Best wel jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Wou te snel een nieuwe maken.
Lijkt wel of ik dyslexie heb man.
Hoe fake, je mag je vinger niet op de trekker houden als je niet direct schietquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja precies.
Snoop en Dre![]()
[ afbeelding ]
Alsof zo'n nigga het ook maar wat kan schelen wat wel of niet magquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe fake, je mag je vinger niet op de trekker houden als je niet direct schiet
Eazy-E is toch allang dood aan aids dus hij kan niemand meer schieten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe fake, je mag je vinger niet op de trekker houden als je niet direct schiet
Dre is goed.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:40 schreef Intelligence het volgende:
How you feelin whoopty whoop nigga whut?
The Next Eposide![]()
Nee op een auto ...quote:
Kwaliteit wil nog wel eens verschillen ja...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb kibbeling gehad.
Het kleine beetje smaak wat er aan zat smaakte wel goed.
Maar heb het wel eens beter gehad.
En hiephoi topictitelchange
Goedzo meisjequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef Samzz het volgende:
Kamer schoon
Autopraat komt me even m'n neus uit
Weet ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goedzo meisje
Waar wil je het over hebben?
Shiiiiiiiiiiiit, ik sta ruim bovenaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef Mdrop het volgende:
Lol verdacht veel mensen uit ToF bij de mensen met meeste berichten binnen 'Stad en Streek':
http://www.thuisserver.ne(...)1-2010&sub_forum=121
Goed bezigquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef Samzz het volgende:
Kamer schoon
Autopraat komt me even m'n neus uit
verrassend ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Shiiiiiiiiiiiit, ik sta ruim bovenaan
Bijna 10K sinds 1 januariquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Shiiiiiiiiiiiit, ik sta ruim bovenaan
Zeker niet verwacht ookquote:12 4273 Mdrop
Mijn god.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef Samzz het volgende:
De bezuinigingsplannen van de huidige regering en hun invloed op de marktwerking!
Schrik niet, maar het is nog erger als we 365 dagen doenquote:
Dat verbaast me nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Schrik niet, maar het is nog erger als we 365 dagen doen:
http://www.thuisserver.ne(...)1-2010&sub_forum=121
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja maar bij David is het dan wel zo dat hij per topic ongeveer 5 posts maakt die geen inhoud hebben om het topic vol te spammen zodat hij een nieuwe kan openen.
Bij mij stond het er om 8:35 al slecht voor...quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze keken me hier ook al verbaasd aan toen ik zei dat ik het tot 20:45 ga proberen, hehe.
Ach ik zie wel hoe het er om half 6 voorstaat...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij mij stond het er om 8:35 al slecht voor...
quote:
quote:
Moe vooral. Slecht geslapen vannacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Beetje koud maar verder wel ok.
En bij jou?
Jupquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:39 schreef norich het volgende:
[..]
van emperor's new groove die kuzco?
zo ja, die is vet
Hoe komt 't ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook weer thuis, trok het gewoon niet meer op t werkIk zag er ook heel moe uit volgens m'n collega's
Ben herstellende van 3 weken ziek,zwak en misselijk zijnquote:
Ok. Beterschap danquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben herstellende van 3 weken ziek,zwak en misselijk zijn
quote:
Nice, <insert vrijdag standard> Morshuisquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanavond, na het schaaktoernooi en de theatervoorstelling van Hamlett, ga ik m'n boekhouding doen.
Hoi lieve schat vammequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond naar een concert van Iron Maiden
kijken op dvd![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:59 schreef omearos het volgende:
vanavond vroeg naar bed
moe en ziekkan niet eens naar spakenburg
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:59 schreef omearos het volgende:
vanavond vroeg naar bed
moe en ziekkan niet eens naar spakenburg
Mensen die ECHT voetbal willen zien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
ik bedoel, wie gaat d'r nou in spakenburg wonen
is dichterbij dan groningenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
*meldt*quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar mijn vriendinnetje woont ook niet in Groningenquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Maar mijn vriendinnetje woont ook niet in Groningen
dat dusquote:
Beilenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef omearos het volgende:
[..]
verkeerd onthouden
het was ergens in het noorden
'Oranjestad beilen'quote:
neequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
'Oranjestad beilen'
dat zegt je ook niets?
Ja mevrouwquote:
Niet?, twee jaar achter elkaar met teamfeest geweest, fantastische tentquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
met megaclub LEF.
weet niet hoe 't daar is, maar skopje (zoals dat daarvoor heette) was in ieder geval niks.
tjah, dan weet ik 't ook niet meerquote:
ik vind 't een enorme kuttent.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet?, twee jaar achter elkaar met teamfeest geweest, fantastische tent.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind 't een enorme kuttent.
Mja, smaken verschillen
joah, en maar goed ookquote:
quote:
Whehe, wat een timingquote:
oorzaak en gevolg?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Whehe, wat een timing
edit: oh wacht, er zat redelijk wat tijd tussen
padoem tsjj!quote:
Welterusten skatquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:08 schreef omearos het volgende:
ik ga maar eens mijn bed in voor ik op de bank in slaap val
was het daar ook stil?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef Assiej het volgende:
Dood is nou niet het toepasselijke woord als ik net van een avondwake terug kom ...
Stil hier?
Yes heel stil...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was het daar ook stil?
avondwake van je familie?
hmm, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yes heel stil...
Avondwake van oma van nichtje
Dankquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, gecondoleerd.
Kende je haar goed?
Is 't snel gegaan dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dank
Op verjaardagen was haar Oma er gewoon altijd ja dus ik kende haar wel
Ze is 86 geworden dus het was min of meer ouderdomquote:
Toevallig ook i.c.m. taxichauffeurs?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Achter het station van Hengelo gaat het ook wel een keer mis, al die studenten die over de straat daar lopen sochtends..ik heb het al bijna een paar keer zien misgaan
Van alles rijdt erquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Toevallig ook i.c.m. taxichauffeurs?
Dan weten we ongeveer wel waar de problemen liggen.
Das een hele minder leuke killing spree..quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ze is 86 geworden dus het was min of meer ouderdom
Heeft alsnog 3 a 2 dagen geduurd voordat ze overleed, ze lag in coma..
Mijn tante, en daar de broer van en daar weer de vrouw van die moeder is ongv 12 uur na de 'eerste' oma overleden en twee weken terug heeft een andere weer de opa moeten begraven (allemaal van zelfde fam - aangetrouwd etc. )
3 doden in 2 weken tijd.....
Tijd voor wat leuksss
Aaaahquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ze is 86 geworden dus het was min of meer ouderdom
Heeft alsnog 3 a 2 dagen geduurd voordat ze overleed, ze lag in coma..
Mijn tante, en daar de broer van en daar weer de vrouw van die moeder is ongv 12 uur na de 'eerste' oma overleden en twee weken terug heeft een andere weer de opa moeten begraven (allemaal van zelfde fam - aangetrouwd etc. )
3 doden in 2 weken tijd.....
Tijd voor wat leuksss
Sorry, het 2equote:Op zaterdag 13 november 2010 00:37 schreef Intelligence het volgende:
Rare zin, heb je het bijna gezien? Of heb je gezien dat het bijna misging?
Waarom?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zou dus gaan slapen. Maar dat lukt ff niet
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zou dus gaan slapen. Maar dat lukt ff niet
Hoe kan je, in dit geval, iets bijna zien? Je ziet het, of je ziet het niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:37 schreef Intelligence het volgende:
Rare zin, heb je het bijna gezien? Of heb je gezien dat het bijna misging?
En de rest danquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]op de noordwestelijke kant van je tepel.
player alertquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De rest krijgt een subtiel likje
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De rest krijgt een subtiel likje
Boubie mag datquote:
Niks gemerktquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:22 schreef Intelligence het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=117863
Kon je op wachten met die Hengelose taxis
Reed jij gister rond half 3 bij de Total bij het twekkelerplein?quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:18 schreef Intelligence het volgende:
Ik ook niet haha....
Anyways, goedemorgen! Damn wat vroeg, zit lekker achter de laptop met mn poten hoog te kijken hoe de schilder in t nieuwe huis bezig is haha.
Bevalt deze niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:33 schreef Intelligence het volgende:
Haha ja ik las t
Vanmiddag kijken naar ander VW'tje
quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:12 schreef Intelligence het volgende:
Samzz
@ Redbaron, das een mooie Volvo, vaste auto?
Nope denk t nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:25 schreef Intelligence het volgende:
En dat is volgende week? Aangezien hij dan gekeurd moet zijn?
Hoiquote:
Nee kats gemist denk ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Redbaron het volgende:
vanavond pas...
Al gezien waar ik nu werk? Dat wou je toch weten?
Dank!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee kats gemist denk ik, zal is even terug lezen zo.
Edit: Nette wagen!
Hoi Henquote:
je hebt je pa in de maling genomen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:01 schreef haakon het volgende:
[..]
omg, wat toevallig, gister nog laten zien aan mn pa
jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt je pa in de maling genomen?
heldquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:05 schreef haakon het volgende:
[..]
jawe hadden het over muziek enzo, allemaal rock nummers opnoemen..
toen zei ik: moet je zien, dit is pas een plaat! En toen liet ik hem NGGYU zien
ja, inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:07 schreef Samzz het volgende:
Wel een beetje kinderachtig hoor, dat platenlabel
Meer drinken, bolliequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo ook maar eens douchen. Ik begin 't weer ijskoud te krijgen
Pa denkt dat ik pfeiffer heb omdat ik steeds zo moe ben
Boubiequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Meer drinken, bollie
Godver kutregen, ben aan het schuilen..
Dit is toch niet serieus hequote:
die is gaafquote:
mooi henig an doen dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wouternee, ik blijf lekker thuis
Verstandig! Pokkeweerquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wouternee, ik blijf lekker thuis
Sanquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sanik ben nog helemaal niet buiten geweest. Lekker de hele dag op de bank gelegen onder een dekentje TV kijken.
Ah volgens mij fikt er weer wat in A'lo, ik hoor een heleboel sirenes.
Ooeee je afdakje..klinkt tempting..quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boubie
Ahw, kom maar onder m'n afdakje
quote:
Tussen huis en Utrecht stadquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef rulerofdeath het volgende:
tussen waar en waar fietst u dan?
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ooeee je afdakje..klinkt tempting..
Ik had maar 3 uurtjes geslapenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slim. Al was het vanmorgen/vanmiddag goed te doen!
Het kind binnenin gevonden, ja?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had maar 3 uurtjes geslapenwas om 8 uur alweer klaarwakker en vanmiddag heb ik de Sinterklaas intocht op tv gezien wat stiekem best wel spannend was
ze moesten een baby-piet verstoppen want Sinterklaas mag dat niet weten. De komende dagen kan je (ik
) bij het Sinterklaas journaal volgen hoe het verder afloopt.
Lol, die verhalen elk jaar weer daarquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik had maar 3 uurtjes geslapenwas om 8 uur alweer klaarwakker en vanmiddag heb ik de Sinterklaas intocht op tv gezien wat stiekem best wel spannend was
ze moesten een baby-piet verstoppen want Sinterklaas mag dat niet weten. De komende dagen kan je (ik
Ongewenst zwangerschap?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:
o was dat die kruipende jutenzak ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |