Zo zou het moeten zijn he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja maar wij ambtenaren doen niks op kantoor. Betaald. Wij gaan niet naar huis als er geen werk is. Toch?
Oh. Dicht. Den Haag #208 Met knarsende koppelingen en zandhappende ambtenaren
Die wind is perfectquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:52 schreef Atreidez het volgende:
Het is best lekker weer nuJammer van die wind..
Veel plezier, is idd goed weer daarvoor nuquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die wind is perfect![]()
ik ga zodadelijk naar het strand om te kiten met landboard
![]()
Dan zou ik dat gewoon lekker doen, als ik jou wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:19 schreef CaLeX het volgende:
Iedereen lekker sportief bezig dus?
Zit te denken om me in te schrijven bij een hardloop vereniging, misschien dat ik dan wel de motivatie krijg xD
is dat veel? Ik vind het een normaal gewicht voor een man, en je lengte?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:55 schreef CaLeX het volgende:
Jawant ik heb nog nooit zo zwaar gewogen als nu
75,5
dan vind ik het nog een prima gewicht , maar goed dat is mijn mening , het is belangrijk hoe je er zelf tegen aankijkt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:01 schreef CaLeX het volgende:
Ik ben maar 175, en je ziet het niet echt aan me (meeste mensen geven het me iig niet)
Ruilenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:09 schreef WheeleE het volgende:
Was gewicht maar onderling uitwisselbaar. Dat zou voor veel mensen errug handig zijn.
Als ik nog minder ga wegen vlieg ik bij windkracht 3 nog wegquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:10 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ruilen, goed idee ik wil het graag op borsthoogte
Dat is ook niks neequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als ik nog minder ga wegen vlieg ik bij windkracht 3 nog weg. Ik let absoluut niet op calorien, maar aankomen ho maar.
Dat is in de buurt van mijn streefgewichtquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:55 schreef CaLeX het volgende:
Jawant ik heb nog nooit zo zwaar gewogen als nu
75,5
Dan moet je eens gaan tafeltennissen met medicineballenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik weeg 73 nu denk ik... bevalt prima. Alleen mijn armen zouden wat dikker mogen.
En een betonnen tafel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet je eens gaan tafeltennissen met medicineballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |