Doe je ding zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef Bierie het volgende:
Eigenlijk al iemand een nieuwe datum geopperd voor een tweede meeting? Eentje waar ik het ditmaal wel haal om erbij te zijn!
Inderdaad Bierie, nu moet jij natuurlijk wel alle moeite doen! Ik geloof je smoes ook niet, denk dat je niet durft!!quote:
Gezelligquote:Op donderdag 18 november 2010 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
dan zal ik bij de 2de meeting wel aanwezig zijn!
Normaal gesproken is het reizen goed te doen... Vandaag was het hel. Ik vertrok om 15.15 van stage en ben nu net een kwartiertje thuis. Wilde eigenlijk naar Amsterdam, maar had om 16.00 uur de eerste trein in Arnhem die vast kwam te zitten met het gezeik in Utrecht. We hebben dus 3 a 4 uur vastgestaan in Leersum, om vervolgens door te rijden richting Utrecht. Om vervolgens in Maarn te stoppen en te horen dat de trein echt niet verder zal rijden.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:43 schreef Reflectionne het volgende:
Vanaf nu is het oppassen geblazen, ik ben weer te vinden in het uitgaansleven, overdag in Wageningen etc! Mijn leven van slapen en werken is over!
Bioloogje, hoe gaat het reizen?
Same here. Ik vond het vreemd dat er op Ede-Wageningen zoveel studenten de bus naar Wageningen terug namen. Tot ik dus ontdekte dat er niets, maar dan ook niets reed. Vier uur gedaan over 10 kilometer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het reizen goed te doen... Vandaag was het hel. Ik vertrok om 15.15 van stage en ben nu net een kwartiertje thuis. Wilde eigenlijk naar Amsterdam, maar had om 16.00 uur de eerste trein in Arnhem die vast kwam te zitten met het gezeik in Utrecht. We hebben dus 3 a 4 uur vastgestaan in Leersum, om vervolgens door te rijden richting Utrecht. Om vervolgens in Maarn te stoppen en te horen dat de trein echt niet verder zal rijden.
Dat werd dus overnachten in de trein. Maar ben gelukkig daar de buurman tegengekomen die een lift naar Wageningen had geregeld, waar ik ook nog bij paste...
Dus uiteindelijk 6,5 uur gedaan over Arnhem-Wageningen
Dan was je alle ellende voor, inderdaad. Ik had ook wel eerder naar huis gekund, maar wil wilde zo nodig nog een samenvatting maken in de bibliotheek... Ach, op zich was al die vertraging ook wel grappig, soms. Iedereen had al vrij snel zoiets van: 'helaas pindakaas', 'overmacht', 'kan gebeuren' en 'we helpen elkaar op weg'. Heb weinig mensen echt zien exploderen, dus de sfeer bleef verder overwegend goed.quote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
ik was gelukkig al om 12 uur gelijk van huis weggegaaan, heb niets meegemaakt van het hele gedoe rondom utrecht. Was wel blij dat ik op vrijdag nooit wat te doen heb en dus lekker vroeg de trein kan pakken als ik zou willen.
Je gaat helemaal los om alle schade (aangericht tijdens je stage) in te halen? Helaas geen plannen van mijn kant. Nog bergen literatuur om door te werken: dag sociaal levenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:09 schreef Reflectionne het volgende:
Zijn er nog mensen die woensdag naar de Rock & Roll party in de Woeste Hoeve gaan??
Haha, zeker weten! Ik heb veel te lang niet (zoveel) uit kunnen gaan, dat moet weer goed ingehaald worden. Daarnaast ben ik nog steeds aan het vieren dat ik klaar benquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef Sodium het volgende:
[..]
Je gaat helemaal los om alle schade (aangericht tijdens je stage) in te halen? Helaas geen plannen van mijn kant. Nog bergen literatuur om door te werken: dag sociaal leven
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, zeker weten! Ik heb veel te lang niet (zoveel) uit kunnen gaan, dat moet weer goed ingehaald worden. Daarnaast ben ik nog steeds aan het vieren dat ik klaar ben![]()
...ondanks mijn bergen werk. Wageningen is vergeleken met andere universiteiten toch soms wel even andere koek. Maargoed, dat wist ik toen ik begon. Deels daarvoor koos ik ook voor Wageningen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |