Het punt is ook, dat ze door het vele spugen hele rare eetmomenten krijgt. Dus 80 cc, 10 20 uitkotsen om een uur later weer 40cc te willen. En aangezien wij KV geven, is dat niet helemaal de bedoeling. Nou heb ik wel zoiets van, als ze honger heeft, heeft ze honger, maar een ritme is wel handig. En ze drinkt al 50 cc minder dan ze zou moeten per voeding. Ze groeit iig wel want de maat Franse maat 50 pakjes past ze niet meer. Die zij geloof ik 1 a 2 cm kleiner. Ik geloof ook dat ze wel zwaarder is geworden. Alleen steeds pakjes/bedje verschonen plus mijn eigen shirt, wordt een beetje irritant.
Aan de andere kant, als dit alles is. Moet niet klagen, ze slaapt verder wel ok en ze is zo zoet, huilt amper alleen als ze honger heeft of krampjes heeft.
Sonnetje, ik ga het vanavond eens proberen.

Het was vanacht 12:00, 3:00, 4:00 en 6:30. Nou is dit niet zo slecht, maar een voeding duurt in totaal zo'n 45 minuten en ik heb minstens 30 minuten nodig om inslaap te vallen. Knut valt binnen 2 seconden in slaap.

Goed, ik ga de zolder maar opruimen om wakker te blijven. Geen tijd voor een dutje, Yade net weggebracht en Jasmin mag zo de fles en dan aar het consultatiebureau. Ik slaap wel in het weekend.