Iemand is op zijn teentjes getrapt omdat het waar is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:19 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nee boven Amersfoort is de kans dat je meer last van autochtonen dan van allochtonen hebt idd groter
Zoals ik eerder al zei ben je zelf gewoon een zielige allochtoon die het niet kan hebben dat ze allochtoon/buitenlander is en daarom maar de autochtonen probeert te bashen met domme verzonnen verhalen. Je bent zo doorzichtig als je lenzen man dom wijf.
[ afbeelding ]

Neen, het was 20 minuten boven Deventer. Deze chicks probeerden ook altijd dropshot te halen bij de c1000 toen ik er nog werkte als cassière. Maar nu zijn ze eindelijk 16 dus ik ga ze zaterdag ook tegenkomen in de kroeg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gebeurd dit nooit bij mij als ik in de Mac ben?
Of was dit weer in de randstad?

ja nee ik voel me echt ontzettend aangesprokenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
Iemand is op zijn teentjes getrapt omdat het waar is.
 Het bewijs is ook niet te ontkennen natuurlijk, zowel de problemen met de autochtonen als jouw trieste poging om er westers uit te zien
 Het bewijs is ook niet te ontkennen natuurlijk, zowel de problemen met de autochtonen als jouw trieste poging om er westers uit te zien   

Als het probleem niet bestond bestond de term white trash ook niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ja nee ik voel me echt ontzettend aangesprokenHet bewijs is ook niet te ontkennen natuurlijk, zowel de problemen met de autochtonen als jouw trieste poging om er westers uit te zien

Ik verwachtte een slotje Symquote:

Ik verwachtte mensen die aankwamen met argumenten waarom het niet zo was, maar nu weet ik dat ik niet meer naar de Mac moet gaan en ik probeer westers te doen als ik kleurlenzen in doe blijkbaar. Maar ik heb de lenzen wel nodig, tho. Die gaan 2 maanden mee en anders is de wereld zo blurry. Terwijl ik me toch meer een Nederlander voel dan de mensen bij mij op school.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik verwachtte een slotje Sym
 Leven is soms een bitch.
 Leven is soms een bitch.

Dan heb je er toch wat van opgestokenquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik verwachtte mensen die aankwamen met argumenten waarom het niet zo was, maar nu weet ik dat ik niet meer naar de Mac moet gaan en ik probeer westers te doen als ik kleurlenzen in doe blijkbaar. Maar ik heb de lenzen wel nodig, tho. Die gaan 2 maanden mee en anders is de wereld zo blurry. Terwijl ik me toch meer een Nederlander voel dan de mensen bij mij op school.
En dan ben ik er nog steeds niet overheen dat er geen ketchup op mijn BigMac zit maar alleen die gele saus.Leven is soms een bitch.
 Maar ja... tuig zit overal. Daar kan je niet omheen
 Maar ja... tuig zit overal. Daar kan je niet omheen  

Mjes, eigenlijk ben ik gewoon een mietje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan heb je er toch wat van opgestokenMaar ja... tuig zit overal. Daar kan je niet omheen

Leer dan een vechtsportquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
Mjes, eigenlijk ben ik gewoon een mietje.
In Zwolle kan ik niet tegen meisjes van 16 met een grote bek en jongetjes van 9 die ook klote doen.
En in Enschede durf ik niet naar de AH omdat er een groepje noordafrikanen samenhangen.

quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
En jij kon die dappere man, die zijn mond open trok niet even bijstaan omdat....?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:14 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar dan roepen ze hun pooiers en dan vouwen ze je op. Daar heb ik ook geen zin in.

_! Dus ik recht erdoorheen, al die petjes gaapten me al aan maar die zigzag kerel stopte ff met zigzaggen, ik wil voorbij komen gaat ie weer zigzaggen en toen roepte ik ook wat dingen net als dat white trash uit de OP
_! Dus ik recht erdoorheen, al die petjes gaapten me al aan maar die zigzag kerel stopte ff met zigzaggen, ik wil voorbij komen gaat ie weer zigzaggen en toen roepte ik ook wat dingen net als dat white trash uit de OP   maar ze waren er stil van
  maar ze waren er stil van   

Oooh, die zie ik soms ook voorbij komen.. En dat allemaal terwijl ze op hun bagagedrager zitten. :'Dquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:58 schreef Zwappel het volgende:
TS roept geen kanker naar mensen die zich overal mee bemoeien
Maar als je last van dat soort tuig moet je het eigenlijk nog veel erger maken is veel leuker
Vanochtend ook, ik had haast en ik fiets altijd op een pad van zo'n 7meter breed, fietsen er 5 van die petjes met nickelson vuilniszakken aan en eentje was voor hun neus aan het zigzaggen over die 7m breedte_! Dus ik recht erdoorheen, al die petjes gaapten me al aan maar die zigzag kerel stopte ff met zigzaggen, ik wil voorbij komen gaat ie weer zigzaggen en toen roepte riep ik ook wat dingen net als dat white trash uit de OP
maar ze waren er stil van

Ik heb er serieus spijt van dat ik er niet recht op fietste.

Dus je hebt echt dit topic aangemaakt als soort van lemming op "multiculturele samenleving" en vervolgens bewezen net zo erg te zijn als het gros van de autochtone Nederlander, die wel kan klagen maar er zelf niks tegen durft te doen? Zou je als die "white trash" een paar van hun vriendjes erbij zouden halen om die man de tyfus in te slaan snel je big mac hebben gepakt en zijn weggelopen?quote:

Die is om maar even in tokkie termen te spreken) KK blank en trekt op met de enige 2 HALFBLOED mocro's in het durp. En die gast heeft een kampernaam, een kamperscooter maar praat als een mocro
 Die is om maar even in tokkie termen te spreken) KK blank en trekt op met de enige 2 HALFBLOED mocro's in het durp. En die gast heeft een kampernaam, een kamperscooter maar praat als een mocro  Erg deze mensen. Loop je met je camera door de straat schreeuwt tie uit zijn raam dat je homo bent
 Erg deze mensen. Loop je met je camera door de straat schreeuwt tie uit zijn raam dat je homo bent  .
. 

Neen, dan zou ik de politie bellen, dat nou wel weer. Maar ik ga er niet zelf op af, alleen als ze kleiner dan mij zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dus je hebt echt dit topic aangemaakt als soort van lemming op "multiculturele samenleving" en vervolgens bewezen net zo erg te zijn als het gros van de autochtone Nederlander, die wel kan klagen maar er zelf niks tegen durft te doen? Zou je als die "white trash" een paar van hun vriendjes erbij zouden halen om die man de tyfus in te slaan snel je big mac hebben gepakt en zijn weggelopen?
Tevens: McDonald's

) en ze rijden heel vlak langs mij af met piepende banden, 20meter verder is het stoplicht gooien ze de ramen open stappen er 2 uit allemaal schreeuwen en lachen dit dat
 ) en ze rijden heel vlak langs mij af met piepende banden, 20meter verder is het stoplicht gooien ze de ramen open stappen er 2 uit allemaal schreeuwen en lachen dit dat   _!
 _!

Evenveel denk ik. Maar op het platteland heb je meer te maken met rebellerende autochtone jongeren omdat er weinig allochtone jongeren zijn. Maar alle allochtone jongeren hangen dan ook weer samen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:45 schreef guidogigante het volgende:
Maar ben jij zo iemand die zegt dat er meer of evenveel problemen met autochtone jongeren zijn dan/als met allochtone ....?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |