quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef Trava het volgende:
[..]
Je begrijpt wat die probeert te zeggen toch?
Waarom moeten mensen zo nodig corrigeren?
Doe je dat ook als je een gesprek met iemand hebt IRL?
JWZ!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:01 schreef Trava het volgende:
Hhahaa zit met Bobbanz in party..
Zijn toch wel meer mensen online..
Nee, precies, dat heb ik dus ook..quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:08 schreef Trava het volgende:
Vage shitzz.. ik heb nu een theater account en alles gelinkt, heb een filmpje geupload maar zie niks op de site staan en ook niet in me account..
Hmm, ik hoor wel mensen lopen. Misschien ligt het aan je speakers ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Nee, precies, dat heb ik dus ook..
Maar boeien, ik heb liever dat ze eerst eens iets doen aan de dingen die de game op PS3 in ieder geval zo bagger maken.
te beginnen met lag/frameratedrops en het spawnsysteem en de audio.
Ik heb nog nooit iemand horen lopen en ik zie regelmatig op killcams dat ze geen ninja gebruiken.
Overigens, voor de ps3 mensen: hebben jullie last van slechte framerate?
Nope, geen last vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Overigens, voor de ps3 mensen: hebben jullie last van slechte framerate?
Gast, ga dat lekker op Twitter melden ofzo, het boeit niemand hier met wie jij speelt of in welke map je speelt.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gast, ga dat lekker op Twitter melden ofzo, het boeit niemand hier met wie jij speelt of in welke map je speelt.
Het valt mij ook op dat ik echt geen reet heb aan die perkquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:20 schreef KintoUn het volgende:
Ja echt sneu, heb die ninja perk meteen gewieberd op al mijn classes.
Ze horen je toch niet.
De SMG's zijn perfect zo beter dan een UMP waar ik vaker longshots mee schoot dan wat andersquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:46 schreef Roces18 het volgende:
ben klaar. heb even genoeg van dat achterlijke spawn systeem, ze kunnen wel een game maken maar het spawning systeem is te moeilijk voor ze idioten zijn het.
morgen maar eens de hele dag aan die veteran singleplayer zit pas op de helft dus ben ik nog wel een dagje mee zoet.
en SMGS zijn zwaar underpowered op een lange afstand*, ze kunnen niks raken van 20 meter zonder burst fire te gebruiken wtf. Als ik prestige neem ik lekker een assault rifle met vlammenwerper, altijd leuk als de vijand zit te campen bij een HQ en ik steek alles in de fik haha.
Wat krijg je trouwens als je prestiged? Ik zal wel dan je clantag kleurtjes op je wapen kon kiezen maar verder zag ik niks..? heb zelfs al iemand prestige 2 lvl 34 gezien wtf
en dragons breath:D:D
Zie het als iets positiefs, gelijk midden in de actie spawnen.. je hoeft dus niet meer kilometers te lopenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het spawnsysteem. En dat gaat helaas toch niet gepatched worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |