Que?quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:17 schreef Ayca het volgende:
Je kon ook gewoon op open een nieuw deel drukken.
Wanneer je het omdraait, heb je "Azzip eskrut".quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:19 schreef Lo-Fi het volgende:
Wie kan er iets meer vertellen over de 'Turkse pizza'?
Wat spreekt je er zo in aan? Wat zijn voor jou essentiele ingredienten?quote:
Vlees.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:21 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat spreekt je er zo in aan? Wat zijn voor jou essentiele ingredienten?
Bijrol, ondersteunende artiest.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:22 schreef Lo-Fi het volgende:
In hoeverre speelt saus of sambal nog een rol bij de Turkse pizza?
saus is overbodigquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:22 schreef Lo-Fi het volgende:
In hoeverre speelt saus of sambal nog een rol bij de Turkse pizza?
JA NEE.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:24 schreef Lo-Fi het volgende:
Hoeveel gelegenheden in een stad als Utrecht of A'dam zijn er ongeveer die acceptabele Turkse pizza's verkopen?
Puike saus voegt overal iets aan toe.quote:
BS.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's net zo droog als een patatje zonder.
BS.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Puike saus voegt overal iets aan toe.
Bekrompen Turken weten de emmers saus matig toe te passen, maar in de beschaafde wereld twijfelt echt niemand aan de ongekende waarde die saus heeft.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's net zo droog als een patatje zonder.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:29 schreef zarGon het volgende:
Haal nou maar gewoon een kapsalon man..
Ho Ho, ik ben dol op saus maar sommige gerechten moet je eten zoals het hoort.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:28 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Bekrompen Turken weten de emmers saus matig toe te passen, maar in de beschaafde wereld twijfelt echt niemand aan de ongekende waarde die saus heeft.
Er bestaat niet zoiets als 'zoals het hoort'. Oneindig veel Turken zullen jou net zo goed kunnen vertellen dat ze wat sambal erbij prefereren bijv.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Ho Ho, ik ben dol op saus maar sommige gerechten moet je eten zoals het hoort.
Lahmacun = met citroen en zonder saus.
Wat deze man zegt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'zoals het hoort'. Oneindig veel Turken zullen jou net zo goed kunnen vertellen dat ze wat sambal erbij prefereren bijv.
Jong voor mijn part prefereer jij diarree op je Lahmacun maar er is heel vaak een 'zoals t hoort'quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'zoals het hoort'. Oneindig veel Turken zullen jou net zo goed kunnen vertellen dat ze wat sambal erbij prefereren bijv.
Volgens mij hebben ze niet eens sambal in turkije.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat jij meent uit te moeten maken of er sambal hoort niet op een Turkse pizza of niet. Het is gewoon een mogelijkheid en veel mensen prefereren het en anderen niet. Daar moet je toch maar mee leren omgaan..quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Jong voor mijn part prefereer jij diarree op je Lahmacun maar er is heel vaak een 'zoals t hoort'
Wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Soms doen ze er dan mayo en ketchup op.!
Je gaat de hele punt voorbij maar k, whatever floats your boateng.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:37 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat jij meent uit te moeten maken of er sambal hoort of niet op een Turkse pizza. Het is gewoon een mogelijkheid en veel mensen prefereren het en anderen niet. Daar moet je toch maar meer leren omgaan..
de punt ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Je gaat de hele punt voorbij maar k, whatever floats your boateng.
Ik had wel gehoord van salçalı tost, maar nog nooit van lahmacun met mayo en ketchup (quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja :l in turkije :l nasty
Ik word er al misselijk van als ik eraan moet.denken.
6 uur is ochtend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:42 schreef msnk het volgende:
Een taalfout om godverdomme 6 uur snachts booeeefuckinghooie.
En je snapt t trouwens nog steeds niet.
Jij beheerst de taal niet en begrijpt niet dat het een mogelijkheid is. Het doet er niet toe wat jij prefereert.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:42 schreef msnk het volgende:
Een taalfout om godverdomme 6 uur snachts booeeefuckinghooie.
En je snapt t trouwens nog steeds niet.
Dat is fanfuckingtastischquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:42 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Jij beheerst de taal niet en begrijpt niet dat het een mogelijkheid is. Het doet er niet toe wat jij prefereert.
Oi.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Een lahmacun met kweeperen, ketchup en mayo?
ehww julisquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Een lahmacun met kweeperen, ketchup en mayo?
knoflook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:45 schreef Lo-Fi het volgende:
Een half Turks brood met leverworst en knoflook.
Ik vind het ook lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
En wat vind jij van kweeperen?
Iedereen schijnt het maar lekker te vinden.
Damn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik viel om 20:00 uur in slaap, daarom ben ik zo vroeg wakker.
:lquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:46 schreef msnk het volgende:
Ik denk dat ik straks hutspot en snert met curry ga maken.
Patat speciaal wissel ik af. De ene week curry, de andere week ketchup.quote:
Ja, ik had niets te doen. Of ik had nergens zin in, laat ik het maar zo zeggen.quote:
Ik vind die structuur zo...quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker. Jij niet dan
?
DOE NOU NIET ALSOF JE VERKAASD BENT.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:53 schreef msnk het volgende:
Rookworst met zuurkool en 5 liter ketchup en pindasaus lijkt me ook wel wat.
Sende anlamadin.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
DOE NOU NIET ALSOF JE VERKAASD BENT.
JE INGEWANDEN ZIJN GEMAAKT VOOR KOFTE, DOLMA EN MANTI.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Hmhmm.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik had niets te doen. Of ik had nergens zin in, laat ik het maar zo zeggen.
Ik voel me wel uitgerust, dus ja. En jij dan? Heb jij al geslapen?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nja die structuur verpest wel een hoop ja. :lquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:57 schreef Julis het volgende:
[..]
. Maar je vindt het niet lekker alleen om de structuur
?
[..]
Ketchup!
Ben ik geblockt, btw?quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik had niets te doen. Of ik had nergens zin in, laat ik het maar zo zeggen.
Ik voel me wel uitgerust, dus ja. En jij dan? Heb jij al geslapen?
Ja! Hm. Hmhmm.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Hmhmm.
Hehe, mag ook wel na zo'n 9 uur slaap,. Nee, sinds mijn middagdutje niet geslapen.
Dit helpt niet echt, hè? Zucht.quote:
Even goed natmaken met je lippen en al het sap eruit zuigen. Dan wordt ie wat slapper.quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vooral ruw ja.
HAHA MAAR JIJ HOUDT TOCH VAN RUW hoor ik je denken. Maar niet bij fruit dus.
quote:
Jep.quote:Ah, oké. Jij gaat wel zo slapen, geloof ik?
Wel dus?quote:Dit helpt niet echt, hè? Zucht.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even goed natmaken met je lippen en al het sap eruit zuigen. Dan wordt ie wat slapper.
Ik denk het niet. Als je sterk werd van koken, hadden de vrouwen de broek aan thuis.quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:06 schreef Julis het volgende:
. Oh, ja. Daar word je sterk en gezond van.
Ik doe het ook niet graag. Ik hoop dat het goed komt, ja. Uff.quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:07 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
Jep.
[..]
Wel dus?.
Maar goed, maakt niet uit. Komt goed, schatje.
Ik bedoelde vla, maar dat wist jij welquote:Op vrijdag 12 november 2010 06:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als je sterk werd van koken, hadden de vrouwen de broek aan thuis.
Dikke vrouwen bedekt met jam en overgoten met knoflooksaus. MIAUW.quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[ afbeelding ]
Speklapjes met jam en knoflooksaus.
En beenham met satésaus pas prima in hetzelfde buffet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dikke vrouwen bedekt met jam en overgoten met knoflooksaus. MIAUW.
ik zie niksquote:Op vrijdag 12 november 2010 06:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[ afbeelding ]
Speklapjes met jam en knoflooksaus.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet graag. Ik hoop dat het goed komt, ja. Uff.
quote:Ik bedoelde vla, maar dat wist jij wel.
Tja, alles op z'n tijd. Eerst de speklapjes.quote:
Jij bent echt gemeenquote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:18 schreef zarGon het volgende:
Ga koffie drinken, trouwens. Geneest brakheid, maakt je vitaal en heelt kanker. Heldendrank.
Dat is jouw probleem.quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de oprechtheid van deze smiley. :l
Gefixt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de oprechtheid van deze smiley. :l
Geniet van je koffie!quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij bent echt gemeen!
!
[..]
Goed idee.! Dat ga ik ook doen!
Fijne dag, mensen! En slaap lekker voor de mensen die gaan slapen.
Idd. Mijn standaard PI is gewoon tof en kan altijd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is eng hè, met zijn standaard PI.
Hahahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 06:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
bekeert jou bij veelvoudig gebruik tot moslim.
Er zijn meer mensen diequote:
Hij checkt of zijn billen er nog wel zijn.quote:
ahquote:Op vrijdag 12 november 2010 06:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij checkt of zijn billen er nog wel zijn.
[42928]-[FULL]-[#a.b.teevee@EFNet]-[ The.Big.Bang.Theory.S04E08.The.21-second.Excitation.HDTV.XviD-FQM ]-[01/20] - "the.big.bang.theory.s04e08.hdtv.xvid-fqm.nfo" yEnc (1/1)quote:
Oud.quote:Op vrijdag 12 november 2010 06:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
[42927]-[FULL]-[#a.b.teevee@EFNet]-[ The.Big.Bang.Theory.S04E08.720p.HDTV.x264-CTU ]-[01/21] - "the.big.bang.theory.s04e08.720p.hdtv.x264-ctu.nfo" yEnc (1/1)
Staat pas 4 uurtjes op Usenet.quote:
Osandimquote:Op vrijdag 12 november 2010 06:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wafur blijf je mijn naam herhalen dan?.
Neden usandın? Waarom blijf je het herhalen als je het zat bent?quote:
quote:Ziraat Türkiye Kupas'ndaki sürpriz sonuçlara bir yenisi daha eklendi! Quaresma'nn da sahada olduu maçta Beikta, Bank Asya ekibi Gaziantep Büyükehir Belediyespor'a 1-0 yenildi..
Mogguh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:43 schreef IHVK het volgende:
Goedemorgen op deze stormachtige morgen.
Wie heeft er nou van wie gewonnen? Gister trouwens Heracles van Achilles '29 verlorenquote:
Doe nou niet alsof je er verstand van hebt. Lahmacun wordt in Turkije traditioneel met sla, (rode) ui en citroensap als vulling gegeten. Dat jij in NL anders gewend bent, fijn... Maar ieder gerecht heeft zo wel een traditionele wijze van eten/bereiden. In Turkije wordt volgens mij niet eens sambal gebruikt. Ik ben het in ieder geval nog nooit tegengekomen. Men gebruikt vooral rode peper (kirmizi pul biber).quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Over een uurtje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef Lo-Fi het volgende:
Hebben alle Turken hier de boerenkool met worst al opstaan? Of hoe zit dat?
Kom op man, ga eens netjes tussen 17:00 en 18:00 eten.quote:
quote:
Watquote:
kwist niet dat die dame turks wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef IHVK het volgende:
http://www.moviesense.nl/2010/09/one-night-stand-v-biz/
Vanavond / vannacht weer iets NederlansTurks op Nederland 2.
23.20
Tja we accepteren elkaar en ook elkaars 'gebreken'quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef msnk het volgende:
Overigens had ik geen HPtje achter jou gezocht Sinancim.
Mwoah.. Het had erger gekund zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja we accepteren elkaar en ook elkaars 'gebreken'
Ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Mwoah.. Het had erger gekund zullen we maar zeggen.
Fantasy is tenminste nog leuk.
Narutoquote:
Whatsup ma nigga. You no its chill with the rizzles for ma dizzles.quote:
Dont be hatin, spread the love. Jamaica is in the air. We love the boom song from the hits on the upsides down from the jungle hear me now. This is the now and the now was not then when we was spreadin the can bambelammmquote:
Relatief gezien goed. En jij zwetse negerin?quote:
Hey vuile kankerturk!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:
Noem je haar nou een negerin vanwege haar kontje of wat?
Je hoort mijn mening wanneer ik mijn nadruk erop heb gelegd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hey vuile kankerturk!
p.s.
Haar kontje is zeker niet negerinformaat. (met nadruk op zeker)
Go ahead man. Sharing is caring.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoort mijn mening wanneer ik mijn nadruk erop heb gelegd.
thx :$quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Daar mag niet naar gekeken worden! Die van burakius trouwens wel hmmm
Goed idee. Ik zal haar kontje eens goed liefkozen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Go ahead man. Sharing is caring.
Go ahead deme!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Go ahead man. Sharing is caring.
Wat kan mij het schelen. Flirt yapmadin adam kalmadi burda.quote:
Go aheadquote:
Volgens mij vindt Emel mijn gezicht best te pruimen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Burakius het volgende:
Zargon, vergeet niet je gezicht te mutileren wil het nog enige goede vorm krijgen waarmee het verdient voor Bilmiyorem te verschijnen.
watquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat kan mij het schelen. Flirt yapmadin adam kalmadi burda.
Al gepruimd volgens mij,quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Emel mijn gezicht best te pruimen.
Emel, wat jij?
Hahah best te pruimen... Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Emel mijn gezicht best te pruimen.
Emel, wat jij?
Waar maak jij je zo druk om/over?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat kan mij het schelen. Flirt yapmadin adam kalmadi burda.
Dat je met iedereen al heb geflirt staat er.quote:
Niks man. Sharing is caring. En jij dan?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hahah best te pruimen... Ik ben benieuwd.
Burn. Bitch.quote:
Ik kan lezen hoor. Ama fokquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat je met iedereen al heb geflirt staat er.
Ik zal even haar kont aan den tand voelen over deze kwestie.quote:
Fok wat... halve zinnenquote:
Probeer je nu je mannelijkheid tentoon te stellen door mij uit te dagen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Niks man. Sharing is caring. En jij dan?
Wanneer kom je hier in Zaandam?
Nee ik wil oprecht dat je in Zaandam komt. Daarna gaan we eens fijn praten onder een kopje thee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Probeer je nu je mannelijkheid tentoon te stellen door mij uit te dagen?
LET OP DAT JE MIJN ZAAD NIET SLIKT BIJ HET VOELEN EN PROEVEN.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zal even haar kont aan den tand voelen over deze kwestie.
Jij ook al!!! LOLquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
LET OP DAT JE MIJN ZAAD NIET SLIKT BIJ HET VOELEN EN PROEVEN.
wtf burak (N)quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zal even haar kont aan den tand voelen over deze kwestie.
Wat is een (N) ???quote:
En die van msn ook niet zeker?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat je flirts op fok niet serieus moet nemen
Maar als jij dat wel doet is het wel goed? Mijn manieren zijn gevestigd in een laatste barrage van wildernis opdat er een event gebeurt waarmee ik meer tijd zal krijgen voor andere dingen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet netjes dat jij zo over haar praat man. Waar zijn je manieren?
nee msn ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
En die van msn ook niet zeker?. It's all the same. Communicatie is the key.
If I had 4 hands I would give you 4 thumbs down.quote:
Dus jij spreekt nooit af met jongens die je op msn spreekt.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
If I had 4 hands I would give you 4 thumbs down.
nee. Zullen we? Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dus jij spreekt nooit af met jongens die je op msn spreekt.
Nee dank je. Maar Zargon , den lelijke hond, wil misschien wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee. Zullen we? Eens moet de eerste keer zijn.
Ja, want ik probeer haar eer of wat dan ook niet te verdedigen als een verliefde kip.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Maar als jij dat wel doet is het wel goed?
Tja wat zou jij doen als iemand dat zei over je meisje dan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want ik probeer haar eer of wat dan ook niet te verdedigen als een verliefde kip..
voel me afgewezen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee dank je. Maar Zargon , den lelijke hond, wil misschien wel.
Natuurlijk wil ik dat wel ! (L) HEARTquote:
Oi, mijn gezicht is te pruimen. Wees spitsvondig, scheld mij creatiever.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee dank je. Maar Zargon , den lelijke hond, wil misschien wel.
Zo verrimpeld als een pruim josti. Dat was de uitdrukking. haha. Dacht je serieus dat het een compliment was?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oi, mijn gezicht is te pruimen. Wees spitsvondig, scheld mij creatiever.
Huh? Over "je meisje"? Sinds wanneer is Emel jouw meisje? WTF?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tja wat zou jij doen als iemand dat zei over je meisje dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |