Hoi liever schatje van me, slaap lekker en denk aan ons he, nouja je ligt bij ons in bed dus je vergeet ons sowiesooooo niet jwz maarja ik hou wel van je fijn dat je hart bij ons in bed ligt nou kusje doei slaap lekker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:19 schreef HappyBob het volgende:
Hoi lieve schatjes van me..ik ga denk ik maar naar mijn bed toeIk wou eigenlijk rond 1 uur gaan slapen vandaag..maar dat is niet gelukt
Ik wens jullie nog een hele fijne nacht en weet dat mijn hart altijd bij jullie ligt. Slaap lekker en liefde
![]()
12.11.10 jwzquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
12-11-2010 een datum om nooit te vergeten one love buffalo soldier peace
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:21 schreef Falukorvarna het volgende:
Ik doe Jan Peter Balkenende op karaokedag.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:20 schreef ainoo het volgende:
[..]
ik hou van je . hou je haaks toi toi toi
NTBquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:20 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Hoi liever schatje van me, slaap lekker en denk aan ons he, nouja je ligt bij ons in bed dus je vergeet ons sowiesooooo niet jwz maarja ik hou wel van je fijn dat je hart bij ons in bed ligt nou kusje doei slaap lekker.
hahahah zeker een hit . ik doe samen met tieszo de vreemde vogeltjesdans op de karaoke dagquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:21 schreef Falukorvarna het volgende:
Ik doe Jan Peter Balkenende op karaokedag.
je vergeet janquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
NTBIk heb liefde voor jullie
Ik vergeet Jan nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
is dat 2persoonsbed een hint?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:24 schreef jo-ep het volgende:
ik heb net een beetje gedronken.. een beetje teveel. cointreau en safari enzo.. en ik moet zometeen mijn 2persoonsbed nog opdekken
wil je?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
is dat 2persoonsbed een hint?
hij is dronken hoor. gaat m niet wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
is dat 2persoonsbed een hint?
wil jij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef ainoo het volgende:
eins zwei polizei drei fier brigadier funf zechs alte heks sieben acht guten nacht neun zehn auf wiedersehen is mijn song altijd
nouuuuuuu iedereen verlaat onsquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef JanPiraat het volgende:
nou dames een liefde 2 liefdes ik ga slapen met mijn kat op de rug of schouder en waarschijnlijk over 2 uur wakkergemaakt worden door hem
fijne nacht met gestolen wijn en laptopje in bed![]()
![]()
trustennnn
is die van balkenendequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:25 schreef ainoo het volgende:
eins zwei polizei drei fier brigadier funf zechs alte heks sieben acht guten nacht neun zehn auf wiedersehen is mijn song altijd
dan wel.quote:
willen des te meer. kunnen is de vraagquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:27 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
maar je bent dronken
weeet je wel zeker dat je dit wil...
oke. ik help je wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:27 schreef jo-ep het volgende:
[..]
willen des te meer. kunnen is de vraag
jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:28 schreef jo-ep het volgende:
zou dat lekker zijn? beffen met dubbele tong
ze gaat me gewoon helpen. wat is daar nou mis mee?quote:
we hebben een kwartet relatie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:30 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ze gaat me gewoon helpen. wat is daar nou mis mee?
alles . we hebben verkeringquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:30 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ze gaat me gewoon helpen. wat is daar nou mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |