abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88734151
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef mstx het volgende:

[..]

Hopen dat bepaalde platen worden gedraaid moet je niet doen, dan wacht je daar de hele avond op en valt het alleen maar tegen wanneer die uiteindelijk niet gedraaid wordt. ;)
Wijze opmerking. ^O^

Er is maar 1 plaat die ik verwacht en dat is het anthem. :P
gr gr
pi_88734963
Bioweapon Ran-D Zany dat wordt echt KEIHARD RAGGEEEEEN!!!
pi_88735181
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 12:28 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Want als ik ze niet gebruik kan ik er geen mening over hebben? :P
Maar zoals je wil, laten we er dan maar niet over discussiëren. Overigens heb ik vaak meer last van mensen met teveel alcohol dan mensen met drugs op :*
Wanneer je het nog nooit gebruikt hebt vind ik dat je er niet volledig over kan oordelen.
Maar drink jij wel eens op feesten ? Kan je zonder drank niet los gaan ? Drank is ook drugs he, het beïnvloed tenslotte je gemoedstoestand. Maar voor mij heeft een pil het effect dat mijn zintuigen veel beter werken. Dus meer energie, beter horen, beter voelen. Dit is super in combinatie met goede muziek. Dat laatste is heel belangrijk. Was laatst geweest op Valtifest en had ook wat op maar wat een kut feest zeg, ga nooit meer naar een feest waar geen hardstyle is.

Ben trouwens 2 jaar lang maandelijks naar een feest geweest, nuchter:) Nooit drank of drugs, lekker gek doen. Maar het duur nog even Hardbass. Eerst 4 december naar de Matrixx

Gaan jullie wel eens met je vriendin naar een feest toe ? Dat lijkt me echt super, was vrijdag 2 uurtjes naar een klein hardstyle feestje geweest met mijn vriendin maar ze vond het niks. Iedereen danst als een pinguïn:) zei ze, haha
pi_88735353
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:05 schreef Koepert het volgende:
Zoals gezegd door anderen (en daar sluit ik me graag bij aan) de enige reden dat ik BH mis is zodat ik dan een uitstekend eetmoment heb..
Gewoon even een pilletje droppen en dan hoef je ook niet te eten de hele nacht O-)
pi_88735378
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:08 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan jullie wel eens met je vriendin naar een feest toe ? Dat lijkt me echt super, was vrijdag 2 uurtjes naar een klein hardstyle feestje geweest met mijn vriendin maar ze vond het niks. Iedereen danst als een pinguïn:) zei ze, haha
mijn vriendin is meegeweest naar Fusion, begin oktober in de HMH... en die heeft zich prima vermaakt, ze vindt de muziek wel redelijk om aan te horen :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88735405
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:08 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Wanneer je het nog nooit gebruikt hebt vind ik dat je er niet volledig over kan oordelen.
Maar drink jij wel eens op feesten ? Kan je zonder drank niet los gaan ? Drank is ook drugs he, het beïnvloed tenslotte je gemoedstoestand. Maar voor mij heeft een pil het effect dat mijn zintuigen veel beter werken. Dus meer energie, beter horen, beter voelen. Dit is super in combinatie met goede muziek.
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:15 schreef Chukkels het volgende:

[..]

Gewoon even een pilletje droppen en dan hoef je ook niet te eten de hele nacht O-)
Stelletje pillenslikkers hier :P

Overigens drink ik op een feest alleen cola, anders hou ik het echt niet vol tot het einde ^O^
Ben sowieso niet zo'n fan van bier, maar dat is helemaal een andere discussie _O-
pi_88735456
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 13:17 schreef eQuaL het volgende:

[..]

[..]

Stelletje pillenslikkers hier :P

Overigens drink ik op een feest alleen cola, anders hou ik het echt niet vol tot het einde ^O^
Ben sowieso niet zo'n fan van bier, maar dat is helemaal een andere discussie _O-
ik begin meestal flink met bier en ga dan langzaam over naar water/fris/energy, om het tot het einde vol te kunnen houden :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 15 november 2010 @ 13:25:26 #208
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88735655
Aangezien ik eigenlijk altijd Bob ben, gebruik ik sowieso geen drugs op feestjes, (als ik niet rij heb ik heus wel ns wat gebruikt, en heb er ook niks op tegen) hooguit n paar biertjes tot 12/01uur en dan fris. Ben t niet nodig, vermaak me zonder prima en nogmaals als ik rij, wil ik dat niet onder invloed doen. K geloof best dat je dingen intenser meemaakt met n pilletje, maar ik zie de "noodzaak" zogezegd er niet van in.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_88735710
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:25 schreef Koepert het volgende:
K geloof best dat je dingen intenser meemaakt met n pilletje, maar ik zie de "noodzaak" zogezegd er niet van in.
QFT ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88735886
Op Decibel 2010 was ik ook de bob. Heb om een uurtje of 4 toen 1 biertje genomen. Toen zaten we op dat Heineken platform in het zonnetje. Dan is het wel gewoon heel erg lekker. (Ik ben een ongelofelijke bierfan, dusja). Ik kan echter prima nuchter een dagje door!
Mixes onder de naam Khadber
pi_88736090
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef ElDani het volgende:
Heineken... Dan is het wel gewoon heel erg lekker. (Ik ben een ongelofelijke bierfan, dusja)
sorry, maar de link tussen Heineken en heel erg lekker + bierfan ontgaat mij volledig _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88736126
Nog steeds niks gehoord van hardstyle.com |:( Droeftoeters o|O
  maandag 15 november 2010 @ 13:40:46 #213
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_88736151
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

sorry, maar de link tussen Heineken en heel erg lekker + bierfan ontgaat mij volledig _O-
_O-
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_88736183
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:40 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nog steeds niks gehoord van hardstyle.com |:( Droeftoeters o|O
matig! heel, heel matig :N

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:40 schreef mstx het volgende:

[..]

_O-
of ben ik daar de enige in? :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88736235
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Normaliter ben ik daar ook geen fan van. Heb liever Bavaria of Amstel.. Maarja. Het is lekker weer en als je dan ECHT zin hebt in een biertje en alleen dat is voorradig. Dan moet het maar toch?
pi_88736280
quote:
Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef ElDani het volgende:
Op Decibel 2010 was ik ook de bob. Heb om een uurtje of 4 toen 1 biertje genomen. Toen zaten we op dat Heineken platform in het zonnetje. Dan is het wel gewoon heel erg lekker. (Ik ben een ongelofelijke bierfan, dusja). Ik kan echter prima nuchter een dagje door!
Mis decibel nu al ! Beste festival van deze zomer :) Lekker biertje in de zon met Hardstyle, beter bestaat bijna niet.
pi_88736512
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:43 schreef ElDani het volgende:

[..]

Normaliter ben ik daar ook geen fan van. Heb liever Bavaria of Amstel.. Maarja. Het is lekker weer en als je dan ECHT zin hebt in een biertje en alleen dat is voorradig. Dan moet het maar toch?
ja, dan moet het maar :P alleen bleek het niet echt uit jouw post, dat je dat zo bedoelde ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88736702
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ja, dan moet het maar :P alleen bleek het niet echt uit jouw post, dat je dat zo bedoelde ;)
Hij probeert zich eruit te lullen, zie je dat niet :P
pi_88736767
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef eQuaL het volgende:

[..]

zeker dat ik dat zie, maar ik ben de beroerdste niet :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88736867
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef eQuaL het volgende:

[..]

:'(
pi_88737268
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:01 schreef ElDani het volgende:

[..]

:'(
Het enige goede van Heineken is de HMH :7
pi_88737613
Ik wil graag aan Hardstyle beginnen, probleem is dat ik zelf niet echt weet waar ik moet beginnen.
Iemand een goed nummer dat me kan introduceren aan het genre?
Op z'n tijd kan ik Techno ook waarderen.
pi_88737701
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil graag aan Hardstyle beginnen, probleem is dat ik zelf niet echt weet waar ik moet beginnen.
Je kan op zijn Italiaans beginnen. 8-)

gr gr
pi_88737707
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 14:12 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Het enige goede van Heineken is de HMH :7
ik noem het meestal de Bijlmer Bierhal (of Bierbak) 8-) :+

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef robin007bond het volgende:
hardstyle is heel breed, van melodieus tot hard ragwerk, dus het is wat lastig om een 'beginpunt' aan te wijzen :P denk dat je het beste wat setjes van Qlimax / Defqon.1 / Decibel kunt downloaden, dan merk je vanzelf wel wat je bevalt en wat niet ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 15 november 2010 @ 14:25:53 #225
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88737742
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:43 schreef ElDani het volgende:

[..]

Eerst beginnen over Heineken als lekker, en je dan verbeteren naar Bavaria of Amstel? Als "bierfan" moet je nog heeel veel leren... :N
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')