x2quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind de muziek van Pavelow wel tof overigens.
Show your creationquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als ik gewonnen heb met mijn gedicht dan wel
Vorig jaar kreeg volgens mij elke inzender een kaartje, maar we zullen zien
Ik doe ook weer mee dit jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als ik gewonnen heb met mijn gedicht dan wel
Vorig jaar kreeg volgens mij elke inzender een kaartje, maar we zullen zien
The Pitcher - Karma/Titan of die andere release eind 2007 of 2008: Underwater/New Worldquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zo net even die 10 years of Technoboy geluisterd, vond hem echt mooi. Iemand nog aanraders voor vanavond, ook zo van rond 2008?
Nog steeds niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nog steeds geen antwoord van hardstyle.com .... Frusty
Die Cover was fake...quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het speciale nieuws een album is wat iets te vroeg uitgelekt was..Je zag die cover al een tijdje geleden op facebook zwerven.
Jay had ik dus gelijkquote:edit: Word is out! Loudness anthem van dit jaar is geremixd door B-Front.
Eigenlijk vind ik het een matige plaat. Vind het orgineel en HS Masterz remix beter.
Preview: (2e deel van het filmpje)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 05:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
...
Ook kwam er een remix langs van het Loudness anthem!!
...
Heb nu toevallig In Qontrol 2008 op staan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Karma is idd 1 van mijn favorieten van die tijd
Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een paar cd's.
quote:djtechnoboy Cristiano Giusberti
Re-editing Next Dimensional World..
ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kijk nou worden de tweets van TBY interessant
[..]
Vette foto, goede mc is echt goed voor de sfeer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Blijf dit een vette foto vinden die ik ooit had gemaakt op decibel.![]()
[ afbeelding ]
Kwam 'm toevallig tegen
Dat doet deze MC niet hoor, die scheldt je alleen uit voor motherfucker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:40 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Vette foto, goede mc is echt goed voor de sfeer.
Op thrillogy ging de mc hakken, echt vet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |