Goed goed jwz.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Al gedaan, ik noteer elke post erin.
Goed hé
ja of met zware achterstand in de game komen, of hij vindt geen nieuwe host, of de server kapt er mee, weet ik wat allemaal, het zorgt er idd voor dat een normale wl ratio onmogelijk isquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Proletariaat het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n lage W/L ratio?
Vooral omdat ik vaak leave omdat lag of omdat problemen met de party in het zelfde potje krijgen
Aaaaaaaaaaait den!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:50 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Dankje, nou sta jij ook in mijn dagboek
God geef mij 1 koe, want gras heb ik al.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Al gedaan, ik noteer elke post erin.
Goed hé
Ik heb nog wel een baal hooi voor je, dan kan jij je werk geheugen upgraden.quote:
Die hondjes zijn vet, die maken meer kills dan een harrier @ MW2.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef KoningStoma het volgende:
76-13 met demolition2 keer hondjes erop afgestuurd.
Zoizo!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die hondjes zijn vet, die maken meer kills dan een harrier @ MW2.
Je begrijpt wat die probeert te zeggen toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je had het geld van de game beter kunnen stoppen in een cursus Nederlands.
Dat je misschien sowiezo typt kan ik nog voor 1.5% inkomen maar zoizoquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef Trava het volgende:
[..]
Je begrijpt wat die probeert te zeggen toch?
Waarom moeten mensen zo nodig corrigeren?
Doe je dat in je echte leven ook?
Typ eens naar ed'je"mij zus heeft gister een neger genaaid in bo, maar mij vader vond dat niet leuk"quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef Trava het volgende:
[..]
Je begrijpt wat die probeert te zeggen toch?
Waarom moeten mensen zo nodig corrigeren?
Doe je dat ook als je een gesprek met iemand hebt IRL?
Om gewoon al die fouten en bugs erin te lezenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wel mooi is om af en toe het PC black ops topic te lezen
Raar, daarom wil ik gewoon clips opnemen via de ps3 maar weet nog niet hoequote:Op zaterdag 13 november 2010 20:34 schreef KintoUn het volgende:
Ok, dus die site van callofduty.com wil me niet hebben, want ik mag niet inloggen:
"Your account is pending email verification"
Dat had ik dus al meermalen gedaan maargoed.
(Your email address has been confirmed. You can log in to your account below.)
Als je in theatermode clips wilt saven met namen als "spawnFail" bijvoorbeeld, dan mag dat niet.
![]()
Bovendien blijven mijn slots op callofduty.com gewoon leeg, ook al heb ik clips ingame in theater gemaakt.
Leuk man, al die (niet werkende) toevoegingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |