..]
Het is niet voor Sint Maarten
Wel wat groter uitprinten danquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Maar uitermate geschikt voor Sint Maarten! Dat konden erg mooie lampions worden!
Geef die hitler-link eens, die wil ik welquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef Baus het volgende:
Ik had ook een hitler en mario versie van die gezien. Die zijn ook leuk
En de SuperwormJimquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef Baus het volgende:
Ik had ook een hitler en mario versie van die gezien. Die zijn ook leuk
Hoeveel ouders zullen pedobear herkennen denk jij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:57 schreef DeBassist het volgende:
leuk knutselpakketje voor op de kleuterschool![]()
leuk voor de ouderavonden
Hij bedoeld natuurlijk geen ouderavond, maar een voorlichtingsavond over de gevaren van pedobearquote:Op zaterdag 13 november 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel ouders zullen pedobear herkennen denk jij?
Dat maakt het alleen maar leuker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel ouders zullen pedobear herkennen denk jij?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:19 schreef brainbird het volgende:
als je gaat knutselen, moet je wel dit nummer luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |