abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:34:59 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88914059
oh hahahaha, wat heerlijk. colour coordinated denken. Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik ben heel blij met turquoise ski broeken en het maakt mij echt geen reet uit welke kleur de snowboots hebben áls ik ze maar heb. :+
In grotere maten wordt het nóg erger. -O- zo erg dat ik voor mijn jongste laatst welgeteld 1(!) paar schoenen had om uit te kiezen. En die kosten ook slechts 95 euro. :') en dat was in freaking september. }:|
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88914264
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh hahahaha, wat heerlijk. colour coordinated denken. Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik ben heel blij met turquoise ski broeken en het maakt mij echt geen reet uit welke kleur de snowboots hebben áls ik ze maar heb. :+
In grotere maten wordt het nóg erger. -O- zo erg dat ik voor mijn jongste laatst welgeteld 1(!) paar schoenen had om uit te kiezen. En die kosten ook slechts 95 euro. :') en dat was in freaking september. }:|
Waren dat snowboots? :o

Blegh, dus het loont wel om in grotere maten ook je zooi vooruit te kopen...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88916123
Zo, ik heb ook de boel klaarstaan voor de sneeuw *O* (die nu natuurlijk vast niet komen gaat :') ).

Vanmiddag de wagen omgebouwd tot buggy met voetenzak ^O^ . (Ik weet nog van agelopen winter dat ik echt niet durf te lopen met een kind in de doek als het gesneeuwd heeft/ glad is.)

Snowboots voor mijn dochter ^O^ .

En snowboots voor mezelf zijn onderweg :P (20 euro).

Ik vind snowboots in die kleine maatjes nou echt iets om tweedehands van marktplaats te kopen. Mijn dochter had vorig jaar snowboots maat 22, voor 5 euro. Ik weet bijna zeker dat ze nauwelijks gedragen waren.

Nu hebben we ze gekregen van vrienden (maat 25), dus ook weer tweedehands.

En kleur e.d. interesseert me werkelijk niks. Oké, alleen niet-rose zou fijn zijn, zodat mijn zoon ze ook nog aankan, maar als ik ze gratis krijg dondert het al helemaal niet. ;)
pi_88916979
Oh ja marktplaats is zeker een optie :Y
hier kwam het toevallig zo uit dat ik wat aan t bestellen was en mn oog op die snowboots vielen. Vond de prijs acceptabel genoeg voor nieuw.

Weet wel nog van vorig jaar van het marktplaats-surfen dat de prijzen soms absurd waren die mensen vroegen voor tweedehans snowboots. Vraag en aanbod natuurlijk, als t uitverkocht is en mensen willen het graag hebben en er wordt flink op geboden tsja, je zou wel gek zijn als je t voor heel weinig weg doet dan.

Maar goe, ik ben best blij met die ik nu gescoord heb :Y

Heb vanmorgen ook nog 2 paar crocs gescoord in de outlet :D ja toch tf :P
het is nu 2e paar voor de halve prijs. Ik had nog 2 kortingscodes liggen dus ik ben nu gewoon voor 11,- twee paar crocs rijker! :o *O*

zwarte en rode.
En dan mag ze er tegen de tijd dat ze ze aankan in t voorjaar/de zomer zelf van die dingetjes uitzoeken voor in die gaatjes. Van die figuurtjes.

Samen met de winterschoenen die B. in China gehaald heeft ben ik nu klaar tot na de zomer als t goed is qua schoenen voor Amélie :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:37:36 #280
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88923878
Vorige keer was er ook zo'n actie.
Zitten ook andere leuke modellen tussen, nja leuk... meer handig :P
pi_88924428
ik vind alleen deze leuk. De rest vind k echt niks :@ niet voor meisjes althans, die klompdingen vind ik voor jongens wel weer okay.

Zag wel slippers voor mezelf maar die waren én niet bijster goedkoop én uitverkocht in mijn maat dus och. Ik hou het wel bij mn havaianas :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:54:26 #282
298315 SacreCoeur
pi_88924683
Die orginele zijn ook niet mooi of leuk.
Maar o zo handig, en daarom koop ik ze elk jaar weer.
En die ballerina dingen kan ze dus niet aan, bandje zit te strak.

Ik koop trouwens wel altijd in de crocs winkel, vaak hele goede en leuke aanbiedingen.
Vorige keer 2 paar grats + 10 euro kortingsbon (ook online te gebruiken) voor een volgende keer.

En zelf heb ik 2313 paar schoenen en draag alleen m'n bamboe slippers :')
Vormt zo lekker naar m'n voet O+
pi_88926073
Oh ik heb helemaal niet zoveel schoenen eigk haha. Ik heb wel redelijk wat paar staan maar dat komt meer omdat ik niet zo goed kan weggooien van zulke dingen. Die schoenen hebben dan weer gaten in de zolen ofzo :') t is me echt een raadsel waarom ik ze niet gewoon weggooi :@

Waar is Sandous eigenlijk?
Is ze uitgekocht? :D :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88928264
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Gezien de A@pies maat (hoe bevallen die?? of had je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen? ik wil ze ook nog graag in maat L) die je bestelde voor Dyon, gok ik dat ze exact dezelfde schoenmaat hebben nu 19 of 20
Wat ontzettend raar dat dat NU al de winkels uitvliegt zeg :o ik dacht dat ik altijd debiel vroeg dingen kocht, maar dit is wel erg vroeg.
Ik hoop ergens zwarte te vinden of in de kleur die je hierboven liet zien, voor bij dat grijze sneeuwbroekje van de H&M O+
De aapies zitten hier echt heel goed! Hij kan er nog goed in groeien, dus ik denk dat hij de winter er wel mee door komt ;)
pi_88928353
Op Marktplaats had ik ook voor snowboots gekeken, maar helaas niets gevonden.
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:33:19 #286
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88940218
Krijg ik net via de post een pakketje binnen waar het gratis tuinbroekje in zit dat ik van Lily gekregen heb, heeft ze er ook nog eens een super leuk Hello Kitty spencertje bij gedaan :D O+ O+

Dankje Lily!! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88941092
Over hello kitty gesproken! ik heb daar dus echt de schurft aan :D
Laat mijn dochterlief dus helemaal into hello kitty zijn }:|
Ze staat dan voor de spiegel en is zo trots: Kijk mama kitty! mooie kitty _O-
Dus met veel pijn en verdriet zoek ik de leukste kitty dingen voor haar er tussen uit :+
pi_88943053
Ik heb sneeuwschoenen!! *O*
ik hoop de goede maat want ze is er niet om te passen..
Maar ik ben er heel blij mee!! Ik twijfel of ik voor mezelf ook ga halen!!

Edit: Nu met foto (Ik heb ze voor mezelf ook gehaald in het zwart *O* )

[ Bericht 55% gewijzigd door Pvoesss op 20-11-2010 16:21:22 ]
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:20:29 #289
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88951627

Ik ben niet van tekst shirtjes over het algemeen, maar deze kon ik niet laten hangen.
Heb vandaag ontdekt dat er een Name-it winkel bij mij in de stad zit. Wat een geweldig mooie en leuke kleurtjes hebben ze daar, net ook al even online zitten koekeloeren. O+

En bij de Hema, ook zoveel leuks en bij H&M, te leuk allemaal...
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:48:27 #290
298315 SacreCoeur
pi_88954901
Ik vind die sneeuw dingen altijd zo groot & breed.
Dus ik ga voor Isa dezelfde halen als ik heb, smalle laarsjes van Converse.
Zulke fijne dingen & nu ook in kindermaat.

Zijn geloof ik geen echte snowboots ofzo, maar stof is hetzelfde.
En het zit net zo lekker als uggs.

pi_88955142
Mjah maar dan heb je nog niet een zool met een giga grip.
En daar gaat het nou vooral om.
Het stabiel baggeren door de sneeuw :Y
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:08:01 #292
298315 SacreCoeur
pi_88955482
Jawel ze hebben zo'n speciale zool.
Ze lijken op de snowjoggers van rubberduck.
pi_88955579
Het gaat mij inderdaad vooral om de grip en dergelijke in de sneeuw. Hoe de snowboot eruit ziet vind ik minder belangrijk. Functionaliteit is belangrijker bij zulke dingen voor mij.
Maar misschien komt dat ook wel door jaren wintersport-ervaring, ik hekelde die goedkope baggernep-uggs met zero profiel eronder. Je was de auto nog niet goed uit of al flink onderuit gestuiterd :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:15:45 #294
298315 SacreCoeur
pi_88955747
Nah ik vind beide belangrijk, goed & stevig maar ze moeten er ook wel leuk uitzien hoor :P
En nu ik het over Rubber Duck had, die zijn ook leuk.
+ kan ik gewoon online bestellen.

Voor die Converse moet ik helemaal naar de Bijenkorf. :{w :+

pi_88955865
Die zou ik eerlijk gezegd ook niet nemen :N
Vind ik ook heel erg tegenvallen aan zolen
pi_88955914
Ik vind het voor die paar keer in de sneeuw zonde om veel geld aan snowboots uit te geven, dus voor mij was de prijs toch ook wel belangrijk ;) En verder moeten ze gewoon redelijk zitten.
pi_88956055
Ik vind snowboots geloof ik ook niet het geld waard. Hoeveel dagen in het jaar ligt er nu sneeuw of ijs? Ik ben makkelijk van het tegendeel te overtuigen, hoor, en in dat geval moet ik ze voor Ivan deze winter misschien ook nog scoren. :Y)

Ik vind dit trouwens een heel fijn vestje en het staat Ivan (tegen mijn verwachting in) erg leuk:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88956203
Ik vind dit vestje echt iets voor R. van Groofsken:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88956263
Ik ga met Meimeltje en Claudia mee wat betreft snowboots...
ik heb ze nog niet eerder gekocht (in die bijna 10 jaar dat ik kinderen heb).

Maar toch wil ik ze nu wel hebben :D
pi_88956273
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind snowboots geloof ik ook niet het geld waard. Hoeveel dagen in het jaar ligt er nu sneeuw of ijs?
Vandaag zag ik snowboots op de markt, en P. vond het onzin. Als het sneeuwt en het is nodig kopen we ze dan wel. :{w
En ik was al helemaal overgehaald door hier. }:|
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')