abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90598367
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef Sodium het volgende:

[..]

Jaaa! Vakantie (al heb ik nog genoeg te doen om dat vakantiegevoel weer te laten verdwijnen). Welke minor/vakken ga je volgen, Reflectionne? En hoe lang duurt je minor (24 ECTS?). Heb je je vakken zelf uit mogen kiezen? Spannend hoor.
Hmm balen dat je toch druk bent in de te korte vakantie... ik ga voor 30ects een minor doen en voor 18ects extra vakken.. allemaal 2e jaars BLT vakken..

Ik ben ook benieuwd naar de datum voor de meet..
pi_90603062
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hmm balen dat je toch druk bent in de te korte vakantie... ik ga voor 30ects een minor doen en voor 18ects extra vakken.. allemaal 2e jaars BLT vakken..

Ik ben ook benieuwd naar de datum voor de meet..
BLT? Iets met food? Wel een boel ECTS, voor een minor. Komen die extra punten alvast op de lijst voor een mogelijk toekomstige master te staan?

Wat betreft de meet: de zevende komt mij misschien minder goed uit. Maar als 't toch de zevende wordt, moet ik gewoon even kijken wat mogelijk is.
@maen: wat ga je regelen? Nieuwsgierig.
pi_90604381
Levensmiddelentechnologie ja :) 30 voor mn minor moet, half schooljaar moet ik dat doen.. die extra zijn idd voor bij master of als apart certificaat dus altijd handig (al ga ik ze wel laten vallen als het tegenvalt, heb namelijk maar een maand speling en nog een zware periode met priveomstandigheden die ik hier niet typ in het vooruitzicht).. heb zin in de nieuwjaarsborrelmeet!!
pi_90616638
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Reflectionne het volgende:
Levensmiddelentechnologie ja :) 30 voor mn minor moet, half schooljaar moet ik dat doen.. die extra zijn idd voor bij master of als apart certificaat dus altijd handig (al ga ik ze wel laten vallen als het tegenvalt, heb namelijk maar een maand speling en nog een zware periode met priveomstandigheden die ik hier niet typ in het vooruitzicht).. heb zin in de nieuwjaarsborrelmeet!!
Klinkt goed! Ik hoop voor je dat het gaat bevallen. Je geluk is dat er voor jou niet zo heel veel verandert. Je kent de gebouwen, je kent de omgeving, je redt je wel. Misschien dat je nu net wat meer moet doen om bij te blijven, maar ook dat went. En wat betreft die 18 extra: das inderdaad vrij ambitieus met slechts een maand speling. Gewoon even zien wat mogelijk is en anders inderdaad laten vallen. Nog twee daagjes vakantie, maar...
pi_90619407
@sodium ik ben vooral 'bang' voor het niveau.. die 18 extra zijn wel gewoon in een extra periode, ik doe niet meer vakken dan normaal per periode hoor.. dus op zich moet het gewoon kunnen. Ik ben van plan jan12 af te studeren terwijl normale procedure in feb beginnen is.. daar is mijn maand.. ;) al bedenk ik me nu dat ik alleen de eerste periode ga doen, dus ben eerder klaar..
pi_90621173
klinkt goed! succes alvast :)

@ Sodium: ik heb wat afspraken staan op al die dagen, maar ik kan altijd proberen om die naar eerder/later te verschuiven zodat ik alsnog een drankje kan komen doen :)
pi_90624108
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef Reflectionne het volgende:
@sodium ik ben vooral 'bang' voor het niveau.. die 18 extra zijn wel gewoon in een extra periode, ik doe niet meer vakken dan normaal per periode hoor.. dus op zich moet het gewoon kunnen. Ik ben van plan jan12 af te studeren terwijl normale procedure in feb beginnen is.. daar is mijn maand.. ;) al bedenk ik me nu dat ik alleen de eerste periode ga doen, dus ben eerder klaar..
Ah oke. Dat moet haalbaar zijn, ja. Mocht het niveau je tegenvallen, dan zou je overigens altijd kunnen overwegen om gewoon je afstuderen naar voren te schuiven en dus te verlengen. Het is fijn om voor je afstuderen meer tijd te hebben dan gemiddeld, namelijk. Voor het niveauverschil hbo-wo hoeft je niet echt bang te zijn; je doet bachelorvakken. Zolang je je niet laat verleiden de literatuur te laten liggen tot de tentamenvoorbereidingsweek, moet het wel goedkomen.Wordt vast een leerzame periode.

@maen: ah, ik dacht dat je echt 'iets ging regelen'. Een verrassing voor ons allemaal, ofzo. Verkeerde interpretatie, vandaar mijn nieuwsgierige reactie. :D
pi_90669039
haha helaas :P
pi_90738761
Gelukkig nieuwjaar allemaal :)

Misschien is het handig om de datum voor de borrel te prikken, voor iedereen de opgegeven data (per ongeluk) toch weer volpland met andere dingen.
pi_90739485
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:47 schreef Reflectionne het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal :)

Misschien is het handig om de datum voor de borrel te prikken, voor iedereen de opgegeven data (per ongeluk) toch weer volpland met andere dingen.
Donderdag de 13e doen? :)
Profiel opgeheven.
pi_90740383
*O* Gelukkig nieuwjaar! *O*

Met het inluiden van het nieuwe jaar bedacht ik mij gisteren ineens dat de voorgestelde data nu ineens heel dichtbij komen en dat het inderdaad goed is om een officiele datum te prikken. Das nu dus gebeurd. Waar meeten we en hoe laat? Iemand een leuk voorstel?

Nieuwjaarsborrel, donderdag 13 Januari 2011:
Bierrie
Bioloogje (liever vrijdag)
Momo
Ieniminimuis
Reflectionne
Sodium
Jappas
Maen (?)
pi_90742923
die avond kan ik echt niet, dan ben ik naar de Junushoff! :) maar jullie veel plezier.

Oh, en een gelukkig nieuwjaar nog!
pi_90766432
Jammer maen! Volgende keer beter.

Is er trouwens nog iemand hier die het boek Wiskunde in Werking deel 2 (versie 2009) voor mij beschikbaar heeft? Ik kom er zojuist achter dat ik toch de 2009 versie nodig heb. Ben er niet zo blij mee, heb nu drie verschillende drukken van het boek liggen en geen van allen is de juiste. Als iemand mij kan helpen, tof!

Edit: zie twee posts verder.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sodium op 02-01-2011 22:27:45 ]
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 21:49:16 #189
230491 Zith
pls tip
pi_90766882
Die van mij is in 2009 gedrukt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90769349
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:49 schreef Zith het volgende:
Die van mij is in 2009 gedrukt.
:D Ah fijn! Maar het is waarschijnlijk al geregeld. Even afhankelijk van de komende week heb ik het boek wel of niet nodig. Grmbl. Ik heb er zo'n hekel aan als je je best hebt gedaan de juiste literatuur te regelen en er dan op de vooravond achter komt dat het toch niet helemaal geregeld is.

Kom je ook op de nieuwjaarsborrel, Zith?
pi_90781898
Jeuj een datum geprikt!! Waar? Is de Vlaam een idee?

Ik heb zo m'n eerste college sinds 11 maanden én m'n eerste college aan de WUR.. :o
pi_90790080
en, heb je het overleefd? ;)

ik zit alweer tegen de eerste deadline van 2011 aan, het wil nog niet.. dat oud&nieuw hakt er toch wel in!
pi_90797440
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef maen het volgende:
en, heb je het overleefd? ;)

ik zit alweer tegen de eerste deadline van 2011 aan, het wil nog niet.. dat oud&nieuw hakt er toch wel in!
Overleefd wel :P Maar het is véél, snel en lastig! Maar ik had wel van te voren de presentatie uitgeprint en de reader gekocht. Ben nu ijverig de stof aan het lezen die ik moet lezen (ook voor het eerst dat ik dat direct doe, ipv vlak voor het tentamen).. Ik doe m'n best het bij te houden, loop alleen tegen een aantal dingen aan die ik nog nooit gezien heb (in formules bv)..
pi_90805257
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Overleefd wel :P Maar het is véél, snel en lastig! Maar ik had wel van te voren de presentatie uitgeprint en de reader gekocht. Ben nu ijverig de stof aan het lezen die ik moet lezen (ook voor het eerst dat ik dat direct doe, ipv vlak voor het tentamen).. Ik doe m'n best het bij te houden, loop alleen tegen een aantal dingen aan die ik nog nooit gezien heb (in formules bv)..
Heel herkenbaar, hoor. Je bent zeker niet de enige die tegen onduidelijkheden (bv in formules) aanloopt; uit ervaring weet ik dat het normaal is geregeld tegen zaken in de lesstof aan te lopen. Als het goed is, moet dat je motiveren om meer over het onderwerp te gaan lezen/op te zoeken. En dat is simpelweg de bedoeling, want op die manier ben je bewuster met de stof bezig. Als je alles de eerste keer zou snappen, is de uitdaging weg. Paniek ook niet als je achter begint te lopen. In de voorbereidingsweek heb je meestal voldoende tijd om eventuele achterstanden in te halen.

@Zith: mogelijk zou ik toch graag je boek willen lenen voor de komende vier/vijf weken. Ik zie het deze week even aan en PM je dan in/na het weekend. Is dat oke?
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 19:12:24 #195
230491 Zith
pls tip
pi_90805328
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Sodium het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, hoor. Je bent zeker niet de enige die tegen onduidelijkheden (bv in formules) aanloopt; uit ervaring weet ik dat het normaal is geregeld tegen zaken in de lesstof aan te lopen.
Inderdaad, zit je lekker met de docent zijn uitleg mee te schrijven, staat er op het einde oppeens zoiets op je papiertje

:{w 8)7 :{w

Maar na een aantal herhalingen en oefeningen valt het kwartje oppeens en daarna gaat het juist leuk worden die opgaves te maken omdat je zo overzichterlijk met getallen kan gochelen en precies weet wat je doet :P

quote:
@Zith: mogelijk zou ik toch graag je boek willen lenen voor de komende vier/vijf weken. Ik zie het deze week even aan en PM je dan in/na het weekend. Is dat oke?
prima :)

[ Bericht 46% gewijzigd door Zith op 03-01-2011 19:18:17 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90805357
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:12 schreef Zith het volgende:
:D Das snel!
pi_90807757
Allereerst ook iedereen hier maar een gelukkig nieuwjaar!

quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:15 schreef Reflectionne het volgende:
Jeuj een datum geprikt!! Waar? Is de Vlaam een idee?

Ik heb zo m'n eerste college sinds 11 maanden én m'n eerste college aan de WUR.. :o
De Vlaam lijkt me een goed plan, moeten we alleen nog een tijd afspreken. 21.00 uur ofzo?
pi_90810769
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Sodium het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, hoor. Je bent zeker niet de enige die tegen onduidelijkheden (bv in formules) aanloopt; uit ervaring weet ik dat het normaal is geregeld tegen zaken in de lesstof aan te lopen. Als het goed is, moet dat je motiveren om meer over het onderwerp te gaan lezen/op te zoeken. En dat is simpelweg de bedoeling, want op die manier ben je bewuster met de stof bezig. Als je alles de eerste keer zou snappen, is de uitdaging weg. Paniek ook niet als je achter begint te lopen. In de voorbereidingsweek heb je meestal voldoende tijd om eventuele achterstanden in te halen.

Lieve reactie van je :) Ik kan er niet zo goed tegen als ik het niet begrijp enzo.. En zoals integreren was iets wat zij allemaal gehad hebben en ik nooit gezien, maar Jappas heeft het een en ander uitgelegd, nu snap ik het iets beter. Ook wennen aan de nieuwe tekentjes enzo, dingen die ze hier anders gebruiken dan ik gewend ben..

Ik heb echt zin in de borrel :) Leuk dat Ieniminimuis en Bierrie nu ook komen (alhoewel, van Bierrie eerst zien dan geloven nu ~O> ) Is Zith ook nog over te halen? (Om het mannengehalte op te krikken??)
pi_90810823
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:12 schreef Zith het volgende:

[..]

Inderdaad, zit je lekker met de docent zijn uitleg mee te schrijven, staat er op het einde oppeens zoiets op je papiertje

[ afbeelding ]

:{w 8)7 :{w

Maar na een aantal herhalingen en oefeningen valt het kwartje oppeens en daarna gaat het juist leuk worden die opgaves te maken omdat je zo overzichterlijk met getallen kan gochelen en precies weet wat je doet :P

[..]

Dit is eng.. Dit is gewoon eng..
pi_90828591
Dat is Besliskunde :Y het kost inderdaad wat moeite maar als je het eenmaal door hebt is het ineens vrij simpel, en toen vond ik het echt een leuk vak! Alleen viel Besliskunde 2 daarna erg tegen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')