Welkom!quote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef nico445 het volgende:
Yoo,ik kom me ook melden
ik ben Nico 15 jaar oud , luister al een behoorlijke tijd hardstyle en probeer ook te mixen. http://soundcloud.com/nico445/nico445s-hardstyle-mix-14-11-10 als iemand zin heeft om te luisteren ;p
Tracklist :
Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil
Josh & Wesz - I've Lost You
B-Front - Neophobia
Deepack VS Showtek - Skitzo
Deepack And Josh & Wesz - Durty 7
ik zeg het je ook! whaaa vet!quote:Op zondag 14 november 2010 05:28 schreef Koepert het volgende:
Shock was...........aaaah fucking helll... wat vet!!!!...
Harm.. zeg t ze... of anderen.. zeg t deze lieden... ik ga slapen.. half 10 gaat de wekker.... moet weer werken vandaag..
Vond ik ook altijd een vet nummer ja.quote:
Ben ik eindelijk niet meer de jongste.quote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef nico445 het volgende:
Yoo,ik kom me ook melden
ik ben Nico 15 jaar oud , luister al een behoorlijke tijd hardstyle en probeer ook te mixen. http://soundcloud.com/nico445/nico445s-hardstyle-mix-14-11-10 als iemand zin heeft om te luisteren ;p
Tracklist :
Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil
Josh & Wesz - I've Lost You
B-Front - Neophobia
Deepack VS Showtek - Skitzo
Deepack And Josh & Wesz - Durty 7
Das niet echt snugger.quote:Op zondag 14 november 2010 13:53 schreef benniesnugger het volgende:
Gisteren naar Pussy Lounge geweest.
Bij de eerste stap naar binnen besefte ik al meteen dat ik me doppen was vergeten. Dus dat was jammer want het geluid stond goed hard.
Ik was de afgelopen keer inderdaad ook aanwezig. En paar keer eerder ook, T-Force heeft nog meegedaan aan de dj-contest hiervoor. Ik vind het echt toffe feestjes, (voor mij) erg dichtbij, er wordt echt goed gedraaid, de mensen gaan flink los. Leuk vrijdagavondvermaak als je het mij vraagt. Als het ff kan ben ik komende keer ook weer aanwezigquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zijn die Strangerz feesten. Best tof altijdKrulliewullie kan der wel meer over vertellen
![]()
Veert die van jou ook mee? Dat is namelijk extra relaxtquote:Op zondag 14 november 2010 15:52 schreef eQuaL het volgende:
* eQuaL heeft een bureaustoel feestje op Vamper - The Difference
Haha ja maar de stoel is van mijn ouders dus moet me inhoudenquote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Veert die van jou ook mee? Dat is namelijk extra relaxt
Ja ik ben het daar wel mee eens hoor haha vind het maar een rare snuiter en zijn muziek vind ik ronduit kut dus ik snap de hype niet zo, maar wel goed dat jullie je ermee vermaken natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef Koepert het volgende:
Prachtig ook dat PF-publiek![]()
Thera wordt afgezeken omdat ie los stond te gaan achter de booth, en hij draaide kut, want t leek nie eens op hardstyle
Haha, ja klopt iddquote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef haakon het volgende:
Koepert, heeft Harm de groeten nog gedaan ?
hell yeah!!quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hahaha jah mijn vriendin blijft maar 1 hand aan de koptelefoon houden, terwijl je gewoon beide handen nodig hebtDaar ging 't al fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |