Waren dat snowboots?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh hahahaha, wat heerlijk. colour coordinated denken. Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ik ben heel blij met turquoise ski broeken en het maakt mij echt geen reet uit welke kleur de snowboots hebben áls ik ze maar heb.![]()
In grotere maten wordt het nóg erger.zo erg dat ik voor mijn jongste laatst welgeteld 1(!) paar schoenen had om uit te kiezen. En die kosten ook slechts 95 euro.
en dat was in freaking september.
De aapies zitten hier echt heel goed! Hij kan er nog goed in groeien, dus ik denk dat hij de winter er wel mee door komtquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gezien de A@pies maat (hoe bevallen die?? of had je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen? ik wil ze ook nog graag in maat L) die je bestelde voor Dyon, gok ik dat ze exact dezelfde schoenmaat hebben nu 19 of 20
Wat ontzettend raar dat dat NU al de winkels uitvliegt zegik dacht dat ik altijd debiel vroeg dingen kocht, maar dit is wel erg vroeg.
Ik hoop ergens zwarte te vinden of in de kleur die je hierboven liet zien, voor bij dat grijze sneeuwbroekje van de H&M
Vandaag zag ik snowboots op de markt, en P. vond het onzin. Als het sneeuwt en het is nodig kopen we ze dan wel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind snowboots geloof ik ook niet het geld waard. Hoeveel dagen in het jaar ligt er nu sneeuw of ijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |