It's mine all mine!!!quote:
druk. Boos.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn knappe mannen mis je
Hoe voel je je vandaag dan Flesje?
Scheelt je een hoop ellende op een lange dag als vandaagquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet meer, na die spoiler van Marijke.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, maak zelf wel wat nieuwe zin
Oeh, dan kom ik die kant op hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor de mannen, een mooie vrouw:oeh, kijk, mijn lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
o ja morgen gaan ze je filmenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
druk. Boos.
Ze zijn me vergeten met de snack attack![]()
En ik heb per ongeluk een update te veel geinstaleerd van Microhoer waardoor ik nou telkens gezeik krijg dat mijn Office niet legaal is![]()
Dus nou moet ik eerst vanmiddag een GROTE Kapsalon gaan eten op het station. En dan door naar de Paradigit voor een LEGALE OfficeLaat mij voor het eerst in 15 jaar ook eens betalen voor Office jah
En vanavond mijn kamer ernstig hard opruimen en vroeg naar bed want morgen staat de NCRV op de stoep om ZEVEN goddamn uur
NCRV?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
druk. Boos.
En ik heb per ongeluk een update te veel geinstaleerd van Microhoer waardoor ik nou telkens gezeik krijg dat mijn Office niet legaal is![]()
Dus nou moet ik eerst vanmiddag een GROTE Kapsalon gaan eten op het station. En dan door naar de Paradigit voor een LEGALE OfficeLaat mij voor het eerst in 15 jaar ook eens betalen voor Office jah
En vanavond mijn kamer ernstig hard opruimen en vroeg naar bed want morgen staat de NCRV op de stoep om ZEVEN goddamn uur
Wat een kneuzen daarquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
druk. Boos.
duckiequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
Middag!
Zo, nu kan ik weer posten... lang leve chrome
tof, maar wel vroegquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o ja morgen gaan ze je filmen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
druk. Boos.
man bijt hondquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een kneuzen daar.
En zeven uur!
Wat vroeg? En waar is het nou voor?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
Middag!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
Middag!
laters marijkequote: