aangepastquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:11 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Spoilers.
Ik heb het een keer naar beneden gered door rechtsom, via de bunker met wapens, te lopen (op Hardened), maar toen ging ik dood door framedrops.
Je levert VEEL te veel in. Probeer deze settings....quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef lipjes het volgende:
Btw wat ik heb gedaan om mijn directX crashes, freezes, andere crashes en lags op te lossen:
Resolutie: 1920:1200 (Zelfde als normale scherm)
Anti-Aliasing: Off
Sync every frame:No
Texture filtering: trilinear
Anisotropic filtering: 0
Texture quality: high
Shadows: yes
Bullet Impacts: yes
Field of view: 0
Ik had gisteren een sniper gevonden die teveel gefocust was op alles voor hem. Ik heb echt 20 seconden lang zitten twijfelen of ik m neer zou steken of 1 welgemikte kogel door zn kop te jagen. Uiteindelijk op hem gaan zitten, mijn Makarov getrokken en executie stijl een blauwe boon in zn achterhoofd gegeven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Pff ben echt geen shooters op de PC gewend en dat kun je ook wel zien haha. Maar ook het feit dat de andere al wat geavanceerdere wapens hebben maakt het lastig. Nu eindelijk assault rifle zonder burst unlocked met een red dot sight erop en maak nu meer kills dan dat ik dood ga
Laatst had ik de laatste kill en dan ziet iedereen de herhaling maar dat was wel knullig want ik probeerde iemand te knifen maar mistte vol haha en toen hij omdraaide stond ik achter hem om hem alsnog neer te steken
ik een keer gehad met last kill dat ik de gast voor mn neus neer wou knallen, maar knalde iemand neer die erachter liepquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Pff ben echt geen shooters op de PC gewend en dat kun je ook wel zien haha. Maar ook het feit dat de andere al wat geavanceerdere wapens hebben maakt het lastig. Nu eindelijk assault rifle zonder burst unlocked met een red dot sight erop en maak nu meer kills dan dat ik dood ga
Laatst had ik de laatste kill en dan ziet iedereen de herhaling maar dat was wel knullig want ik probeerde iemand te knifen maar mistte vol haha en toen hij omdraaide stond ik achter hem om hem alsnog neer te steken
Snipers verdienen een langzame doodquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik had gisteren een sniper gevonden die teveel gefocust was op alles voor hem. Ik heb echt 20 seconden lang zitten twijfelen of ik m neer zou steken of 1 welgemikte kogel door zn kop te jagen. Uiteindelijk op hem gaan zitten, mijn Makarov getrokken en executie stijl een blauwe boon in zn achterhoofd gegeven.
Komt een sniper thuis van zn werk: "Hoi schat, ik heb je gemist."quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Snipers verdienen een langzame dood
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:38 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Komt een sniper thuis van zn werk: "Hoi schat, ik heb je gemist."
Droog, maar funnyquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:38 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Komt een sniper thuis van zn werk: "Hoi schat, ik heb je gemist."
Ga is naar console deel danquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaan we trouwens een keer met z'n allen van FOK! spelen op de PS3 ?
Ik heb een headset en mijn PSN = larsiee
Famas Red Dot of AK-74u Gripquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:30 schreef MatsoeMatsoe het volgende:
hmm zie wel verbetering in het aantal lags, maar nog steeds niet optimaal.
ik vind de mappen wel echt uitgebreid, je kan overal achterlangs etc..
ik speel nu met M14 red dot, jullie?
Ik gebruik OF de MP5K red dot, OF de Enfield dual mags. Heb gisteren de M14, Famas en AK74U unlocked.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |