Wat is het verschilquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef Symphonic het volgende:
Mag wel, het betreft hier een kloon en geen imitatie
Achter besproken en weer open
een imitatie pretendeert the real thing te zijnquote:
Dan is ¤10 een prachtige prijsquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:03 schreef Parkinson_XTC het volgende:
leuk om als practical joke iemand zijn iphone even te lenen en dan de airphone tegen de muur kapot te gooien.
De versie in de review heeft een Apple logo en iPhone-branding en ziet er dus wel als imitatie uit, geheel met een nep-simslot en alles. De grens tussen kloon en imitatie is zo wel lastig te bepalenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:27 schreef Symphonic het volgende:
Mag wel, het betreft hier een kloon en geen imitatie
Achter besproken en weer open
Er staan geen iPhone logo's op en dergelijke. Over de software kunnen we niks zeggen. In dit soort gevallen bekijken we het van geval tot geval.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De versie in de review heeft een Apple logo en iPhone-branding en ziet er dus wel als imitatie uit, geheel met een nep-simslot en alles. De grens tussen kloon en imitatie is zo wel lastig te bepalen
Waarom staat er dan een apple logo achterop?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:59 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
een imitatie pretendeert the real thing te zijn
Who the fuck cares, als je het niet wil kopen dan ga je maar wegquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:27 schreef Berretje het volgende:
[..]
Waarom staat er dan een apple logo achterop?
Goed visweer....quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Who the fuck cares, als je het niet wil kopen dan ga je maar weg
Mee eens, als de TS nog terug komt kan hij mij PM'en of het slotje er weer af kan!quote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Prowl het volgende:
Ik denk niet dat TS nog in dit topic terug gaat komen dus volgens mij kan ie alsnog op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |