abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91463917
Ik wil toch liever voor het Amber alert gaan!
pi_91464118
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef Reflectionne het volgende:
Ik wil toch liever voor het Amber alert gaan!
:') Als ik de kabinetsplannen mag geloven is men 'de student' liever kwijt dan rijk. Dus of die Amber-alert veel uit zal halen, trek ik in twijfel...
pi_91466764
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:00 schreef Sodium het volgende:

[..]

:') Als ik de kabinetsplannen mag geloven is men 'de student' liever kwijt dan rijk. Dus of die Amber-alert veel uit zal halen, trek ik in twijfel...
Hmm.. misschien heeft het kabinet er wel wat mee te maken! Misschien zijn ze studenten aan het ontvoeren en is Bierrie 1 van de eerste ontvoerde Wageningse studenten!
pi_91469255
Oh nee! misschien wordt ie na vrijdag dan wel weer vrijgelaten?

over vrijdag: gaat er nog iemand naar Den Haag?
pi_91470057
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef maen het volgende:

Wat een fantasie weer.. :)

Ik ga niet, vind het geen hele gekke plannen meer met de uitzondering voor zieken etc.. Daarbij heb ik practicum, vragenuurtje enzo (mocht practicum wel verzetten)..
  maandag 17 januari 2011 @ 17:14:06 #281
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_91470964
ik ga vrijdag wel
en tja Biere... mss heeft ie het wel zo druk met vakken volgen, reizen en zijn vrouw en kinders te vermaken dat hij geen tijd heeft voor dit topic
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_91486941
quote:

Ik ga ook niet, viel me laatst ook in Wageningen al op dat de aandacht vooral uit gaat naar de boetes bij het uitlopen, iets waar ik me best in kan vinden (al is het vrij rigoreus, maar dat terzijde).

Waar ik het niet mee eens ben is dat ze de stufi voor de master ook weg willen hebben, maar daar gaat de aandacht met deze demonstratie waarschijnlijk toch totaal niet heen.
pi_91502448
quote:
Over vrijdag: gaat er nog iemand naar Den Haag?
Ik wil heeeeel graag, voornamelijk omdat ik het oneens ben met het plan universiteiten en hogescholen een boete op te leggen van ¤3000 per vertragende student per jaar. Ik zie niet in hoe dat onderwijsverbeteringen op moet leveren. Maar ik vrees dat mijn tentamen van begin volgende week voorrang krijgt. Twijfel hier dus.
pi_91503231
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:44 schreef Sodium het volgende:

[..]

Ik wil heeeeel graag, voornamelijk omdat ik het oneens ben met het plan universiteiten en hogescholen een boete op te leggen van ¤3000 per vertragende student per jaar. Ik zie niet in hoe dat onderwijsverbeteringen op moet leveren. Maar ik vrees dat mijn tentamen van begin volgende week voorrang krijgt. Twijfel hier dus.
Dat klopt, dat slaat echt nergens op.. Hoe groot is de kans dat je gaat dan?
pi_91503316
Mooi lijst wel van mensen die mee willen naar Den Haag, 392 mensen op dit moment en dat zijn officieel alleen mensen met weekend-ov.. Best netjes!
pi_91503380
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:29 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat je gaat dan?
Lastig in te schatten. Ik denk dat de kans dat ik ga, tussen de 30-40% ligt; afhankelijk van de vorderingen die ik deze week maak. Ik baal ervan, vind goed onderwijs een belangrijk punt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:35 schreef Reflectionne het volgende:
Mooi lijst wel van mensen die mee willen naar Den Haag, 392 mensen op dit moment en dat zijn officieel alleen mensen met weekend-ov.. Best netjes!
^O^ Zo! Das best een boel.
pi_91503435
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:38 schreef Sodium het volgende:

[..]

Lastig in te schatten. Ik denk dat de kans dat ik ga, tussen de 30-40% ligt; afhankelijk van de vorderingen die ik deze week maak. Ik baal ervan, vind goed onderwijs een belangrijk punt.

[..]

^O^ Zo! Das best een boel.
Hmm ja, even de rest van deze week hard aan het werk dan ;) Ik zou wel mee willen om eens een demonstratie mee te maken :+
pi_91509406
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ik zou wel mee willen om eens een demonstratie mee te maken :+
alleen dat is al een goede reden om te gaan :P
pi_91523798
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:35 schreef maen het volgende:

[..]

alleen dat is al een goede reden om te gaan :P
Haha op zich wel ja! Heb alleen practicum, en beetje laat om nog te gaan verzetten denk ik :+
pi_91544302
hopen dat je docent ook meegaat ;)
pi_91550597
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef maen het volgende:
hopen dat je docent ook meegaat ;)
Zijn er een stuk of 6 die de practica begeleiden, dus als er 1 weggaat schiet het niet zoveel op ;) Ik heb me er al bij neergelegd dat het niet doorgaat voor mij..
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:06:32 #292
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_91558003
anders ben je vanaf morgen gewoon "ziek"
Trotste mama van Ambar
pi_91563150
want dat valt niet op natuurlijk :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 17:17:20 #294
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_91569453
als het vanaf donderdag is niet... als je alleen vrijdag ziek bent, dan wel ja...
Trotste mama van Ambar
pi_91577455
:'( Ik vrees het ergste voor vrijdag; het is zoveel wiskunde in zo'n korte tijd... Komt er nog een after-staking, denken jullie?
pi_91699896
en, hoe gaat het met je wiskunde?
demonstratie was erg leuk om bij te zijn, gelukkig gingen de bussen al voor het uit de hand liep. Erg jammer dat dat moest gebeuren :s
pi_91701036
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef maen het volgende:
demonstratie was erg leuk om bij te zijn, gelukkig gingen de bussen al voor het uit de hand liep. Erg jammer dat dat moest gebeuren :s
Mooi zo! Hopelijk levert het ook nog iets op (behalve aandacht).. Gelukkig dat de bussen op tijd weggingen! Nu hard aan de studie?
pi_91701399
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef maen het volgende:
;( Wiskunde. Het is zoveel.

Ik heb gisteren tussen het studeren door even naar de tv gekeken. Vooral het cortège van hoogleraren in toga was indrukwekkend. Hoop dat men nogmaals gaat kijken naar 'hoe de lasten te verdelen'.
pi_91701447
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Sodium het volgende:

[..]

;( Wiskunde. Het is zoveel.

Ik heb gisteren tussen het studeren door even naar de tv gekeken. Vooral het cortège van hoogleraren in toga was indrukwekkend. Hoop dat men nogmaals gaat kijken naar 'hoe de lasten te verdelen'.
Hmm, balen! Ben je wel op schema?

Dat zag er inderdaad heel indrukwekkend uit, heel mooi ook!
pi_91701639
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:51 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Hmm, balen! Ben je wel op schema?

Dat zag er inderdaad heel indrukwekkend uit, heel mooi ook!
Ik heb niet echt meer een schema, eigenlijk. Vandaag wil ik nog wat samenvatten (omdat het boek niet erg lekker studeert) en dan morgen en de dag daarna wat opgaven maken. Hopelijk is dat voldoende. We'll see.

Hoe ervaar jij je tentamenweek eigenlijk? Lukt het allemaal een beetje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')