abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88624674
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:19 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Nee boven Amersfoort is de kans dat je meer last van autochtonen dan van allochtonen hebt idd groter :')
Zoals ik eerder al zei ben je zelf gewoon een zielige allochtoon die het niet kan hebben dat ze allochtoon/buitenlander is en daarom maar de autochtonen probeert te bashen met domme verzonnen verhalen. Je bent zo doorzichtig als je lenzen man dom wijf. :{

[ afbeelding ]
Iemand is op zijn teentjes getrapt omdat het waar is. _O-

:W
pi_88624705
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gebeurd dit nooit bij mij als ik in de Mac ben? :')

Of was dit weer in de randstad?
Neen, het was 20 minuten boven Deventer. Deze chicks probeerden ook altijd dropshot te halen bij de c1000 toen ik er nog werkte als cassière. Maar nu zijn ze eindelijk 16 dus ik ga ze zaterdag ook tegenkomen in de kroeg. :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:28:34 #53
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88624873
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:21 schreef linpunt het volgende:

[..]

Iemand is op zijn teentjes getrapt omdat het waar is. _O-

:W
ja nee ik voel me echt ontzettend aangesproken :') Het bewijs is ook niet te ontkennen natuurlijk, zowel de problemen met de autochtonen als jouw trieste poging om er westers uit te zien :')
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_88624906
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:28 schreef pisnicht het volgende:

[..]

ja nee ik voel me echt ontzettend aangesproken :') Het bewijs is ook niet te ontkennen natuurlijk, zowel de problemen met de autochtonen als jouw trieste poging om er westers uit te zien :')
Als het probleem niet bestond bestond de term white trash ook niet.
Het is waar en jij weet het. :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:32:12 #55
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_88624976
Wat een topic -O-
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_88625057
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:32 schreef Symphonic het volgende:
Wat een topic -O-
Ik verwachtte een slotje Sym :P
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_88625145
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:34 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Ik verwachtte een slotje Sym :P
Ik verwachtte mensen die aankwamen met argumenten waarom het niet zo was, maar nu weet ik dat ik niet meer naar de Mac moet gaan en ik probeer westers te doen als ik kleurlenzen in doe blijkbaar. Maar ik heb de lenzen wel nodig, tho. Die gaan 2 maanden mee en anders is de wereld zo blurry. Terwijl ik me toch meer een Nederlander voel dan de mensen bij mij op school.

En dan ben ik er nog steeds niet overheen dat er geen ketchup op mijn BigMac zit maar alleen die gele saus. :'( Leven is soms een bitch.
pi_88625267
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:37 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik verwachtte mensen die aankwamen met argumenten waarom het niet zo was, maar nu weet ik dat ik niet meer naar de Mac moet gaan en ik probeer westers te doen als ik kleurlenzen in doe blijkbaar. Maar ik heb de lenzen wel nodig, tho. Die gaan 2 maanden mee en anders is de wereld zo blurry. Terwijl ik me toch meer een Nederlander voel dan de mensen bij mij op school.

En dan ben ik er nog steeds niet overheen dat er geen ketchup op mijn BigMac zit maar alleen die gele saus. :'( Leven is soms een bitch.
Dan heb je er toch wat van opgestoken :) Maar ja... tuig zit overal. Daar kan je niet omheen :')
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_88625327
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:42 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Dan heb je er toch wat van opgestoken :) Maar ja... tuig zit overal. Daar kan je niet omheen :')
Mjes, eigenlijk ben ik gewoon een mietje.
In Zwolle kan ik niet tegen meisjes van 16 met een grote bek en jongetjes van 9 die ook klote doen.
En in Enschede durf ik niet naar de AH omdat er een groepje noordafrikanen samenhangen. :'(
pi_88625404
Als dit allemaal waar gebeurd is, terechte klacht dan.
pi_88625414
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:44 schreef linpunt het volgende:

[..]

Mjes, eigenlijk ben ik gewoon een mietje.
In Zwolle kan ik niet tegen meisjes van 16 met een grote bek en jongetjes van 9 die ook klote doen.
En in Enschede durf ik niet naar de AH omdat er een groepje noordafrikanen samenhangen. :'(
Leer dan een vechtsport :D :P
Ik ben illegaal!
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:53:43 #62
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88625607
En jij kon die dappere man, die zijn mond open trok niet even bijstaan omdat....?
pi_88625733
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
En jij kon die dappere man, die zijn mond open trok niet even bijstaan omdat....?
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:14 schreef linpunt het volgende:

[..]

Maar dan roepen ze hun pooiers en dan vouwen ze je op. Daar heb ik ook geen zin in. :'(
pi_88625743
TS roept geen kanker naar mensen die zich overal mee bemoeien :')

Maar als je last van dat soort tuig moet je het eigenlijk nog veel erger maken is veel leuker :')

Vanochtend ook, ik had haast en ik fiets altijd op een pad van zo'n 7meter breed, fietsen er 5 van die petjes met nickelson vuilniszakken aan en eentje was voor hun neus aan het zigzaggen over die 7m breedte :')_! Dus ik recht erdoorheen, al die petjes gaapten me al aan maar die zigzag kerel stopte ff met zigzaggen, ik wil voorbij komen gaat ie weer zigzaggen en toen roepte ik ook wat dingen net als dat white trash uit de OP :') maar ze waren er stil van :D
Ik heb er serieus spijt van dat ik er niet recht op fietste.
404 - Not Found
pi_88625801
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:58 schreef Zwappel het volgende:
TS roept geen kanker naar mensen die zich overal mee bemoeien :')

Maar als je last van dat soort tuig moet je het eigenlijk nog veel erger maken is veel leuker :')

Vanochtend ook, ik had haast en ik fiets altijd op een pad van zo'n 7meter breed, fietsen er 5 van die petjes met nickelson vuilniszakken aan en eentje was voor hun neus aan het zigzaggen over die 7m breedte :')_! Dus ik recht erdoorheen, al die petjes gaapten me al aan maar die zigzag kerel stopte ff met zigzaggen, ik wil voorbij komen gaat ie weer zigzaggen en toen roepte riep ik ook wat dingen net als dat white trash uit de OP :') maar ze waren er stil van :D
Ik heb er serieus spijt van dat ik er niet recht op fietste.
Oooh, die zie ik soms ook voorbij komen.. En dat allemaal terwijl ze op hun bagagedrager zitten. :'D
Maar sowieso is dingen roepen met kanker suf. :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:03:30 #66
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88625877
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:57 schreef linpunt het volgende:

[..]

[..]

Dus je hebt echt dit topic aangemaakt als soort van lemming op "multiculturele samenleving" en vervolgens bewezen net zo erg te zijn als het gros van de autochtone Nederlander, die wel kan klagen maar er zelf niks tegen durft te doen? Zou je als die "white trash" een paar van hun vriendjes erbij zouden halen om die man de tyfus in te slaan snel je big mac hebben gepakt en zijn weggelopen?

Tevens: McDonald's :r
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:04:57 #67
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_88625921
Er woont een setje schuintegenover mij :( Die is om maar even in tokkie termen te spreken) KK blank en trekt op met de enige 2 HALFBLOED mocro's in het durp. En die gast heeft een kampernaam, een kamperscooter maar praat als een mocro :') Erg deze mensen. Loop je met je camera door de straat schreeuwt tie uit zijn raam dat je homo bent :(.

(Dus als ik de post moet bezorgen op dat adres swaffel ik wat smegma op zijn brieven)
Altijd de kleine lettertjes lezen!
pi_88626000
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dus je hebt echt dit topic aangemaakt als soort van lemming op "multiculturele samenleving" en vervolgens bewezen net zo erg te zijn als het gros van de autochtone Nederlander, die wel kan klagen maar er zelf niks tegen durft te doen? Zou je als die "white trash" een paar van hun vriendjes erbij zouden halen om die man de tyfus in te slaan snel je big mac hebben gepakt en zijn weggelopen?

Tevens: McDonald's :r
Neen, dan zou ik de politie bellen, dat nou wel weer. Maar ik ga er niet zelf op af, alleen als ze kleiner dan mij zijn :'(

Tevens; dit is geen lemming omdat allochtonen niet erg zijn. Ik had ook kunnen gaan klagen over de woonwagenkampers, maar die hebben mij op het moment niets aangedaan. En we hebben nou eenmaal weinig noordafrikanen/mensen uit het middenoosten om over te klagen. :{w
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:08:14 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_88626029
Moeilijk om je in te houden bij zulke mensen maar ja, je moet er wel boven staan natuurlijk.

Was TS niet diegene die haar tieten liet zien in een doorschijnend truitje? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_88626375
Nu ik het me herinner, gisteravond fietste ik naar huis, komen er 4 kampers aan in de nieuwste Ford Focus aan( ?? :') ) en ze rijden heel vlak langs mij af met piepende banden, 20meter verder is het stoplicht gooien ze de ramen open stappen er 2 uit allemaal schreeuwen en lachen dit dat :') _!
404 - Not Found
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:26:13 #71
298248 Man_bijt_hond
Na het commando pijp hond
pi_88626560
Als die schijtmongool zijn kankerbek had gehouden was er niets aan de hand geweest.
Is er een probleem, stap er overheen.
pi_88627059

:')
Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:45:18 #73
320898 IkHeb2Vaders
Jezus had ook 2 vaders!
pi_88627126
Ze zitten overal
Mr. Happy Melon
Mr. Angry Dolphin
pi_88627130
Maar ben jij zo iemand die zegt dat er meer of evenveel problemen met autochtone jongeren zijn dan/als met allochtone ....?
pi_88627166
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:45 schreef guidogigante het volgende:
Maar ben jij zo iemand die zegt dat er meer of evenveel problemen met autochtone jongeren zijn dan/als met allochtone ....?
Evenveel denk ik. Maar op het platteland heb je meer te maken met rebellerende autochtone jongeren omdat er weinig allochtone jongeren zijn. Maar alle allochtone jongeren hangen dan ook weer samen. :')

Klote, zei ik net nou dat ik een boer was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')