Que?quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:17 schreef Ayca het volgende:
Je kon ook gewoon op open een nieuw deel drukken.
Wanneer je het omdraait, heb je "Azzip eskrut".quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:19 schreef Lo-Fi het volgende:
Wie kan er iets meer vertellen over de 'Turkse pizza'?
Wat spreekt je er zo in aan? Wat zijn voor jou essentiele ingredienten?quote:
Vlees.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:21 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat spreekt je er zo in aan? Wat zijn voor jou essentiele ingredienten?
Bijrol, ondersteunende artiest.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:22 schreef Lo-Fi het volgende:
In hoeverre speelt saus of sambal nog een rol bij de Turkse pizza?
saus is overbodigquote:Op vrijdag 12 november 2010 05:22 schreef Lo-Fi het volgende:
In hoeverre speelt saus of sambal nog een rol bij de Turkse pizza?
JA NEE.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:24 schreef Lo-Fi het volgende:
Hoeveel gelegenheden in een stad als Utrecht of A'dam zijn er ongeveer die acceptabele Turkse pizza's verkopen?
Puike saus voegt overal iets aan toe.quote:
BS.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's net zo droog als een patatje zonder.
BS.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:25 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Puike saus voegt overal iets aan toe.
Bekrompen Turken weten de emmers saus matig toe te passen, maar in de beschaafde wereld twijfelt echt niemand aan de ongekende waarde die saus heeft.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's net zo droog als een patatje zonder.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:29 schreef zarGon het volgende:
Haal nou maar gewoon een kapsalon man..
Ho Ho, ik ben dol op saus maar sommige gerechten moet je eten zoals het hoort.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:28 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Bekrompen Turken weten de emmers saus matig toe te passen, maar in de beschaafde wereld twijfelt echt niemand aan de ongekende waarde die saus heeft.
Er bestaat niet zoiets als 'zoals het hoort'. Oneindig veel Turken zullen jou net zo goed kunnen vertellen dat ze wat sambal erbij prefereren bijv.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Ho Ho, ik ben dol op saus maar sommige gerechten moet je eten zoals het hoort.
Lahmacun = met citroen en zonder saus.
Wat deze man zegt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'zoals het hoort'. Oneindig veel Turken zullen jou net zo goed kunnen vertellen dat ze wat sambal erbij prefereren bijv.
Jong voor mijn part prefereer jij diarree op je Lahmacun maar er is heel vaak een 'zoals t hoort'quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'zoals het hoort'. Oneindig veel Turken zullen jou net zo goed kunnen vertellen dat ze wat sambal erbij prefereren bijv.
Volgens mij hebben ze niet eens sambal in turkije.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat jij meent uit te moeten maken of er sambal hoort niet op een Turkse pizza of niet. Het is gewoon een mogelijkheid en veel mensen prefereren het en anderen niet. Daar moet je toch maar mee leren omgaan..quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Jong voor mijn part prefereer jij diarree op je Lahmacun maar er is heel vaak een 'zoals t hoort'
Wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Soms doen ze er dan mayo en ketchup op.!
Je gaat de hele punt voorbij maar k, whatever floats your boateng.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:37 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat jij meent uit te moeten maken of er sambal hoort of niet op een Turkse pizza. Het is gewoon een mogelijkheid en veel mensen prefereren het en anderen niet. Daar moet je toch maar meer leren omgaan..
de punt ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Je gaat de hele punt voorbij maar k, whatever floats your boateng.
Ik had wel gehoord van salçalı tost, maar nog nooit van lahmacun met mayo en ketchup (quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja :l in turkije :l nasty
Ik word er al misselijk van als ik eraan moet.denken.
6 uur is ochtend.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:42 schreef msnk het volgende:
Een taalfout om godverdomme 6 uur snachts booeeefuckinghooie.
En je snapt t trouwens nog steeds niet.
Jij beheerst de taal niet en begrijpt niet dat het een mogelijkheid is. Het doet er niet toe wat jij prefereert.quote:Op vrijdag 12 november 2010 05:42 schreef msnk het volgende:
Een taalfout om godverdomme 6 uur snachts booeeefuckinghooie.
En je snapt t trouwens nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |